Typen + hormonen = misverstand haha An jaaa was zeker onwerkelijk we keken net nog naar de dvd maar hij zat echt achter mn schaambot ofzo toen ik vroeg of t normaal was zei ze ook niet echt iets pakkends dus werd nie wijzer Mammavanmoppie ahh iemand die t ook heeft gehad stelt me toch gerust
Rhinocort turbuhaler, dit is een droge neus'spray'. Je voelt niks, maar is ook droog (heb het dan ook over even een snuifje nemen, gheghe) je ziet het niet, maar het werkt bij mij supergoed! Je apotheek kent het vast wel. Hoor wel van je of het gelukt is.
Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!!! Mariska jeetje zeg.....snap heel goed dat je nu zoiets hebt van laat maar komen nu..heftig meid!! Wij hebben vanavond gekeken naar kinderwagens aangezien ze in de aanbieding zijn bij de prenetal!! Iemand ervaring met de stokke xplory of de bugaboo kameleon? Lastig kiezen met zoveel wagens haha. Hier vandaag 11 weekjes yess
Ik heb de Stokke Xplory en krijg er na 2 jaar nog complimenten over. Hele fijne wagen! Lekker hoog, licht en wendbaar. Ook fijn alles af te stellen naar wens! Zou 'm wel even ingeklapt in je auto proberen, maar dat is met meerdere kinderwagens.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr hier zit ik dan op de bank! Mega volle neus, kan er niet van slapen, zo benauwd! :x:x heb zo'n hekel als ik niet door mijn neus kan ademen! Juf, morgenvroeg maar ff gelijk apotheek bellen! Dit is niet fijn meer! Zo de neiging nu om er otrivin in te spuiten!
Hartlief succes vandaag. hoelaat mag je ? An jeetje wat een tijdstip dat je hier bent! lastig, hopelijk ben je er snel vanaf. hier - voel me niet zo de laatste dagen. geen idee waarom. denk toch onzekerheid. ben totaal niet gezellig tegen man en met dochter geen geduld. ben echt weer aan het aftellen tot maandag
Heel herkenbaar zebra...ik heb ook een super kort lontje en kan weinig hebben van zl en ml....wachten duurt lang!
Ik heb op maandag altijd mamadag (voor zover dat niet al eigenlijk elke dag zo is ) maar Stijn was echt heel erg dwars.... Ik kon op een gegeven moment ook niet meer rustig blijven praten maar werd ook boos en gefrustreerd tot het punt dat ik mijn tranen ook niet meer tegen kon houden.... ik heb gehuild ofdat er iemand overleden was!!!! Normaal gezien kan ik een dwarse stijn echt wel aan en rustig blijven maar dat was nu echt niet het geval.... was ook erg blij toen manlief thuis kwam
Om 11 uur ben ik aan de beurt, duurt een uurtje ongeveer. Vanmiddag horen jullie hoe het is gegaan! Heb echt kriebels in mijn buik van de zenuwen!! Best stom eigenlijk, want dit is de 6e echo al voor mij...
Hartlief! Heel veel succes zo, we zijn benieuwd... Nog een weekje en dan eindelijk weer beebje kijken. Hoop zo dat alles goed is! Vind t zo spannend weer! Zebra, ik herken je emoties! Hahaha, hier soms ook erg ongezellig.. Werd wakker vanochtend en heb besloten mijn hele huis te onstoffen. Net de gordijnen gewassen! Misschien helpt t tegen de volle neus... Nou is het hier eigenlijk altijd netjes maar toch voor het gevoel... Haha of begint nesteldrang nu al?...
@ An, wat vervelend dat je je niet goed voelt! Zijn anderen nu nog vaak misselijk of weeïg? Ik merk namelijk dat ik iets minder kwaaltjes heb.. kan eten en geurtjes beter verdragen. Verder wel moe, heb het deze week heel druk en lig niet voor middernacht in bed (helaas ) Over de vele echo's, het zou mij heerlijk lijken om elke week even een kijkje te kunnen nemen in mijn buik. Ik merk dat er dagen zijn dat ik vol vertrouwen ben en denk; het komt allemaal wel goed. Vervolgens de volgende dag denk; Bah... ik voel me anders.. minder kwaaltjes, gaat alles wel goed! @ Kimmylynn hoe is het met de schoonfamilie? Ben wel benieuwd Diegene die vandaag of deze week nog mogen... heel veel succes en plezier Ik mag trouwens volgende week weer, 2 april ( had ik nog niet doorgegeven) ps Hebben jullie iedereen al ingelicht of gaan jullie voor de 12 weken grens? groetjes
Ouders, schoonouders, broers zussen en een paar vriendinnen weten het. De rest vertellen we het na een goede termijnecho! Ik kan haast niet wachten!!
