16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Moesch wat leuk nu zijn we op dezelfde dag uitgerekend :)
    Ben wel erg benieuwd naar de echo foto! :D

Welkom Roxannekuh!

2. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Mariska, dat is even zwaar... Ik hoop met de rest mee dat je over twee weken toch nog een kloppend hartje mag zien!

@Moesch en Roxannekuh gefeliciteerd!

@Kinderwagen, wij mogen de Maxi Cosi Muro overnemen van mijn schoonzus. Hele fijne wagen! We willen alleen een nieuwe maxi-cosi kopen voor de zekerheid. Ze zeggen dat na een paar jaar het materiaal begint te verouderen en al is het misschien een verkooptruc, we nemen liever geen risico.

3. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Moesch, gefeliciteerd met je echo! Hoe zag het eruit?? Al druk aan t bewegen?

Mariska, weet niet zo goed wat te zeggen... Klinkt wel erg kloten dat de ene al weggaat,.. Hoe kunnen ze dat zien eigenlijk? En op hoeveel komen ze nu uit wat betreft weken voor de andere dan? Ik hoooooooop heel hard dat je over twee weken toch een goede echo hebt, meid! Met een knipperlichtje! We duimen voor jou! Hoe ben je er nu zelf onder? En heb je nog bloedverlies? spannende twee weken wordt dit voor jou!

Smoothieluv, ik denk dat de kinderwagens ook met merk te maken nebben. Vergelijk het maar met een Only jeans en een een G-star! ;)

Hartlief, vreselijk he die droom! Haha! Maar met dat bloed is idd geen pretje! Beetje horrorverhalen!

4. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    MoesCh, gefeliciteerd!

An: dat is te zien omdat de vruchtzak van de 2e vorige week maandag net zo groot was als de eerste, donderdag al kleiner en nu nog maar 1/4 van de andere.
    De grotere vruchtzak is ook weer gegroeid, maar het vruchtje nog maar op 6;2, dus ik verwacht dat dit niet goed is. Ik hoop zelf dat het bloeden nu gewoon goed doorzet en de miskraam op gang komt. Het kan evengoed wel zijn dat de nu grootste vruchtzak er pas later bij is gekomen omdat donderdag in de kleine vruchtzak ook een vruchtje van 6;1 is gemeten.
    In theorie zou het dus kunnen zijn dat ik zwanger geraakt ben terwijl ik zwanger was (van de nu kleinste vruchtzak), dat die een miskraam werd en de 2e zwangerschap wellicht wel doorzet omdat die vruchtzak groei laat zien.
    Dat zou wel kunnen passen bij waarom hij niet 10 maar 6 weken groot is...
    K vind dit wel vergezocht dus reken liever op een MK....

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik gooi trouwens eerste en tweede een beetje door elkaar, hopelijk is het te begrijpen wAt ik bedoel...

6. Mama Rebecca

Mama Rebecca Actief lid

15 feb 2014
    219
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal!
    Lijkt me erg lastig, wat een geduld moeten jullie opbrengen...

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    An ja het was al aan het bewegen haha.

hartlief ik heb wel echo fotos maar krijg ze er niet op met de telefoon. zal het vanavond eens proberen met de ipad.

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier is ie dan

9. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    #2109 Misslinnie1984, 24 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2014
    Mariska, weet echt niet wat ik moet zeggen. Ik hoop voor jullie op een goede afloop.

Hier morgen de eerste afspraak bij vk, gelijk een echo. Wordt wel spannend nu.

10. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Mariska, veel sterkte en ik ga duimen voor je!(jullie)

Wij hebben de mutsy transit, alleen bij babydump te krijgen, maar gaan we verkopen, wil een phil&teds, hebben namelijk een duowagen nodig:D
    Maar vind de transit een fijne wagen en was ook niet duur. Hebben ook maar ruim een jaar gebruikt, dus is nog een goede.

11. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Mariska, ik denk dat ik je wel snap! Maar wel erg spannend. Maar als het vruchtje idd nog maar 6+2 is kan het misschien nog ff duren voordat het hartje klopt. Althans dat had ik ook met dat termijn! Wel spannend, hoop op een wondertje voor jou! ;) ik duim!

