zondag weer 1 muur eraf halen en opnieuw. baal er van maarja morgen eerst maar eens kijken of ik wat leuks kan vinden. want denk niet dat wat ik had er nog is. was afgeprijsd ivm uit collectie
Hey meiden, ik ga jullie verlaten. Mijn gevoelens zijn toch waar gebleken.... Gelukkig was t net snel gebeurd. Heel de dag al veel buikpijn gehad. Rond 5 uur begon dat heviger te worden en ook veel rugpijn erbij. Dat waren dus al weeën. Rond half 7 werd dat echt ondraaglijk en om 7.05 de verloskamer gebeld, ik moest gelijk komen vanwege de pijn en zoveel bloed. Om 7.20 stond de Gyn al bij me aan bed en heeft hij de vruchtjes uit mijn baarmoedermond gehaald. Gelukkig zaten ze daar al, anders had ik vanavond nog een curettage gehad! Toen hij klaar was was gelijk de ergste buikpijn weg en nu nog lichte naweeën. Pak van die charmante luiers mee naar huis gekregen Een half uur nadat ik gebeld had stond ik dus alweer buiten, heel fijn!! Ben nu heel opgelucht dat het voorbij is en dat we weer vooruit kunnen gaan kijken. Het scheelt dat ik het al heb aangevoeld, ik had geen 'gevoel' bij deze kindjes, waardoor ik er best redelijk mee om kan gaan. Het is triest, maar een vruchtje dat niet groeit heeft gewoonweg geen toekomst. Het is goed zo...
Sterkte mariska ik leef hee erg met je mee. En hoop dat je geluk snel mag vinden met een kleintje in je buik.. Voor nu heeel veel sterkte gewenst voor jou en je vriend knuffeell
Maris ik vind het knap en ben toch wel blij hoe je er mee omgaat Dat had niet iedereen gekunt Ik vind het heel erg jammer dat je ons verlaat was al aan he gewend in de groep Hoop dat je snel weer zwanger bent!
Hoi dames! Mag ik mee kletsen? Een aantal van jullie herken ik uit het "uitgerekend oktober" clubje, maar vind het leuk dat deze groep een wat kleiner tijdsbestek heeft tussen de zwangerschappen! En er wordt hier gezellig veel gekletst, dus zou me graag aansluiten als dat mag! (0Zebra0, vroeg me al af waar je gebleven was ) Ik ben Fizzy, 23 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik heb inmiddels 2 hele goede echo's gehad en heb volgende week woensdag de termijn echo! Mariska, heb je verhaal meegelezen, wat vreselijk, en wat ga je er knap mee om. Wens je heel veel sterkte!
@Mariska, wat een kracht spreekt er uit jouw bericht. Je had je er op voorbereid, maar het blijft triest... Heel veel sterkte met jullie verlies en ik hoop dat je snel nieuw geluk mag hebben. @Fizzy, welkom en nog gefeliciteerd. Wanneer ben je uitgerekend? @Ikweetnietmeerwiehetzei, maar de misselijkheid die minder wordt? Dat lijkt hier ook te zijn. Ik heb al drie redelijk goede dagen achter de rug! Nog wel misselijk van tijd tot tijd, maar als ik de hele dag door een beetje blijf eten gaat het goed. Vanavond zelfs gesmuld van het avondeten! Dat was laaaaang geleden!
Mariska heb de tranen in mn ogen staan van je verhaal. verschrikkelijk. de kans was groot dat het zou gebeuren maar ik had toch nog hoop voor je. het is dan wel ''prettig'' dat het zo snel gegaan is sterkte de komende tijd en ik hoop dat het snel weer mag lukken voor jullie!
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 17 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 21 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 24 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 26 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Mammavanmoppie - 32 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 31 Oktober. Loenaa - 26 jaar - 1e kindje 31 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje ♥ Afspraken: 28 maart: Suus85 vk 31 maart: 0Zebra0 termijnecho / An34 vk / Boeffie2011 intake pns+termijnecho 01 april : Anononiempje2014 02 april : A34 termijnecho / Fizzy termijnecho 03 april : Zwangels vk / Mamavanmoppie vk+echo / Worteltje13 echo / vlindertje126 echo 07 april : Tikske gyn / 0Zebra0 combinatietest / Meijke combinatietest / Mama Rebecca termijnecho 09 april : Hartlief combinatietest / Liefdotje termijnecho 10 april : Kimmylynn vk / 0Zebra0 vk 15 april : vlindertje126 termijnecho 17 april : Worteltje13 gyn / Juf1985 termijnecho 19 april : 0Zebra0 pretecho geslachtsbepaling 23 april : Hartlief vk
Welkom Fizzy! gezellig! het andere topic is zo druk en overzichtelijk dat ik het maar op ons clubje hier ga houden heb ook het idee dat ik jullie allemaal een beetje ''ken'' haha Loenaa en Konij1989 , heb even terug gelezen en jullie hebben als ik het goed heb al een eerste afspraak gehad, ben benieuwd of alles goed is ??
Welkom Fizzy! Mariska, heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietig voor jullie. Knuffel maar lekker met je mannen, ik hoop dat je niet al te lang last hebt van je buik en bloedverlies.
Ach Mariska jeetje..... Het had niet zo mogen zijn dus. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je snel weer bij een ander groepje kunt meekletsen! Welkom Fizzy, kom je me vergezellen op de 26e okt
Ben er ook helemaal stil van Mariska Ik vind het bewonderingswaardig hoe je ermee omgaat en ik hoop dat jij en je vriend het een plaatsje kunnen geven en dat jullie snel weer zwanger mogen zijn van een gezond kindje!!! Heel veel sterke xxx
Mariska, ik vind het zo sneu voor je. Heb t ook met een brok gelezen. Ik vind het knap hoe je ermee om gaat. Ik had zo gehoopt dat het misschien toch nog goed zou gaan. Ik had het je zo graag gegund. En iedereen met mij hier. Je wordt er dan altijd ff stil van als je zoiets hoort. En doet je weer beseffen dat een zwangerschap niet zomaar iets is. Dat we erg dankbaar mogen zijn.... Sterkte meid! Fizzy, welkom hier! We kletsen wat af hier en het is een gezellig clubje vind ik. Ik heb een goede neusspray! Ik kan weer ademen! Zooooooooo blij! En de misselijkheid neemt hier ook af en toe beetje af... Gelukkig maar... Manlief heeft een nieuwe baan! Erg leuk! Het gaat hier allemaal in hard tempo veranderen.... Hihi nu nog een nieuw huis!
Echt verschrikkelijk, gisteren zo erg overgegeven dat ik nu gewoon echt pijn in mijn keel heb. Net of er een schaafwond in zit.
Ben niet echt misselijk. Heb een brok in mijn keel, krijg eten niet weg en dan ineens. Hup alles er uit.
Mariska, wat naar evengoed. Wel fijn dat het zo snel is gegaan. Heel veel succes in de volgende rondes. Fizzy, gezellig dat je erbij komt! An, wat heb je eindelijk van de dokter gekregen? Hier, de klachten van het slapen worden helaas nog steeds niet minder. Ik blijf een stuk of 5 keer wakker worden in de nacht. Val gelukkig wel gauw weer in slaap. Kak ook volledig in, als de kids weer naar huis zijn. En misselijkheid heb ik gelukkig niet.