Hallo dames. Afgelopen vrijdag test gedaan en helaas niet zwanger... Daarnaar dacht ik ongesteld te worden en stelde niks voor.... Toch maar ff een testje gedaan op maandag! En tadaaaaa, zwanger! Hele lichte streep maar hij is er. Vandaag weer getest en nu iets duidelijker... Uitgerekende datum: 20 oktober! En eerste echo op 5 maart as! Lijkt me leuk om af en toe mee te kletsen met jullie! Ben trouwens 34 en dit wordt mijn 3e kindje!!
Hey an! Welkom wauw apart verhaal Gefeliciteerd met je zwangerschap Hier: waar ik soms nog onzekerder van word Is de menstruatie pijn die ik soms krijg Hebben meerderen Dit?
Kimmylinn dat heb ik ook die menstruatie pijn.... Ook lichtelijk bloedverlies maar dan bruin.... Had de verloskundige al gevraagd. Zolang t niet helder wordt is er niks aan de hand zegt ze... Die krampen komen van je baarmoeder zei ze... Dat is nu al aan t groeien. Ik had dat bij mijn tweede ook.. Ook wat bloedverlies. Dacht dat ik toen een miskraam kreeg maar er bleek op de echo een prachtig kloppend hartje te zijn. Waarschijnlijk hoort het bij mij zei ze. Maar daarom krijg ik ook een vroege echo met 7,5 weken. Vind t wederom weer super spannend!
Gefeliciteerd An! kimmylynn, inderdaad de buikpijn is groeien van de baarmoeder. zou willen dat ik het meer had dat is voor mij dan een stukje bevestiging dat het groeit daar binnen
Ahaaa bedankt an en zebra Ik vond het eng want ik linkte de pijn met menstruatie Dus denk dan ook ojee Dit gaat mis ofzo Maar ik moet wederom gewoon kalmeren
Hi heb t lijstje aangepast. Zag dat de data op volgorde staan haha iets te enthousiast. Misschien kan de nieuwe dame hoor data ook invoeren. Welkom. Typ met m'n iPhone dus kan nie alle berichten zien. Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk Popol: 11 maart vk 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn Worteltje13: 28 feb Gyn (FA) 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho An34: 5 maart vk KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk Tikske : 10 maart Gyn Popol: 11 maart vk 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk Ik heb mijn afspraak er weer even tussen gezet. Op de een of andere manier staat die er steeds niet tussen. Gefeliciteerd en welkom An! Ik heb je ook op de lijst gezet. Menstruatiekrampen heb ik wel gehad maar nu niet meer. Was toen ook erg bang dat m'n menstruatie alsnog door zou zetten.
Hoi Worteltje, wat betekent dat FA achter jouw afspraak? Ik heb vandaag ook de VK gebeld, 11-3 daar intake, zijn zulke fijne meiden daar! Waren ook heel lief met de MA vorig jaar. Geen doekjes erom winden maar gewoon duidelijk zeggen waar t op staat! Met 5;3 gaat t hartje al kloppen zeggen ze, zo snel al!! Ik blijf het nog steeds raar vinden dat ik niet ongi ben, kost even tijd om te wennen weer Deze keer helaas geen MvM, de kleine loopt ook steeds vaker mee naar de WC en ik werk 32-35 uur en ben dus te weinig thuis, kan ook niet op m'n werk opvangen. Met de eerste zw wel gedaan, ben ik ook echt heel blij mee geweest, zeker omdat ik op t randje van de mmm stond. De papieren voor IUI en potje voor sperma sample hebben we al in huis...
