16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    Ow ja ff leuk nieuws:
    gisteren echo gehad en alles ziet er goed uit. Wel een paar dagen terug gezet. 10 weken en 3 dagen ben ik nu. Bevallingsdatum is 19 oktober. Mn eerste zoon heeft de baby ook gezien op de monitor en die wou hem al gelijk hebben hahah echt lief moest wel even een traantje laten toen ik het hartje hoorde. Het blijft speciaal :)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    popol voel je je nu alweer wat beter ? en hup aan de suikers jij! :)
    hier ook zo met dochter toen ze mee was met de echo, ahhhh baby zei ze, en toen de hele weg in de auto,
    waar baby nou ? waar baby nou ? en dan zo rondkijken in de auto van huh waarom zie ik geen baby :D

Nic, fijn dat alles goed was weer. Waarom krijg je een geplande ks ? dat is me misschien eerder ontgaan :)

An, je hebt me op een idee gebracht met je poetsen, ik ga morgen de gordijnen ook eens allemaal in de was doen. toch alweer even geleden en vind t ook fijn als alles lekker fris is!
    en nee geen Angelsound meer voor mij! misschien straks met een week of 17 ofzo als ik de baby nog niet voel maar ongerust ben. dus ik ga m nog niet verkopen maar voorlopig de eerste weken echt niet meer.

* kijkt naar buiten * en dan zie ik dat de tuin ook nog volop gedaan moet worden. maar dat is een klusje voor man.
    ik denk dat ik straks mn charmes in de strijd gooi en hem ga aansporen zondag toch echt alvast de tegels eruit te halen.
    ik zou er bijna zelf aan gaan beginnen maar toch maar niet in deze positie

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw

De onzekerheid zit er idd al na een miskraam (zelfs bij geen miskraam). Maar de vk en gyn zien het bij 1 - 2 misrkamen nog als gewoon pech hebben.. Maar na meer miskramen denken ze van ow, daar zal vast wel iets mis zijn (ondanks dat er niks uit de bloeduitslagen naar voren is gekomen). Vandaar dus dat je dan wel meerdere echo's krijgt.

En ik vind t idd ook stom dat je bijj een vk zo weinig echo's krijgt en er zo lang op moet wachten. Zou mooi zijn als ze standaard bij 7 wkn een echo zouden doen. Maar zo vroeg een echo kan ook veel onzekerheid met zich mee brengen. Geen hartje, latere innestelling of eisprong etc etc.. Vandaar dus het lange wachten. Want op latere termijn MOET er wel een hartje, vruchtje etc te zien zijn ;)

Enne, let niet op mij, veel last van hormonen.. Zal het wel verkeerd gelezen hebben :p

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Zebra, balen dat je nog steeds niets hoort met de angelsounds. Miss kun je m n keer meenemen naar je vk zodat zij je kan laten zien waar en hoe je het beste het hartje kunt vinden ;)

5. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Hallo meiden! Echo was goed!! Zie foto :D

We konden bijna de vingertjes en teentjes tellen, zo leuk! Vk zag lever, maag, hart, kaken en hersenen. Het kleintje was heel erg aan het bewegen met armpjes, beentjes en hoofdje, zo bizar om te zien! Was trouwens goed te zien met een uitwendige echo, wel helemaal beneden bij het schaambot hoor.

De dooierzak was ook te zien, bij 12 weken gaat de placenta dat overnemen.

Oja, de termijn blijft zoals hij was, ze had even wat moeite met meten maar kwam uiteindelijk op 10 wk 4dg, dus ze houdt het op 10wk 3 dg zoals de gyn had berekend.

Over 4 weken mag ik weer bij de vk op controle komen, op 23 april.

Bijgevoegde bestanden:

6. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Haha Zebra weg met dat ding! Een vriendin van mij heeft een doptone, ze vroeg of ik hem wilde lenen, maar ik zeg (na jouw verhaal te lezen) doe maar over een week of 2-3 hihi

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    super die foto Hartlief!

8. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Nic en Popol ook gefeliciteerd met de goed echo's!

Ja leuk he Zebra, heel bijzonder weer!

Vervelend Nic van de bloedwaardes, hopelijk is de uitslag goed! Ik ga Begin volgende week bloed prikken, voor de VK en ook meteen voor de Combinatietest. Dan doe ik dat gewoon in 1 keer.

9. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    @Hartlief mooie echofoto! @zebra voel me al veel beter. Loop ook achter met mn werk maar na vandaag heb ik er weer helemaal vertrouwen in. Heb net boterham met kaas en mosterd op! Terwijl ik een paar weken op droog brood heb geleefd.

