Ik heb nog niks met de verloskundige overlegd over de maagzuur, heb het pas sinds gisterenavond zo erg. Ik wou vandaag nog wat setjes kleding halen voor de kleine, ben ik druk aan het rond snuffelen kom ik een vriendin tegen *oeps* bij ons is het nog een verrassing voor iedereen. Had gelukkig niks in mijn handen wat ik wou kopen. Dus ik heb niks voor de kleine gekocht. Voor mezelf heb ik bij de wibra (hebben ze best leuke baby kleertjes) een ochtendjas gekocht. En bij c&a basic truitjes en bij de zeeman ondergoed. Was nu ook in de aanbieding.
Meijke Wat goed dat je zo een HA hebt! Ik ken niemand die dit weleens gehad heeft maar lees dit wel vaker op zp. Snap dat je je verwachtingen bij moet stellen is altijd weer even slikken. Zebra Ga je op zoek naar winterschoenen voor je dochter? Muppet gelukkig had je nog geen kleding in je handen! Heb je je zelf niet een keer versproken? Knap hoor zou mij niet lukken vandaar dat wij het ook gewoon niet weten haha. Ijsbeer kunnen ze op korte termijn nog wel een kinderwagen leveren? Vaak zit daar toch lange levertijd op of valt dat wel mee? WIj hebben de bugaboo kost wat maar zoveel plezier van nu al meer dan 3 jaar in gebruik (laatste tijd niet veel meer) Maar nog geen seconde spijt van gehad. An jammer dat het huis niks is maar snap je helemaal! Ik haal ook geen kunstvoeding in huis hoor ga gewoon borstvoeding proberen. Kimmylynn hoe is het met je? Voel je je erg ziek? Voor de rest weet ik het even niet meer Hier van 07.00 tot 13.00 gewerkt nu lekker weekend en alleen volgende week maandag en woensdag morgen nog even en dan VERLOF!! Ben er echt aan toe... Laatste dagen lig ik 's middags op de bank ben zo gaar/moe gelukkig hebben we een dochter waarbij dat kan. En slaap niet diep lig toch half te waken... Net een heel schattig shirtje/broekje van noppies gekocht morgen op kraamvisite bij mijn vriendin wel 1,5 uur rijden maar wil graag ff babyknuffelen Zo komt mijn zusje hier heen en gaan we voor laatste keer haar trouwjurk aandoen en het bruidsmeisjesjurkje van onze dochter. Volgende week is het zo ver...
Mijn man werkt trouwens in Belgie en krijgt hij 10 dagen verlof 3 dagen volledig uitbetaald en de andere 7 voor 80% erg fijn! Even kijken hoe we het in gaan zetten je moet het gebruiken in de 4 maanden na de geboorte hoeft niet aan een gesloten. Ook heeft hij nog 2 weken vakantie staan ideaal komt helemaal goed
Liefdotje, goed dat je het noemt, daar maak ik me inderdaad wel een beetje zorgen om, las laatst ook al iets over levertijden en dacht toen: oeps! Dus deze week maar echt proberen een wandelwagen te regelen.
Liefdotje, ik heb me wel regelmatig versproken, haha, maar als je gewoon door gaat met het verhaal vertellen valt het bij de andere niet eens op. Als je je verspreekt en dan rood word en niks meer zegt hebben ze het eerder in de gaten. En de ene keer praat ik of zij en de andere keer praat ik over hij. En als het geboren is, is het toch altijd van: ik wist het dat je een jongen of meisje kreeg, want toen en toen zei je dat. Moet wel zeggen dat ik het heel grappig vind dat mensen er van overtuigd zijn dat het het andere geslacht word op de manier van: je draagt je buik zo en zo en je doet dat en dat dus het word dat geslacht. Maar moet zeggen de vrienden van VL, die praten er ook niet over en vragen er niet naar. Maar sommige vriendinnen van mij, gaan er echt op door enzo. Daar kan ik dan heel chagarijnig om worden.
Oh shoppen slecht idee..veel last van mn buik. Helaas dus geen schoenen voor dochter Gelukkig is t nog ff mooi weer dus volgende week nog maar eens een poging
Gefeliciteerd suus! Geslacht wij hebben iedereen gevraagt wat ze dachten dat het zou worden En dit opgeschreven op een lijstje leuk voor later dacht ik haha Hier nog ziek maar kan niet stilzitten vandaag toch maar de gamma geweest behang en verf halen nu lekker bij mams logeren daar wordt je snel beter van haha
Goedemorgen meiden! Hier een heerlijke nacht gehad... Heb ook al een week geen last meer van mijn schaambot in bed zo fijn! Kimmylynn gelukkig dat het wel gaat.. Beterschap verder Zebra anders online een aantal schoenen/laarsjes bestellen voor je dochter kun je thuis passen? Boommm weer uitgerust? Of slecht geslapen? Muppet haha dan valt het niet zo op Ja dat zeggen mensen toch altijd na geboorte blijf je houden. ijsbeer ben benieuwd welke je ga kiezen! Veel suc6 zijn er zoveel te krijgen... Ik zou vandaag naar mijn vriendin gaan alleen mijn man is met mijn auto naar zijn werk (benzine) en ik zou met zijn auto gaan (diesel) moet een eind rijden maaaaar nu heeft hij alle 2 de autosleutels mee handig Ik kan mijn reserve sleutel wel vinden in de kluis maar die van hem niet pfff nu dus verplicht een dag thuis echt balen maar ja... Ga maar gewoon wasjes draaien opruimen enz het is niet anders... Baal der wel van maar goed nu ga ik dinsdag ochtend. Aanstaande dinsdag komen ze op intake van het kraambureau.
