Het gaat er gewoon om wat je zelf prettig vind lopen en voelen. Wij hebben de mutsy active. Vind het fijn dat de reisbak van deze wagen wat hoger ligt, hoef je tenminste niet al te ver te bukken om de kleine erinte leggen/uit te halen. Voor mij prettig vanwege m'n reuma (Bechterew, dus veel bekken/lage rug klachten). Sommige wandelwagens hebben de bak idd op kniehoogte ongeveer, heel laag en dan kun je eronder bijv nauwelijks boodschappen kwijt. Bij die van ons heb ik 2 jr. geleden een mandje gekocht, die kan onder de bak of buggyzitting en kun je dus extra veel boodschappen e.d. Kwijt, ook heel handig bij een dagje pretpark bijvoorbeeld!
Dames succes met de echo's, hoop dat jullie snel laten weten hoe het allemaal gegaan is! Kimmylynm, wat vervelend van je misselijkheid. Is het vandaag weer wat beter? Al gembercapsules geprobeerd? Zebra, weggooien die Angelsound., hihi, hier word je alleen maar onzekerder van. Ik durf zo'n ding ook echt niet aan te schaffen... Zou steeds gaan luisteren! Maar ze weten ook niet of het wel goed is voor de kleine toch? Meningen zijn er nogal over verdeeld.. Kinderwagens , ik denk dat wij voor de Mutsy Evo gaan of Igo. Veel hebben een Mutsy in onze omgeving en bevalt bij iedereen erg goed... Ach het is ook een kwestie van smaak denk ik... Ik vind sommige kinderwagens echt niet mooi eruit zien.. ga niet zeggen welke natuurlijk. Hahaha. Maar we gaan ze binnenkort wel ff testen bij baby dump. Daar krijg je vaak maxi cosi en luiertas. En zijn wel aantrekkelijk wat betreft prijs. Hartlief, bah wat een erge nachtmerrie zeg! Raar kun je dan ineens dromen he? Ik droomde vannacht dat ik een heel lief klein visje had en die had ik mijn handen en ineens werd hij heel groot en was zo vies en glibberig ineens, en hele grote tanden. Bah, hij sprong tegen me aan en glibberde langs mijn nek. Hahaha en toen werd ik zwetend wakker.. Hihi vandaar dat geglibberd waarschijnlijk! Het slaat echt helemaal nergens op! Zo raar die dromen allemaal. Ik vind het wel raar idee dat we in oktober gaan bevallen. Dan is de zo,er alweer voorbij! Hihi dat wordt zweten en puffen in de zomer!
Haha wat een vreemde droom An! Zit hier hardop te lachen hihi Toch zou ik dat liever dromen dan al dat bloed... Nou, gelukkig zijn onze laatste loodjes in september en oktober, dat scheelt! precies goed getimed vind ik!
Meiden met afspraken vandaag heel veel suc6 hopelijk allemaal met goed nieuws! Mariska nog even volhouden en dan weet je meer duim heel hard voor jou! Angelsound hebben wij ook alleen het is nog te vroeg om hem te gebruiken. Bij onze dochter konden we rond 10.3 het hartje horen zo fijn! Kinderwagen wij hebben de bugaboo cameleon die gebruiken we nu bijna 3 jaar (laatste tijd gebruiken we hem alleen bij dagjes weg) Maar zijn er SUPER tevreden over hebben hem bij de eerste van mijn ouders gehad. Ga gewoon eens proefrijden bij een babyzaak. Hier weinig aanwezig voel me zo bagger al die weken. Werken valt ook vies tegen maar goed wil gewoon doorzetten op het werk weten ze het nog niet. Wil het na de termijn echo zeggen.
wij hebben deze wagen Baby & Koter | Safety 1st Kokoon Full Black combi kinderwagen de wagenbak heeft dochter denk ik 3x in gelegen en de sitter is ook nog als nieuw dus kan nog prima voor de 2e kreeg de wagen toen ook van mn ouders, man man wat een keuze. heb deze genomen , handig in gebruik. redelijk klein in te klappen dus niet meteen de hele kofferbak vol en goedkoop. ik vind een wagen van 500+ echt gekkewerk
Bij de eerste hadden wij een stokke. Toen ik zwanger werd van dochter hebben we die verkocht omdat ik m zat was haha. Heb toen een goedkopere kinderwagen gehaald. Die is nog hartstikke goed mar ben een adapter kwijtgeraakt voor de maxicosi en toen mijn auto verkocht werd heeft mijn man er een onderdeel in laten liggen van de kinderwagen waardoor de zonnencap dus ook niet meer te gebruiken is. Zo zonde maar moeten nu dus weer een nieuwe wagen. Ik vind de bugaboo donkey nu geweldig, maar dat gaat m niet worden. Vind m veels te duur. Dus even nog zoeken wat t gaat worden.
1 tje is in ieder geval weg aan het gaan, bij de andere nog geen hartactie, dus de kans op positief nieuws is nu extreem klein. Wel groei te zien aan de vruchtzak dus het mag nog niet afgebroken worden. Als we dat zouden doen is het abortus omdat er nog steeds een zeer minimale kans is. Afwachten en over 2 weken weer echo, dan valt de beslissing.
Had gehoopt op meer en beter nieuws Mariska. Ik blijf voor jullie duimen dat er over twee weken toch een mooi knippererend hartje te zien is. Knuffel!
Jeetje Mariska dat worden 2 laaaaaange weken voor jullie! Heftig hoor meid! Houd je sterk! En ik ga nog meer voor je duimen dat het goed komt! Hoewel de kans klein is, er is een kans toch?
Wat een onzekerheid Mariska. En nu 2 weken wachten? Is dat niet heel lang? Hoop toch nog op een positieve afloop voor jullie!
Volgende week maandag ga ik een dagje naar dierentuin met m'n schoonzus. En er moet ook wel duidelijk verschil zijn met nu, dus ja...dan maar liever wat langer wachten... Weten we meteen hoe/wat.
Hè bahh, wat vervelend! Ook zeker vervelend dat ze je nu twee weken laten wachten.. hopen en duimen op in ieder geval 1 hartje!!! En de andere dames? Over de kinderwagens, wie weet waarom je voor bijv de bugaboo en Stokke +/- 1000 betaald en voor andere +/-300 ?
mariska wat een onzekerheid. verschrikkelijk moeilijk lijkt me. pff weet niet wat ik moet zeggen. hoop op een klein wonder voor jullie!
Hallo dames, Ik ben 23 oktober tot nu toe uitgerekend Heb vorige week de echo gehad en alles tip top inorde, ook zelfs het hartje al mogen horen kloppen
Wat een spanning, Mariska! Lijkt me niet makkelijk, twee weken lang wachten ook al zouden ze dan meer moeten kunnen zien. Sterkte meid!
Echo was goed en ben vooruit gezet! ben nu 10wkn+1dag en uitgerekend op 19 okt 2014. ze kon ook geen reden vinden voor de bruine afscheiding in de ochtend. Vibd dat nog wel eng.