Ik wil ook nog mn foto delen! Ben zo blij dat het er ok uitziet voor nu. Moest hem eigenlijk een slag draaien.

Bijgevoegde bestanden:

10. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Ook al een echt 'mensje' Popol, leuk!

11. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Wauw dames wat een geweldige echo foto's! Jaloers! Hahaha! Ik moet nog 'n weekje wachten! :D

12. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Mooie echo's meiden!!

13. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Wie gaan er allemaal thuis gevallen??

14. Mama Rebecca

Mama Rebecca Actief lid

15 feb 2014
    219
    0
    0
    Ik hoop dat ik weer thuis in bad mag bevallen!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier verplicht ziekenhuis ivm eerdere keizersnede
    als ik zou mogen kiezen zou ik weer voor een ks kiezen omdat ik erg bang ben dat het litteken zou scheuren tijdens het persen. angst vooral omdat ik er nog vaak last van heb
    maar heb al gelezen dat ze het wel goed in de gaten houden dus dat is fijn maar toch wel een eng idee

16. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik hoop dat het thuis kan, geen idee, eerste zwangerschap, dus weet ook niet zo goed hoe of wat.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Bevallingslijst:
    15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje
    ♥
    17 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥
    17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥
    18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥
    18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje
    ♥
    19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥
    19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥
    19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥
    20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥
    21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥
    21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥

21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥
    21 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje ♥
    22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥
    22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥

24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    24 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥
    25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥

26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥

27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥
    28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    29 Oktober. Mammavanmoppie - 32 jaar - 2e kindje ♥

29 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥
    30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥

30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje
    30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥
    ?? Oktober. Loenaa - 26 jaar - 1e kindje
    ?? Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje ♥
    2 November. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje

Afspraken:

26 maart: Hartlief intake+termijnecho
    28 maart: Suus85 vk
    31 maart: 0Zebra0 termijnecho / An34 vk / Boeffie2011 intake pns+termijnecho
    01 april : Anononiempje2014
    02 april : A34 termijnecho
    03 april : Zwangels vk / Mamavanmoppie vk+echo / Worteltje13 echo / vlindertje126 echo
    07 april : Tikske gyn / 0Zebra0 combinatietest / Meijke combinatietest / Mama Rebecca termijnecho
    09 april : Hartlief combinatietest / Liefdotje termijnecho
    10 april : Kimmylynn vk / 0Zebra0 vk
    15 april : vlindertje126 termijnecho
    17 april : Worteltje13 gyn / Juf1985 termijnecho
    19 april : 0Zebra0 pretecho geslachtsbepaling
    23 april : Hartlief vk

18. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Ik heb een voorkeur voor een ziekenhuisbevalling. Het idee dat alles dan in de buurt is mochten er complicaties zijn vind ik wel erg fijn... Het slaat eigenlijk nergens op, want als je naar de cijfers kijkt is thuis bevallen net zo veilig als in het ziekenhuis, maar toch :)

19. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Smoothieluv ze leeft der eigen leven denk ik
    Ik heb ff wat afstand van der ik geniet ervan met mijn mams Ik zie het allemaal wel hihi

Nic78 mooie echo! Wel spannend dan de uitslag van je bloed

Popol wat een lieve reactie van je zoon!
    Ik ben de laatste tijd okk erg druk en moe ik dWaal op een dag ook af denk ik hou t ook bijna nie meer bij haha

Zebra jammer van het behang was er juist zo benieuwd naar gelukkig heb je nog alle tijd

Hartlief wat een lieve foto!

An liever in het zkh maar dit wordt ook mijn eerste bevalling weet absoluut niet wat ik kan verwachten naar mijn idee is het best pijnlijk en luguber maar hopelijk valt t reuze mee

20. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Hoi iedereen! Er wordt lekker veel gekletst en wat een mooie echo's! Ik heb even weinig gereageerd, heb griep gehad en daarna nachtdiensten, behoorlijk brak nu! Verder weinig last van kwaaltjes, hopelijk blijft dat zo! Vrijdag weer een echo, wel weer spannend.

bevallen... Ik heb nog geen idee, op dit moment zou ik zeggen poliklinisch. Ik denk er nog niet echt over na, ben nog meer bezig met als alles maar goed gaat...
    Zebra ik snap dat je daar bang voor bent maar ze houden je continu met het ctg in de gaten, het komt gelukkig nauwelijks voor.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina