An. Dat was zeker weer even schrikken dan. Heel herkenbaar. Leven is hier nog steeds minimaal Bij mij ook te maken met weinig vruchtwater. Ligt het kindje in volkomen of onvolkomen stuit? In onvolkomen stuitligging zouden ze vaker nog draaien las ik. Geen idee of t zo is hoor Hier ook onvolkomen stuit maar blijft voor nu toch echt zo liggen
Zebra, ja vreselijk... Vind dat zo niet leuk.. Word er maar onzeker van.. Heb jij vast ook heel erg! Hij ligt met beentjes omhoog.. Is dat volkomen? ik weet dat niet echt. En zijn knieën opgetrokken... Hoofd lag links, rug rechts... Ben echt bang dat ie niet draait! Hij heeft op echo's nog nooit anders gelegen.... Trouwens. Moxatherapie bij stuitligging - Stuitlig.nl is een mooie site, vast ook iets voor jou. Gekregen van de verloskundige! Hoe vaak voel jij leven op een dag?
Volkomen is de voetjes beneden Onvolkomen voetjes omhoog of 1 omhoog , 1 omlaag kan ook nog Hier de voetjes naast t hoofdje of in mn zij. Ik voel ongeveer 3 tot 4 keer per dag een beweging Maar dat is dan vaak dat ik het hoofdje voel alsof ze wil uitbreken. Echt geen schopjes meer ofzo
Boomm ik word ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. Zebra wat een lief setje, waar is t van? Nee ik heb er zelf niks van gemerkt. Voel nog steeds dezelfde bewegingen An wat vervelend. Hopelijk draait je kleine mannetje alsnog. Het kan nog tot 36wkn.
An gelukkig dat er niets ergs aan de hand was hopelijk draait je beeb nog Kuitkramp vreselijk! Heb de volgende dag dan steeds spierpijn
An wat een schrik!! Gelukkig is er niets aan de hand moet je nog terug voor een extra controle? Zebra Groeit je buik wel goed? wat een leuk setje kleding! Waar heb je dat gekocht? Kimmylynn al weer wat opgeknapt? Ik ben al vanaf 01.00 wakker is de eerste keer deze zwangerschap zit nu maar even beneden had het zo warm in bed... het is hier ook gewoon 19 graden buiten en staat geen zuchtje wind echt niet fijn. Ga over een half uurtje maar weer terug en hopelijk slaap ik dan lekker. De kleine is ook al heel de avond/nacht giga druk volop heen en weer schuiven en schoppen erg pijnlijk
Liefdotje, mijn buik groeit wel goed, alleen wat erin zit niet zo goed Setje is van Zeeman! leuk he, voor 11 euro een jurkje en broekje. zie je er echt niet aan af vind ik. vannacht werd ik dus 2x zwetend wakker! niet eerder gehad maar had hele enge dingen gedroomd die ik me nu vrijwel niet meer kan herinneren. heel raar Jullie nog weekend plannen ? wij eindelijk eens een weekend zonder plannen/verplichtingen! gewoon gaan doen waar we zin in hebben denk dat ik man nog wel even aan het werk zet om onkruid uit de tuin te halen
Tip : ik zie net in mijn mail met de Kruidvat voordeelpas een pak kruidvat newborn luiers maat 0 , 1 of 2 nu voor 5,- euro twijfel of ik nog een pak extra ga halen
An, dat is naar zeg . En jammer dat ze nog in stuit ligt! Zebra, ik kreeg vandaag een andere voordeelaanbieding helaas. Waarschijnlijk omdat in mijn profiel een dochter van 3 1/2 staat? Heb gelijk een baby toegevoegd, krijg ik de luieraanbiedingen hopelijk ook weer . Plannen: Een weekendje naar mijn ouders, altijd leuk. Nog 1x met zijn drietjes. Liefdotje, vervelend zo slecht geslapen. Kun je overdag nog bijslapen? Hier ook geen goede nacht. Dochter kwam om 1 uur tussen ons in en was giga onrustig. Ik heb nog overwogen in haar peuterbed te stappen, maar dat ligt ook niet top met 76 kilo . +8 kg nu, blij mee!
Goodmorning! Liefdotje jaaa ik voel me stukken beter! Logeer nu 2 dagen bij mams pure verwennerij hahaha Lekker geslapen gedroomd te bevallen van een ander geslacht Ik ff in paniek met de naam, kaartjes en kleding Zo vreemd whaha de bevalling was ook midden het verhuizen Ben er zo mee bezig ook nu maar naar de ikea wat meer vaart in de zaak gooien xD
Heb vluchtig alles terug gelezen, te veel om te reageren! Hier een drukke week gehad. Kraamzorg is bij ons geweest, was allemaal in orde. Verder begnt mij de buik nu steeds meer in de weg te zitten. Fietsen is ook niet zo prettig meer. En ik denk dat de kleine nu ook bezig is met indalen want heb soms toch een pijn down under.... Moet alle babywas nog doen en de vluchttas ook klaarzetten. Vandaag nog ff werken en dan weekend!