Misslinnie, wat spannend morgen! Ik ben benieuwd!

Moesch, heeft ie ook al ff gezwaaid? Hihi ik wil ook de echo. Ik moet nog een dikke week wachten helaas!

12. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer bijgelezen! Ik word alleen maar misselijker en extreem moe. Ik heb morgen een dag vrij kan nu al niet meer wachten. Mijn puf is helemaal weg... zo vervelend.... ik kan ook bijna niks eten.. stond vandaag in de supermarkt bij de kassa en ik werd ineens misselijk... sta je dan... in een rij....

Ik hoop dat ik me snel beter ga voelen maar op dit moment word het met de week erger.

Kimmylinn dat je schoonmoeder en schoonzus toch lekker in hun eigen str*nt blijven ziten. Jij bent gelukkig en als hun dat geluk niet kunnen delen pech gehad... moeten ze ook niet zeuren als ze er niet bij betrokken worden. En ml mag je wel wat meer steunen... is nu wel handig in deze situatie dat je vent wat ballen toont.

13. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Mariska, je verhaal is duidelijk... en heftig... Ik blijf toch hopen op de goede uitkomst voor jullie maar kan me ook wel voorstellen dat het langzaamaan moeilijk wordt om er in te blijven geloven.

@Anoniempje ik herken het helemaal... ik ga het liefst niet meer alleen naar de winkel, kan ieder moment ineens duizelig of misselijk worden... Ik probeer me zoveel mogelijk op de dingen te richten die ik wél lust. En gelukkig werkt ml ook een beetje mee. Hij heeft heerlijke chippies met een dipsaus liggen maar daar ging ik van het weekend van over mijn nek. Nu overlegd hij met me of hij dingen mag eten ;)

Daarnaast heb ik nu rauwe groenten in huis gehaald als snack tussendoor (worteltjes, komkommer, tomaten...) 's Avonds eet ik ofwel bijna niet, ofwel ik eet met smaak en alles komt er vervolgens weer uit, dus dan moet je op een ander moment je vitamientjes binnen krijgen dacht ik zo...

@An je bent er bijna!! Voor je het weet ben je naar je mini aan het kijken op het scherm! :)

@Moesch, mooie echo! :) De beeb lijkt echt een stuk groter dan op mijn echo, terwijl het toch maar een paar dagen scheelt!

14. Mammavanmoppie

20 feb 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi moesCH!!

Sterkte meiden die zo misselijk zijn!! Hopelijk gaat het snel beter!

15. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    morgen de intake en echo spannendd ben 11:00 aan de beurt .. Nu lekker bankhangen last van me rug van het werken pffuu zware dag succes en veel plezier morgen voor de meiden die ook morgen weer heen mogen..!!!!

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Zo veel gekletst hier! Drukke week gehad dus niets terug gelezen.
    Gisteren hebben we het grote nieuws verteld aan mijn schoonouders en mijn moeder. Ze waren zo blij! Mijn moeder moest huilen van blijdschap en ook schoonvader pinkte een traantje weg. Zo'n prachtig moment!
    Nu alleen nog mijn vader en broer vertellen.

17. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hey dames lekker druk op het forum!
    Moesch en Roxannekuh gefeliciteerd!

Mariska er wordt echt veeel geduld gevraagt van jullie!!
    Ik ga heel hard duimen op leuk nieuws voor jullie

An ik heb het opgegeven met mij misselijkheid elke ochtend is het raaknna het tandenpoetsen denk dat het de mintsmaak is maar geen gember dingen nog uitgeprobeerd om eerlijk te zijn

Zwangels mooi moment is dat heh voelt zo goed vond ik zelf

18. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    De echo was trouwens erg leuk
    De kleine had al teentjes vingertjes super
    gaaf en bewoog al veel en draaien al voelde ik hier niks van
    Ik kreeg er een dvdtje bij van de drukte maker
    Ben alweer helemal verliefd

Bekijk bijlage 385265

19. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn, kindertandpasta schijnt te helpen! ;):D

20. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    An hahaa okee ff proberen dan hebben we toch toevallig in huis omdat meneer niet oplette bij het boodschappen doen

Deel Deze Pagina