16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn leeftijd mag trouwens aangepast worden naar 32, was begin maart jarig:D

2. Baboeska

Baboeska Lid

21 dec 2013
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    een tijd niet geweest, op de een of andere manier werd ik al misselijk als ik iets over baby's google.. was vorige keer ook al zo
    Naja hier nog steeds misselijk, verder gelukkig niks.

KimmyLynn... Alsjeblieft zeg.. wat een reactie. Maar lekker in je eigen bubbel gaan zitten en alleen met mensen erover kletsen die wel enthousiast zijn. Je zit al helemaal aan de veilige kant met je 10 weken en niet geplant..tsss
    Hier is het ook altijd lastig hoor met moeder en sm. Ik laat mn zoontje nu eenmaal liever logeren bij mn eigen moeder. Gelukkig werkt mn sm heel veel, ook nachtdiensten dus die kan toch bijna nooit. Lekker je eigen plan in trekken.

Hier is het seksleven gewoon als altijd, nergens last van en altijd lekker en gezellig, voel je je weer 1. Ik zou het geen 9 mnd kunnen missen.

3. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Mariska, ja gaat gelukkig weer beter hoor! Maar kon soms zo verdrietig zijn.. En dan weer boos.. En met die misselijkheid erbij.. Bah, hoop dat ik mezelf over een paar weekjes weer terug heb. Heb echt t gevoel dat ik in iemands anders lichaam zit!

Ik zou vanmiddag op verjaardag maar ik lig al vanaf vanochtend op de bank. Zo duizelig, misselijk en moe...... Echt ik hang de vlag uit als ik me beter voel! Manlief is nu alleen heen met de kids, vind dat ook zo sneu voor hem dat ik me zo voel....

Gisteren nieuwe schoenen gekocht en wat nieuwe kleren, normaal ben ik daar helemaal blij mee... Nu interesseert t me helemaal niets en lig ik t liefst in mijn kloffie op de bank... Pfff

OK nu genoeg gezeur.. Ik ben verder wel heel gelukkig hoor! En ik heb een lieve man en lieve kids! Anders komt t ook wel erg negatief over he?

Ik zat net onze eerste berichten eens terug te lezen, grappig lijkt alweer lang geleden. Veel onzekerheid en wat hebben we veel zwangerschapstesten met zijn allen gedaan! Haha, grappig.

Ik ga ff weer een slaapje doen! Tot snel!

4. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    #2044 Misslinnie1984, 22 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2014
    Kymmlynn wij zijn wel heel blij voor je, dus je mag lekker tegen ons aan kletsen.

Vervelend dat je je zo voelt An34, hoop dat het snel weer beter met je gaat.

Vandaag zijn mijn ouders op visite geweest, en ze hebben kado's meegenomen. Schijnt nog wel lastig te zijn iets neutraals te kopen. Heb een pakje gekregen, sokjes, rompertje en een knuffeltje. Zo schattig.

Heb net nog even een keertje het boekje van de vk gelezen omdat dinsdag de eerste afspraak is, was al even geleden dat ik dat gelezen heb, maar krijg dinsdag ook een echo. Wordt nu wel spannend.

5. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Wat leuk misslinnie! Cadeautjes zijn leuk voor de kleine he? Altijd schattig.. Maar idd er is weinig neutraals te koop.. Daarom willen we ook weten wat het wordt! ;)

6. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    MammaVanMoppie, wat een toeval inderdaad dat onze eerste slechts met zeven dagen verschil geboren zijn! Ik heb nooit broeken van de H&M gekocht. Die zitten zoiezo niet goed bij mij. Ik had 2 Franse sites waarbij ik bestelde (vertbaudet en enviedefraises) niet echt handig voor jou natuurlijk... Ik ben nu niet van plan om nog broeken bij te kopen. Het is toch zomer het grootste deel van de zwangerschap (Hier is het makkelijk 30 graden van begin mei tot eind september dusja, het worden voornamelijk jurkjes)

Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik er van overtuigd ben dat ik weer het geslacht niet wil weten op voorhand. Ik slaag er alleen niet in om vl te overtuigen... Mijn vader probeert hem actief mee te overtuigen om te wachten, dus wie weet lukt het ons toch nog!

7. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zarav, ze schelen 7 dgn omdat mijn dochter 4 wkn +1 dag te vroeg geboren is, had een januari kindje moeten zijn :)
    Ben benieuwd hoeveel te vroeg deze komt...

8. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    MammaVanMoppie, wat toevallig! Mijn zoontje moest ook een januari kindje zijn! Hij is 3 à 4 weken te vroeg geboren (ze weten niet hoeveel precies, termijn was verkeerd ingeschat). Nu weet ik gelukkig precies wanneer ik zwanger geworden ben!

9. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Misslinnie wat lief zeg, dat ze meteen al met kadootjes komen!

@An, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik dacht vandaag ook, wanneer kan ik nou weer eens gewoon genieten?? Ik vind het prachtig hoor, de baby en de eerste echo... Het zwanger zijn geniet ik wel van, maar gewoon het leven door de dag heen... Het bestaat alleen nog maar uit misselijk zijn en misselijkheid voorkomen!

@Mammavanmoppie nog gefeliciteerd ;)

Wij zijn het grote nieuws nu trouwens ook met vrienden aan het delen. De echo was goed en het voelt goed, dus ik durf het nu wel. Echt leuk, zelfs vriendinnen zijn razend enthousiast. Dat had ik echt niet verwacht!

10. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Mamske, ja dat heb ik idd ook. Steeds aan t nadenken wat ik lekker vind om te eten en steeds denken waar ik niet misselijk van word! Bijna tien weken nu. Ik hoop dat het HCG hormoon zijn piek heeft bereikt. Althans dat zeggen ze toch na 10 weken!
    Leuk dat vrienden ook zo enthousiast reageren he? Ik vind het zelf nog zo onwerkelijk omdat ik niks zie of voel, behalve de misselijkheid! :)

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik ben gisteren en vandaag, eindelijk wat minder misselijk :)! Hoop dat het zo blijft en dat iedereen die daar last van heeft, zich gauw beter voelt!

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Pregnancy brain, haha:D 28 oktober inderdaad:).

13. Nic78

Nic78 Lid

26 okt 2013
    36
    0
    0
    Zuid Holland
    Wie wil er een hartje achter mijn naam zetten? Thanx!
    Aanstaande Dinsdag en donderdag weer een echo.....ben heel benieuwd heb nog steeds bloedverlies, dus kan alle kanten op!
    @misselijkheid.....hier werkt het om kleine slokjes cola te nemen....en gisteren een halve zak worteltjes viel ook wel goed!
    @schoonmoeders......hier werkt het om de opmerkingen net zo hard weer terug te plaatsen....netjes blijven en negeren werkt hier niet.....kost mij meer energie omdat ik dan achteraf denk had ik maar dit gezegd.....dus hoppa gelijk zeggen wat in je op komt met een tikje beleefdheid :)
    @vrienden vertellen.....als de echo dinsdag goed is dan bestel ik voor dochterlief een t shirt straks niet meer in mijn eendje.....zaterdag vieren we haar 7e verjaardag....benieuwd naar de reacties!
    Fijne zondag!

14. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Hier roepen de kids steeds wij krijgen een baby.! Wij krijgen een baby.! hahaha geweldig..!!!XD

15. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hahahah vlinder, geweldig!

Hier vanmorgen had N. Een hele volle buik na het ontbijt. Dus ik vraag, wie heeft er een dikke buik? En klop daarbij op zijn buikje...
    " Mamaaa!!!!!":):p

16. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zebra zo echt een buikje al!
    Vlindertje haha heerlijk die bije kids!
    Nic78 spannend Hoop dat het allemaal goed zit!
    En van schoonma is echt een goeie want ik heb achteraf ook spijt van wat ik had kunnen zeggen gwn lekker ssarcastisch doen ghehe
    Misselijkheid wordt hier steeds erger nu geef ik echt elke dag over en koken is een hell met al die geuren vooral vlees zijn er meneen die fulltime werken die last hebben van misselijkheid en hoe doen jullie dit?
    Ik ga morgen 5 weken fulltime stage in de zorg is ook best zwaar en ben ongelooflijk moe ook :( dat wordt wat

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Jaa inderdaad kimmylynn en mariska .!! Zeker geweldig hihi
    mariska hoe is het met jou en de beebs??

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    even zwaaien! druk druk druk dit weekend en morgen komen mijn ouders de babykamer behangen jeej :)
    dus ook druk.
    vanmiddag nog even snel een angelsound ophalen ( via mp voor 10,- euro :D ) en dan hopelijk vanavond wat horen want maak me toch wel zorgen.

morgenavond ff alles bijlezen als het weer wat rustiger is hier :)
    fijne zondag!

19. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, hierbij 2 foto's.
    Iemand interesse?
    Kinderstoel is niet nieuw, kleine verkleuring, maar met nieuw kussentje erop zie je er niks van, verder nette stoel.
    En 2 buikbanden..

Let me know:D

Bijgevoegde bestanden:

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Mamavanmoppie, waarom de tripp Trapp weg doen? Zonde!!
    Misschien wel interesse...moet met ml overleggen, wat vraag je ervoor?

Deel Deze Pagina