16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hartlief gefeliciteerd, leuk!

Ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat Juf, hopelijk snel goed bericht vanuit jou kant!

2. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Gefeliciteerd hartlief!

Lijkt mee te vallen, blijf nog 1 nacht ter observatie, mag als het goed is morgen naar huis. Moet nu wel vaker naar de vk. Wel echt geschrokken, had ook verdriet dat ik nu niet eens afscheid kon nemen van mijn kids op het werk. Mag dinsdag, als het vannacht goed gaat, gewoon weer te werk. Wel heel raar hoor, heftig dagje zo.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Juf sterkte snap dat dat erin hakt!

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hartlief eerste weken zijn idd zwaar. Je komt idd niet veel aan slaap toe.. Maar sommige kindjes slapen al heel snel de nachten door. Hier bij beide kids 3 zware maanden gehad wbt nachtvoedingen en krampjes.

He juf wat naar! Hopelijk gewn zwangerschapsvergiftiging.

Hier komen de kamertjes beetje voor beetje vooruit. De kinderwagen en maxicosi heb ik gewassen. Morgen de wiegbekleding en kleertjes wassen.
    Begint nu echt echt zwaar te worden. Looen en slapen doet pijn en kan niet echt veel meer doen..

5. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Hartlief

Jeetje juf dta is niet niks goed dat ze je even houden

Momenteel stoom uit mn oren ze hebben zojuist het verkeerde behang bezorgd @#!?%&

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    O kimmylynn wat shit is dat!
    En jullie wilden het weekend gaan behangen of niet?

Herkennen jullie jeuk ?
    Gister avond had ik het ook en nu weer. Echt voeten..hoofd. benen steeds ergens anders
    Zo irritant

7. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oooh zebra onder mn voeten!!
    En dan kietelt t ook een beetje als ik wil jeuken

Jaa dinsdag krijg ik de sleutels dan zou er gelijk behangen worden
    Dit soort fratsen kan ik zoooo niet hebben -_-"
    Ik ga nu een bak ijs weg werken

8. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Her ook een druk weekend. We hebben weer buurtschapsfeest van waar VL oorspronkelijk vandaag komt. En dat is buitenaf dus weinig bereik
    Iedereen is nu in het feest gebouw en ik zit op de wifi van de buren. Dus heb ik nog beetje geluk. Vandaag ook laatste werkdag gehad, voor mijn verlof. Heerlijk lekker niks doen nu.

Ben wel beetje grieperig aan het worden. Keelpijn (slikken doet echt heel erg zeer, laat staan praten) en alles zit vast en verstopt en kort ademig. En over de temperatuurverschillen maar te zwijgen. Hopen dat het na een goede nachtrust overgaat. Maarja vreemd bed, vreemde geluiden dus van die nachtrust komt ook niet veel.

Lees volgende week alles goed na en reageer dan ook.

9. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

ze hielden me nog omdat mijn bloeddruk nog zo hoog was en als ik ging staan tolden het nog in mijn hoofd, dus even een nachtje ter observatie. Mag vandaag naar huis, moet van mijn directrice halve dagen gaan werken. Gaat goed komen, dinsdag nog eens naar de vk.
    Geen zwangerschapsvergiftiging, wat wel geen idee..

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Fijn dat je naar huis mag! Nog even rustig aan dus

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn Juf, lekker naar huis.

Moesch, ben je nog aan het werk? Vervelend hoor dat je niet zoveel meer kan.

12. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gelukkig geen zw. Vergiftiging lekker rustig aan doen juf

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Juf fijn dat t geen zw.schapsvergiftiging is. Goed in de gaten laten houden!
    Kimmylinn balen van het behang. Ik zou ook flink boos zijn haha..

Meijke nee werk al m tijdje niet meer ivm bi.

Hier weer bagger vannacht. Ik slaap de laatste tijd zo slecht en lig gwn echt niet lekjer.. Maar ja nog ñ paar weekjes te gaan..

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik kan ook echt niet meer fatsoenlijk liggen. op mn zij doet echt pijn en op mn rug heb ik het benauwd en als ik dan al slaap word ik ook steeds wakker van de rugpijn. echt niet te doen

15. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Hallo dames!

Wat is er veel geschreven... Sorry heb wel alles gelezen maar reageer ff andere keer op iedereen! ;)

Ik moet de beeb goed in de gaten blijven houden... Maar Zebra jij voelt je dochtertje 3 à 4 keer per dag? Das idd ook niet zoveel. Maar ze krijgen ook steeds minder ruimte he? Voel ook dat het erg veranderd... Voelde afgelopen nacht eindelijk weer veel leven. Het was alleen wel erg pijnlijk. Hij daalt in met zijn kontje! Zo niet grappig!! Boefje!

En het slapen is hier ook echt een ramp aan t worden. Ik weet niet meer hoe ik moet liggen. Last van kramp, rug en heupen. En als ik op mijn rug slaap word ik erg beroerd! :) pfff laatste weekjes! Maar die wegen wel t zwaarst!

Tot snel! ;)

16. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    Hey dames,

Ik lees zoveel mogelijk mee. Maar t valt ff tegen ondernemer zijn, moeder van een die net naar de basisschool gaat en ook nog even tussen door schoon moeten maken koken enz enz.
    M'n meisje is er nog niet hoor. Babykamer is ook nog niet helemaal af. Veel last van vermoeidheid door lage ijzer en lage bloeddruk. En lees gelukkig dat ik niet de enige ben met rare pijntjes op dit moment. Veel last van harde buiken ook. Nog een week en dan met verlof. Hopelijk is m'n vervangster wat en kan ik genieten. Probeer wat vaker te schrijven want kon mezelf nie meer vinden in de lijst :s dinsdag 9e weer naar de verloskundige.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    an, fijn dat je al wat meer voelde.
    hier vandaag bijvoorbeeld weer heel weinig, misschien 1x iets gevoeld. dus hopelijk vanavond nog even

mijn voeten en enkels ( welke enkels? :( ) zijn zo dik dat het echt pijn doet. lig omhoog met de voetjes maar ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.
    vorige zwangerschap had ik dit pas vanaf een week of 38

18. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    @zebra moet je dan niet verloskundige bellen? Meestal zetten ze je dan aan een monitor in het ziekenhuis. Dat had iig bij mijn eerste 2x gehad.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier gelukkig nog geen vocht vasthouden. Bij m'n vorige zwangerschap ook nauwelijks last van gehad.

Maar Pff ik ben zo moe. Word tegenwoordig elke nacht bloedheet en bezweet wakker, zo vies!

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    met welke reden dan ? waarom heb je toen aan een monitor gelegen en wat meet deze monitor ?

als ik het google lees ik dat het vaker voorkomt,
    en de afgelopen afspraken in het ziekenhuis vragen zeg, hou je vocht vast? antwoord Ja, en dat was t dan.

Deel Deze Pagina