Ha dames, Ik hoop me hier te kunnen melden. In december helaas curettage gehad,maand later precies ongesteld. Toen kwam de grap met lh testen...testen werden niet even donker als de teststreep. Na controle op dag 16, bleek alles super goed te zijn,ei was nogniet geklapt. Op dag 18 geen posi lh test, savonds 5000ie pregnyl gezet. Dag 20 iui en dat was op 1 feb. Nu op dag 13 vanmorgen getest,helaas wit. Arts had gezegd dat ik pas 17 feb mag testen maar kon niet wachten. Zolang ik niet menstrueer,blijf ik positief. Veel verschillende klachtjes. Maar ik heb geen idee wanneer ik mn menstruatie moet verwachten als de iui mislukt zou zijn omdat mn cyclus nu in de war is door curretage etc. Afgelopen dagen pijn in m rug gehad,maar vandaag na de middag was dit plots over. Ik vermoed dat dit mn innesteling is. Gewoon door blijven en we zien wel. Ik heb in ieder geval 21 feb controle in ziekenhuis. Dit was even in een notendop mijn verhaal
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje Afspraken: Mariska1985: 24 feb Gyn Worteltje13: 28 feb Gyn (FA) 0Zebra0: 1 maart vroege pretecho An34: 5 maart vk KimmyLynn: 10 maart vk Romilda: 10 maart vk Tikske : 10 maart Gyn Mariska: 11 maart vk Popol: 11 maart vk 0Zebra0: 12 maart vk Meijke: 14 maart vk Orchidee88: 17 maart vk
Hey Mama mus Hoop dat je 17 feb een mooie test hebt Pff duurt wel een paar dagen Snap dat je ongeduldig wordt
@KimmyLynn: Die menstruatiekrampen heb ik ook gehad, het is nu even wat minder. Ik was er zeker van dat mijn menstruatie er aan zat te komen (was ver voor nod dus had nog niet getest), maar blijkbaar heeft het met de innesteling te maken gehad of inderdaad het groeien van de baarmoeder (al lijkt me dat wat vroeg bij mij). Maar alsnog maak ik me zorgen, hoor. Ik heb genoeg kwaaltjes als bewijs van de zwangerschap (moe, honger, plassen) maar het komt nog niet echt binnen. Ik ben zo blij als het straks gewoon bevestigd is door een arts, maar alles is dicht hier! @Mamamus - Ik hoop ook op een mooie test voor je! Nog even volhouden en duimen
Nieuwe meiden welkom! Leuk dat jullie meekletsen! Veel huismoeders lees ik lijkt mij ook superleuk. Werk momenteel fulltime in het speciaal basis onderwijs. Nog meer mensen met leuke baantjes? En ik heb ook bijna geen kwaaltjes, dat maakt je inderdaad onzeker! Ik heb 7 maart de eerste echo, kunnen jullie deze er nog tussen zetten? Ik weet niet hoe dit moet haha! Wordt al een gezellig groepje zo! Duimen dat alles goed gaat met onze beebs
Shit manhier kleine juichte stemming! Test van vanmorgen was negatief. Omowit. Nu met het naar bed gaan,kom ik op mijn nachtkastje de test tegen. Ik houd hem nog eens in het licht. Oops nu zie ik in het licht toch een dun streepje,weliswaar buiten de afleestijd...maar toch dit geeft de burger moed! Wordt het toch nog een mooi Valentijnsdag ?
Mariska: FA is fertiliteits arts. Krijg eerst een echo bij hun voordat ik over ga naar gyn en vk. Mama mus: hopelijk snel een mooie positieve test!
Ik mag me hier waarschijnlijk ook aanmelden. Wij zijn voorzichtig blij, vanmorgen licht positief getest. En we hopen dat het deze keer goed mag gaan. Zo ja dan ben ik 27 oktober uitgerekend. Ik ga zaterdag weer testen
@ Zwangels - Voorzichtig gefeliciteerd! Als je nu al licht positief test dan komt het vast wel goed! @Orchidee: Je kunt de lijst kopieren en dan plakken in een nieuw bericht en dan kun je er gewoon jezelf in toevoegen. Nog even een kleurtje voor het lettertype zodat ie wat meer opvalt en klaar! Succes!
Ook ik mag me bij de oktober mama's aansluiten. 21 oktober ben ik uitgerekend. Ben zooo blij!! Ik ben 25, en heb al 2 zoontjes, de oudste is bijna 5 (26-03) de jongste is 2 (19-10). 11 maart de intake bij de vk. en 25 maart de 1e echo.