hier totaal niet geslapen vannacht, had steeds kramp in dezelfde kuit. werd er helemaal gek van. schrok ik weer wakker van de pijn , had echt de tranen in mn ogen staan en trok maar niet weg pff. dus echt moe vandaag.
Kramp is zo pijnlijk! Je tenen naar je toetrekken wil nog weleens helpen. En wat veel mensen doen een blok ouderwetse zeep aan je voeteneinde leggen onder je dekbed. Werkt voor veel mensen... Het is het proberen waard.
Vreselijk kramp in je kuiten. Ik heb er soms ook last van en gwn echt pijnlijk. Soms voel je t de dagen er na nog. Hier vandag echt moe. Standaard dingetjes gedaan in huis en de lamp voor de meidwnkamer gespoten. Voor de rest doe ik nikssss.. Strax nog ff naar controle gyb en dan weer lkkr naar huis!
Weer terug van de gyn en kleine dame is gedraaid en ligt nu in hoofdligging jeeeejjjjj!! Ze lag al laag in het bekken maar helaas nog niet vast.. Hopen dat ze niet zo eigenwijs is om terug te draaien Verder alles prima, bloeddruk 110/50.. Onderdruk dus wat laag maar beter laag dan hoog 18e weer afspraak gyn en dan verdere afspraken wbt inleiden etc bespreken.. Spannend!!
Liefdotje. Ah wat balen joh. Nog iets gedaan dan vandaag? MoesCH. Jaaaaa wat goed van je kleine meisje dat ze gedraaid is!! Het is vast al 100x gevraagd, maar waarom word je ingeleid? Hier ook naar de gyn geweest vandaag. Ze loopt inmiddels nog maar iets meer dan een week achter op de groei. Ze ligt hier ook nog niet vast, maar al wel heel laag. Moet wel meer mijn rust gaan pakken, want heb teveel harde buiken.
Boommm, idd maar even wat rustiger aan dan MoesCH , fijn dat ze gedraaid is! hier nog niet zoals ik zelf voel. heb jij er wat van gemerkt of voelt het nu echt anders? Net dit setje nog gekocht ;
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 37 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen Afspraken: 08 september : Liefdotje groeiecho / vlindertje126 groeiecho / Hartlief vk 09 september : 0Zebra0 groeiecho+gyn / Zwangels vk 10 september : Muppet86 Radboud 15 september : Meijke gyn 18 september : MoesCH gyn 22 september : Hartlief vk 23 september : Zwangels vk 24 september : Suus85 groeiecho
Moes: wat fijn dat ze gedraaid is, gefeliciteerd! Zebra, heb ik ook, vreselijk hé, minutenlang zonder dat ik voet naar me toe kan trekken en met een beetje pech schiet het daarna in je scheenbeen... Eerste twee keer stond ik huilend in paniek naast bed. Laatste keer maar ademoefeningen in de praktijk gebracht. Ik heb er nu twee dagen later nog steeds last van en het schiet er telkens weer bijna in. Ik heb vandaag weer gebeld met gynaecoloog maar er is niet veel aan te doen behalve goed water drinken, zorgen dat de kuit warm is (vb kruik), laten masseren, goed eten (w.o. voldoende calcium binnen krijgen), met kussen slapen. En evt. kun je een slaappil krijgen (maar dan krijg je alsnog kramp lijkt me en lijkt me niet fijn voor de baby...) Je moet wel bellen als je been rood en opgezwollen is en stijf (risico trombosebeen). Anders... volhouden en als je te weinig slaap hebt overdag wat slapen.
Gisteren avondje ziekenhuis gehad. voelde weer geen leven en ben direct doorgestuurd... Bleek gelukkig niets maar was erg geschrokken. Moet nu wederom alles goed in de gaten houden. Beeb is nu ongeveer 2000 kg. Schatting. Niet supergroot dus maar wel tussen de lijntjes.. Leven is nog steeds niet optimaal.. En hij ligt nog steeds in stuit. Maar begint wrsch al in te dalen. Heb steeds steken onderin... Moet nu wrsch over week, anderhalf week terug naar ziekenhuis van de verloskundige.. Als ie indaalt kunnen ze er niks meer mee. Geen draaipoging dan. Maar dat vind ik denk ik sowieso niks... Ik weet t niet meer.. Heb wel last van zijn hoofdje steeds... Die arme schat snapt er niks van denk ik... Hij moet draaien! Snik!