Gisteravond de termijnecho gehad! Zag er allemaal prima uit, en ben vandaag precies 10 weken Alleen bloeddruk was wat aan de hoge kant, 133/89. Dus even afwachten hoe zich dat ontwikkelt. Iemand hier ervaring mee zo vroeg in de zwangerschap? Mariska, verschrikkelijk nieuws. Gelukkig heb je jezelf er al op voorbereidt waardoor de klap iets minder hard aangekomen is. Hopelijk snel weer een positieve test met een goed groeiend beebje.
Ik mag dinsdag voor mijn intake bij de vk. Alleen lees ik nu op de site dat ze nog niet naar het hartje gaan luisteren want daar is het nog te klein voor. Belachelijk! Bij de echo van het echo bureau kon het wel. Dus ik moet erna weer een afspraak gaan maken voor een termijnecho te laten maken.... ben er nu al klaar mee.... hahaha... Hier even een kleine pauze tussendoor en even heerlijk genieten van mijn watermeloen!!! Mensen die vandaag weer een afspraak hebben.. .toi toi toi!!!!!
Hoi meiden! Wat is onze lijst al flink gevuld met die mooie hartjes. Hoop dat de laatste dames ook mooie kloppende hartjes en beweeglijke kindjes mogen zien . Mariska veel sterkte. Hoop dat je dit verlies een plaatsje kunt geven en dat jullie snel een nieuw wondertje mogen verwachten. Linda hier geen ervaring met hoge bloeddruk vroeg in zwschap. Anoniem wat stom dat je apart een afspraak moet gaan maken voor een echo. Hier niet meer zo misselijk! Ben er wel heel blij mee . En vandaag alweer 11 weken! Fijn weekend en geniet van het zonnetje!
vraagje.... waar halen jullie watermeloen vandaan??? bij ons niet te verkrijgen in de supermarkt Mijn vk luistert ook nog niet naar het hartje dat doen ze pas tussen de 12-16 weken.... aaahhh ik wil dat het maandagmiddag 3 uur is!!!!
Bij de Lidl heb ik wel al watermeloen zien liggen.. Maar bij de plus hier in het dorp hebben ze nog geen volgens mij
Ik moet morgen naar een crematie... ook alweer zoiets.... ik kreeg woensdag de rouwkaart binnen van deze man met tevens de felicitatiekaart voor mijn zwangerschap... bleek dat de felicitatiekaart verloren was gegaan in de post.... maar dat is dan zo dubbel... begon meteen te huilen.. pfff
Succes meiden vandaag met afspraak! Ik ben gewoon sinds een paar dagen met vlagen misselijk... vorige zw niet gehad... niks aan! Oh dat is idd dubbel anoniempje sterkte morgen. Hier geen weekendplannen, mag fijn werken met dat mooie weer
Volgens mij hebben we hier te maken met een groepsverslaving... Watermeloen! Nog even en dan verschijnen de berichten in de krant over de verdwenen watermeloenen... @Anoniempje, balen dat je nog niet naar het hartje kan luisteren. Er is wel een verschil tussen hartje luisteren en een echo... krijg je niet gewoon een echo? Anders zou ik ze bellen van tevoren en bespreken dat ik met 10 weken toch écht wel eens verwacht mijn baby te zien... Zo'n crematie is inderdaad erg dubbel... ik weet hoe je je voelt. Toen ik een vriendin vertelde van onze zwangerschap was zij er net achter gekomen dat haar zoontje een aandoening heeft waardoor hij nog maar een paar jaar te leven heeft... Dat voelt héél dubbel. Oneerlijk zelfs, je voelt je bijna schuldig dat jij dat geluk mag hebben terwijl anderen (en jijzelf ook) zo'n verdriet door moeten maken. Tijdens dat gesprek heb ik meer nog meer zitten huilen dan zij. Tsja, daar spelen je hormonen denk ik ook wel een rol in. @Lindaatje, 133/89 hoog??? Dat is nog redelijk normaal hoor! Ik begon daar mijn zwangerschap mee (5 wkn), inmiddels zit ik op 95/50 ofzo... dat voelt een stuk minder prettig Verder wil ik even mijn positieve gevoelens van vandaag met jullie delen. Wij lezen iedere week uit zo'n boek wat het kindje de komende week gaat ontwikkelen. Deze week werd er even benoemd dat het eerste trimester ten einde loopt. Ja dames, het eerste trimester loopt zo'n beetje ten einde en dát gaf een goed gevoel! Wat kunnen we de komende tijd verwachten: - Minder misselijkheid (Olé!) - Meer energie - Minder zorgen - Meer zin in sex (Sommige vrouwen zijn echt niet te houden in het tweede trimester... leuk voor de mannen ) - Buikje begint te groeien en te groeien - Eerste keer kindje voelen - Voor degenen die ervoor kiezen: Ontdekken of het een kereltje of een meiske wordt! - Shoppen, shoppen en nog eens shoppen! Ik heb er zin in. Wat jullie?!