Meiden ik heb jullie mening nodig..... Wij hebben momenteel maar 2 slaapkamers op de 1e verdieping en nog een zolderkamer waar we een slaapkamer van kunnen maken. Ml en ik hadden bedacht dat we zoonlief (van bijna 3) de kamer op zolder zouden geven en dan van zijn slaapkamer nu de babykamer maken. De baby komt de eerste maanden wel bij ons op de kamer slapen maar goed.... Nu kwam ml in een keer met het idee om de baby na een half jaar op de zolderkamer te leggen en zoonlief op zijn eigen kamertje nu te laten liggen. Dit omdat zl momenteel zelf de gang op kan lopen en dan als hij naar zolder moet kan dit niet meer ivm traphekje voor de trap.... wat denken jullie??
boeffie ik zou jullie zoontje nu nog in zijn eigen kamertje laten slapen , misschien ook handig ivm eventuele toiletbezoekjes snachts die kunnen gaan komen ? ik vind het toch altijd wel een prettig idee als je kindje naar je toe kan komen snachts mocht er iets zijn en met een traphekje kan dat dus niet. dus misschien inderdaad de babykamer op zolder , is dan wel weer minder makkelijk als je zelf vanaf beneden steeds naar zolder moet. maar dat zou ik dan waarschijnlijk doen.
oo even klagen voordat ik uit frustratie weer ga snacken of een aanval krijg van alles weer eraf te trekken mijn ouders hadden maandag de babykamer behangen.. heel fijn.. maaar... 1 kant is prima. heel strak erop. perfect andere kant, andere kleur behang uhhh verschrikkelijk. allemaal bobbels en dingen. van die vouwen. mn moeder zei dat het er met n paar dagen uit zou zijn. nou niet dus. ze snappen het zelf ook niet want beide dezelfde dag gedaan, zelfde lijm etc maar wereld van verschil hoe het eruit ziet heb ze net klagend gebeld dat ze vanavond moeten komen kijken omdat ik het er niet uit vind zien en het maar overnieuw moet hartlief spannennnddd!! ik heb vanochtend weer met die Angelsound zitten zoeken en nu ben ik er klaar mee en heb m achterin de kast gegooid. kan geen hartje vinden. heb m zelfs op mn eigen hart gezet of dat ding t wel deed. nou dat dus wel
Zebra, vervelend van je behang. Ik heb dat ook wel eens gehad. Heb je geen vliesbehang? Daar gaat t beter mee vind ik altijd. Maar die bobbels gaan nu idd niet meer weg denk ik. Hihi dat wordt nog een keer! goed dat je de Angelsound hebt weggelegd. Niet stiekem weer pakken he? Smoothieluv, ik heb erg last van hooikoorts momenteel. De dokter belt vanmiddag terug wat ik ervoor kan krijgen. Mag mijn eigen medicijnen niet meer innemen nl. Maar heel langzamerhand wordt mijn misselijkheid ook beter. Het zijn nu meer vlagen ipv de hele dag door. Begin ook iets meer dingen te eten nu. Daar ben ik wel erg blij om! Zo nu ff verder aan de poets!
Gisteren mocht ik weer naar onze kleine smurf kijken bij de VK en wederom zag het er goed uit....wel waarschijnlijk een paar dagen terug maar met een geplande keizersnee zal het nog steeds rond eind oktober zijn Ijzer was iets te laag en suiker zat op 10, dus te hoog. Vanmorgen 5 buisjes bloed afgenomen, hoor eind deze week de uitslag. Donderdag mogen we weer voor de 3d echo in het ziekenhuis. @Boeffie is het geen optie om zelf met manlief naar zolder te gaan? Dan heb je de kinderen op 1 vloer, en ben je altijd maar 1 verdieping bij ze vandaan? Leuke dingen om over na te denken! @Zebra, bobbels in het behang komt door de lucht uit de lijm, vaak te snel op geplakt, en weining meer aan te doen achteraf....vervelend zijn die dingen he! Foto van onze smurf!
Hi dames, Het blijft gezellig hier! Altijd leuk om te lezen die verhalen. Niet echt veel gereageerd omdat ik daar de puf niet voor had. Was eergisteren bij de doktersdienst beland omdat ik me echt niet lekker voelde. Dacht zelf aan blaasontsteking maar het bleek een schimmel Voelde me de laatste weken al erg zwak en was ook nog op een soort dieet gegaan voor de misselijkheid. Misschien was ik dus extra ziek door die vaginale schimmel. Sinds ik aan de medicatie ben voel ik me al veeeeeeeeel beter. Dus dames als je iets vermoed laat je urine testen is het moraal van het verhaal. Had geen jeuk ofzo wel een sterke geur af en toe maar dacht dat het door de bruine afscheiding kwam... ff superpersoonlijk maar hoop dat ik wel een maar meiden kan helpen als ze iets vermoeden. Ook had ik teveel ketonen in mn bloed dat wijst weer op te weinig suiker. Ben ook per direct opgehouden met mn dieet van geen suiker vet enz. hahah