16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Niet leuk voor je KimmyLynn... Ik vind de opmerking van je sm over het je nog niet willen feliciteren echt heel erg ongepast! En die van je schoonzus, die is zo mogelijk nog erger... Ik zou ook niet weten wat gezegd... Maar ze draaien vast wel bij!

2. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn! Wat belachelijk! Sorry hoor maar das toch niet leuk. Ik zou aan hun vragen waarom ze zo reageren en waarom ze niet blij zijn met dit nieuws... Ik zou er nu echt helemaal niet tegen kunnen! ;) maar nu ben ik ook wel erg snel geïrriteerd! :D

3. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx zarav, broeken van h&m genomen?
    Ik zie trouwens dat de kids die we al hebben maar 7 dgn schelen, zal dat nu ook gebeuren ;) :)

4. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    Kimmylynn, wat een belachelijke reacties. Ze horen blij te zijn.

Bij ons in de omgeving kunnen de reacties ook wel zijn, van is het gepland. Maar dat is omdat ik altijd het hardste heb geroepen, nog geen kindjes voor mij, maar ondertussen ;).

Meiden met de goede echo's gefeliciteerd!

Met mij gaat het nog steeds niet erg goed. Eeg veel last van mijn darmen, verschillende soorten medicijnen, die niet echt willen helpen. Daardoor heb ik ook weinig eetlust, niet goed voor de beeb en mij, maar krijg echt niks weg. Daarnaast is sinds 2 dagen de wcmijn beste vriend. Weet alleen niet of het door mijn darmen komt of dat het een zwangerschapskwaaltje is.

5. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ahh ik ben zo ontzettend kwaad
    Ik heb nu ook ontzettende ruzie met mn vriend nu
    Want hij doet alsof ik alles maar verkeerd begrijp ik kan wel janken maar ben zo vreselijk kwaad helemaal klaar mee

6. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gelukkig heb ik mijn moeder die wel blij en super lief is
    En dan vragen waarom ik haar er meer bij betrek duhh

7. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oowjaa en nu blijkt dat die schoonzus die vraag al aan mn vriend had gesteld en hij had hem beantwoord
    Dus waarom moest het nog een keer publiekelijk aan mij?

8. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Je bent zwanger wat wil ze dat je graatmager blijft! Wat een maf mens!! Probeer het je niet persoonlijk aan te trekken want het ligt bij hun en niet bij jou! Ik zou gezegt hebben op die opmerking van pril en niet feliciteren dat ze dan wel het geboortekaartje tegemoet zien...graag of niet erbij betrokken zijn hoor

Succes ermee! Wat vind je vriend ervan?

9. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dank je boefie jaa ik probeer t nu maar van me af te schudden wil echt ff niks van ze weten
    En mijn vriend maakt me zo kwaad ook hij zegt "misschien bedoelde ze het niet zo"
    En gedraagt zich nu in mijn ogen als een sufferd

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Kimmylyn wat naar van je schoonfam zeg!! Je hebt t in ieder geval geprobeerd. Nou dan maar lkkr met je er van genieten hoor! Laat ze maar en trek je er verder niets van aan!

11. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Wat een gedoe met je schoonfamilie, kimmylyn. Wat iemand al voor me zei, ze zouden blij voor je moeten zijn!

voor de lijst ik ben 2 dagen vooruit gezet, dus datum is nu 28 november. Wat was het bijzonder gister!

12. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Waarom kunnen sommige mensen gewoon niet blij zijnvoor anderen.. Ik snap dat niet hoorr sterkte kimmylynn en trek je der niet zoveel van aan ze trekken welll bij zolang jij en je vriend er maar blij mee zijn de rest boeit niet xx die stress kan je nnnu ook niet gebruiken

13. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn, wat vervelend zeg! Ook van je vriend! Kan t zijn dat je schoonzus jaloers is? Dat ze zelf graag een kindje wil? En dat je schoonmoeder dat ook weet? Ik weet niet of t kan hoor. Maar misschien dat ze daarom zo reageert? Vind t wel erg sneu voor je!

14. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heey dames dank je voor de berichtjes
    Na een nachtje slapen voel ik me weer kalm
    Ik ga er ook idd niet meer op in ben blij dat ik nu zeker weet dat t niet aan mij ligt of dat ik gek aan t worden ben
    Ik ga gewoon lekker genieten ze zien t geboortekaartje vanzelf verschijnen.

15. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL

Whaaaaahahaha!!! :D lekker giftig, Nice! Rotterdammer hahahaha!

Hopelijk bij jou ook alles weer rustig An?
    Hier ook steeds ruzie om niks, ik haat dit afwachten en word continu boos om alles!
    Nog niets veranderd, veel buikpijn en ook bloedverlies. Merk wel dat het minder is als ik me wat rustiger houd, maarja, thuisblijven is echt absoluut geen optie!
    Zometeen tuintegels bekijken. T moet nu allemaal zo goedkoop mogelijk en zo snel mogelijk voordat de klein(e/tjes) komen

16. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hahahaaha Mariska ze dwingt me xD
    Je bent ook geen stilzitter volgensmij heh
    En die ruzies om niks.. I know vraag me af hoe lang ik zo hekserig blijf
    Wel goed dat het toch minder wordt

17. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Mamske en Juf, gefeliciteerd, nog maar een paar hartjes te gaan en de lijst is compleet! Ik duim voor iedereen! Juf, 28 oktober bedoel je neem ik aan :p

Jeetje KimmyLynn wat een klotewijven zeg! (kom ook uit de omgeving van Rdam haha) Snap dat je vriend het probeert goed te praten, hij zit er natuurlijk middenin, maar hij hoort achter jou te staan in dit verhaal! Wat ik me heel erg nieuwsgierig afvraag, wat was zijn antwoord op de vraag van zijn zus?

18. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Wow we zijn over de 2000 berichten! Hij gaat lekker!
    Morgen 10 weken joehoooooeeeeeee!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mijn buikfoto net gemaakt :)

hier een heel druk weekend maar verder alles prima
    geen klachten, 0,0
    ik ga toch maar een angelsound bestellen want ik voel me echt onrustig de laatste dagen, en moet nog tot de 31e wachten voor de echo. dat hou k niet vol :p

vanochtend ook nog gedoe met man. het is open dag op zijn werk. dat is maar 1x in de 5 jaar en hij is sinds een paar maanden leidinggevende van een afdeling dus hij vond het leuk als ik en dochter ook even kwamen.
    maar het is een textielfabriek en op sommige plaatsen dus met chemicaliën dus ik vind het geen goed idee. hij weer teleurgesteld en ik natuurlijk meteen aanvallen;)
    en nu maar snel de deur uit moet nog boodschappen doen en krijg om half 1 iemand die wat komt ophalen van marktplaats
    druk druk

20. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmylynn ik vind het ook rotwijven:p
    Ze zoeken het maar uit toch!

Mooie buik hoor zebra!!

Deel Deze Pagina