Alles zag er goed uit! Het kwam precies overeen met 9 weken en een dag, 2,6cm. Het bewoog zelfs al een beetje!
Mamske ik zeg laat t volgende trimester maar beginnen!! Suus wat goed! Bijzonder heh als ie beweegt echt schattig
mamske positief lijstje zo! leuk suus, super dat alles goed was anoniempje, inderdaad dubbel sterkte morgen net bij boulevard dat marly vd velden ook zwart is (nina gtst) echt zo grappig ''ineens'' allemaal zwangere BN'ers en dat was ook zo bij mijn vorige zwangerschap. Man zei, je let er nu meer op.. maar ik lette vorig jaar ook op en toen waren het er toch een stuk minder. word ik gek of hebben jullie dat ook ik lust geen meloen maar dochter is er gek op dus volgende week naar Lidl dochter nu op bed, was hele dag niet fit. net voelde ze warm. ik tempen 39,5! schrok ervan dus nu met zetpil in bed ik vind t maar niks toen ze 10 weken was heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen met een urineweginfectie dat begon ook met hoge koorts dus sinds die tijd word ik helemaal niet goed als ze hoge koorts heeft. mini trauma opgelopen denk ik. hopelijk is ze morgen wat fitter. ze hoest ook als n zeehondje. zo zielig
Inderdaad zebra ik lig op de bank te denken "is heel de wereld noi zwanger? Haha babyboom" Ik vertelde dat ik zwanger was op werk en mn werkgever lachte en zei "ook al!?" Schijnen 2 andere collega's ook zwanger te zijn Ik heb jullie echt besmet met de meloenen ziekte Ze zijn altijd aanwezig in mijn koelkast Kwaaltjes hier misselijkheid heleaas nog vollop hoop niet dat ik bij de weinige vrouwen hoor die heel de zwangerschap misselijk zijn bij jullie wordt t al minder! Ik krijg vervelende pukkeltjes in mn gezicht Alleen mn borsten zijn nu wat minder gezwollen en minder pijnlijk
dankje kimmylynn O ja puistjes verschrikkelijk!! ik heb het op mijn bovenrug heel erg al sinds week 6 ongeveer maar nu begint het ook op mijn schouders en een paar in mijn gezicht en vind t zooooo lelijk! heb normaal altijd een hele rustige huid, ook altijd gehad maar nu pfffff. bij dochter had ik het trouwens ook op mijn rug en bij mijn borsten. ik hoop dat het snel afneemt niet echt mooi en fris straks in de zomer al die rode bulten en vlekken. iemand n tip ??
Erg heh! Ik wil ook wel tips Ik zie iedereen lekker zomers fris en fruitig buiten maar ik voel me echt crap door dat alles wil bleghh
Mooi lijstje Mamske! Laat maar komen! Anoniempje, sterkte morgen! Zebra, arme meid je dochtertje, beterschap! Ik zei het vanavond nog tegen vl! Nicolette van Dam, Doutzen Kroes, Lieke van Lexmond, Anouk (???) en nu Marly vd Velden! Echt veel!
Nou ja zeg, ik wilde jullie net berichtje posten dat ik t idee heb dat de halve wereld zwanger is! Haha lees ik dat jullie precies t zelfde dachten! Hihi grappig!
Pukkels: schubben, kleimaskers, goede dagcreme nemen, veel water drinken, huid stomen en mee-eters verwijderen... en evt huisarts ff bellen voor eryacne!