Hier ook een egobericht,sorry. Ging vanochtend bloedprikken en ben compleet out gegaan, heel naar. Bloeddruk was ook heel hoog, dus wordt straks nog eens onderzocht op zwangerschapsvergiftiging. Ik duim heel hard dat het niet zo is!!
Vandaag wees een vriendin mij erop dat ik de komende weken echt rustiger aan moet gaan doen. Zij is 1 maand geleden bevallen en de eerste nachten waren nachten van 4 uur... daarna 6 uur maar wel in twee delen. Nu gaat het al beter en slaapt hun dochter 5 uur achter elkaar van 0.00 tot 5.00 uur. Daarna slapen ze nog wel even verder natuurlijk, maar niet lang. Dan te bedenken dat je net een bevalling/ks achter de rug hebt en alle rust kunt gebruiken... Geniet dus van je verlof en zeker van je kraamweek, laat je echt even lekker 'bedienen' en daarna kun je er volop tegenaan! Ik vind het zelf ook moeilijk, maar we moeten er gewoon aan geloven meiden! Je weet nooit wanneer de kleine zich aandient en hoe je er dan lichamelijk/geestelijk voor staat! Respect voor de moeders die al 1 of meerdere kleintjes rond hebben lopen! Zo. Dat wilde ik even kwijt.
Zebra ik ben echt benieuwd naar je echo volgende week! Spannend voor jullie. Was je nog bezig met zindelijk maken van je dochter? of wacht je er nog even mee? Ik heb ook kruidvat luiers pas gekocht voor 5 euro per pak goed te doen... Zwangels alvast een fijn weekend! Werkse nog even. Kimmylynn haha heerlijk genieten! Juf1985 O nee wat vervelend! hopelijk komt er niks geks uit... Meijke haha peuterbed wordt lastig zie het al voor mij... Ik kan eventueel wel bijslapen hoor maar doe ik eigenlijk nooit voel mij eigenlijk best fit. Hartlief Wij hebben 13 a 14 maanden heel weinig geslapen en dat ging vanzelf onze dochter was overdag heel lief en makkelijk (en nog steeds) maar 's nachts was het heel lang heel veel eruit en ons hield het op de been dat we het liever zo hadden dan overdag echt een draak en 's nachts een doorslaper. Niet ''druk'' over maken hoor je weet niet hoe je baby het gaat doen de nachten... Gewoon jezelf er aan over geven. Wij hebben een druk weekend... Vanavond na het eten rijden we naar onze beste vrienden (wonen 1 uur bij ons vandaan) daar blijven we tot zondag middag en dan gaan we naar mijn ouders mijn broertje is jarig en dan net na het eten naar huis..
Hartlief, hier de eerste 2 weken heel weinig slaap gehad, dochter had zoveel last van krampen en spugen dat niemand kon slapen. over op andere voeding, probleem opgelost! ze kwam nog een paar weken voor een nachtvoeding daarna sliep ze door van 23.00 tot 07.00! liefdotje, het zindelijk maken staat even op een laag pitje. ze is er blijkbaar nog niet aan toe. ze zegt ik ga nu plassen/poepen. en dan staat ze al klaar zeg maar met de beentjes uit elkaar maar ze wil niet op het potje of de wc zodra je daar iets over zegt hoeft ze ineens niet meer en gaat ze het de hele dag inhouden. we zeggen nu dus wel eens ; je mag ook op de wc als je wilt en zulke dingen. ik hoop dat ze het met de tijd zelf gaat aangeven. Ik las wel dat 2,5 wel de tijd is eigenlijk maar ja ze is ook heel snel en altijd geweest met andere dingen in ontwikkeling en spraak. dus misschien dat ze hier nu juist wat meer tijd voor nodig heeft. vind het geen ramp. was makkelijk geweest 1 kindje in de luiers, maar dan nog maar even2
Kijk dat klinkt al weer heel anders Liefdotje en Zebra... je weet nooit hoe je kindje het doet en hoe je er mee om gaat. Ben toch wel erg benieuwd hoe het met juf gaat nu! Groot nieuws!! Vandaag is mijn nichtje bevallen (ks) van een dochtertje! Ze heet F.ayenn en alles gaat goed! Echt superleuk dat onze 2 meisjes bijna dezelfde leeftijd hebben!