Bij mij hebben ze trouwens wel 2x het hartje laten luisteren, niet via de doppler maar digitaal tijdens de echo...
Leuk zeg, iedereen die weer een goee echo heeft gehad. Ben blij voor jullie. Sinds 3 dagen voel ik plopjes, weet niet zo goed wat het is, jullie?
Ja, maar de foto staat inmiddels op facebook. Wil graag anoniem blijven hier haha Niet voor jullie hoor, maar voor meelezers
Gefeliciteerd fizzy! Zebra ik kan de roze wolk hier ook niet vinden hoor Geen diee waarom gedeeltelijk denk ik omdat ik me belabberd voel en geen besef Mijn vriendin is nu een maand verder dan min en loopt al vanaf 8 weken helemaal met der buik te spelen en is helemaal in de zevende hemel snap t niet
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 21 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 24 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Mammavanmoppie - 32 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje 30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 31 Oktober. Loenaa - 26 jaar - 1e kindje 31 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje ♥ Afspraken: 03 april : Zwangels vk / Mamavanmoppie vk+echo / Worteltje13 echo / vlindertje126 echo 07 april : Tikske gyn / 0Zebra0 combinatietest / Meijke combinatietest / Mama Rebecca termijnecho 09 april : Hartlief combinatietest / Liefdotje termijnecho . zarav termijnecho 10 april : Kimmylynn vk / 0Zebra0 vk / Boeffie2011 combinatietest 11 april : An34 combinatietest 15 april : vlindertje126 termijnecho 17 april : Worteltje13 gyn / Juf1985 termijnecho 18 april : Mamske gyn 19 april : 0Zebra0 pretecho geslachtsbepaling 23 april : Hartlief vk / MoesCH gyn 29 april : An34 vk 08 mei : Boeffie2011 gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20 weken echo
succes vandaag iedereen met een afspraak! Kimmylynn, ja ik snap het dus ook niet. voel me soms (nja vaak..) niet eens zwanger en vergeet het gewoon mijn buik is ook niet meer echt opgezet, lijkt nu gewoon 5 kilo zwaarder ipv zwanger. wel dik maar niet echt rond zeg maar. hoop dat het gevoel snel weer komt want het is zo fijn. bij dochter had ik het al heel snel
@Fizzy Gefeliciteerd!! @Dames met een afspraak vandaag veel succes en geniet ervan!! @geslachtsbepaling doen jullie dat dan bij zo'n pretecho bureau?? Kreeg gisteren van mijn schoonzusje te horen dat ik die geslachtsecho van haar krijg want zij kan niet wachten tot ze weet wat het wordt en dat ze dingetjes kan gaan kopen.....uhhhh nou ik weet niet of ik dat wel wil!! Zij is peettante van mijn zoontje en de relatie tussen haar en ons is vaag, om het maar zo te zetten..... geen intresse tonen etc en kreeg gisteren ook lekker te horen toen het ging over het gezin (van schoonouders) dat ik daar toch niet bijhoorde etc... nou flikker dan ook maar lekker op hoor!!!!! Nee ik ben geen gezinslid van dat gezin en ook maar blij toe ook maar ik hoor wel bij de familie nu of ze het wil of niet!! Jaloers kreng Sorry moest ff het topje ventileren.......
Succes meiden vandaag! En meiden die zich niet helemaal zwanger voelen, hopelijk snel wel!! Zal gelijk even een buikfotootje erbij doen, is een foto van gisterenochtend. In de ochtend is mn buik echt zoveel minder als in de avond...
Brrrr hebben jullie het ook zo koud, ondanks het mooie weer. Wat raar boeffie! En wat gek dat ze niet zo betrokken is, heb je het daar wel eens over gehad? Vk wilde tijdens echo hartje liever niet laten horen omdat ze dan extra straling moet richten op het kleine hartje. Vanaf 12 weken is deze extra straling niet nodig. Er is nooit echt onderzoek gedaan wat de gevolgen daarvan zijn daarom liever niet. Maar stress is zeker weten niet goed, aan ieder de keuze!
An34 een angelsounds is niet het zelfde als een dopler. De dopler die de vk gebruikt is met straling. De angelsounds niet. Dat versterkt het geluid alleen maar. Hier liet de gyn trouwens met 10 weken wel het hartje horen op de echo. Bij mijn andere 2 kids ook regelmatig de angelsounds gebruikt en beide hartstikke gezond hoor Fijn dat alle echo's goed waren! Hier is buikje al flink gegroeid, mensen beginnen het nu ook te zien... En soms denk ik de baby al te voelen kriebelen. Heel af en toe van die plopjes en gefriemel. Nog iemand die dit herkent?
@mama Rebecca Er zijn al zoveeeel gesprekken geweest maar het verleden met mijn schoonfamilie is zowiezo heftig geweest... Kreeg vanuit mijn smoeder te horen dat ik haar zoon gehersenspoelt had en afgepakt had etc....Dit is uiteindelijk heel goed bijgetrokken maar laat altijd een nare smaak na.... Toen ik zwanger was van mijn zoontje was ml niet eens van plan om zijn zusje te vragen als peettante....toen brak de hel los in de familie!! Echt heel erg....uiteindelijk om van het gezeik af te zijn toch gevraagd maar heeft niet veel indruk gemaakt! Ze was tot vorig jaar ook verloofd en zou ook op vrijdag de 13e trouwen...toen maakte ze het uit en ging ze helemaal weer puberaal los (is nu 25 jaar) Ze is gewoon niet betrokken bij ons en komt ook altijd naar zoontje kijken/spelen als die bij mijn schoonouders zijn etc net of wij (ml en ik) niet genoeg zijn.... Dit is aangekaart door ml maar komt weinig reactie op. Het is verder goed zo...wij zijn zelf in therapie gegaan omdat bepaalde negativiteiten onze relatie begonnen te beinvloeden en ml heeft ook eindelijk zijn ogen kunnen openen en gezien dat het niet normaal is wat er gebeurd is. Hierdoor is hij er anders in gaan staan waardoor ik niet elke keer hoef te vechten voor mijn gezin etc.... Hierdoor is het een stuk relaxter geworden en vooral vanuit mijn smoeder een hele verandering! Die is nu super enthousiast en trots dat ze weer oma wordt! Alleen szusje doet nog niet echt mee maar dat hoeft ook niet.... Maar door mijn hormonsters hakte die opmerking gisteren er toch wel wat in sorry voor het lange verhaal
Dat klinkt ook allemaal heftig boeffie! Lijkt me erg lastig. Moesch, ik durf niks te doen wat betreft Angelsound of iets dergelijks! Hahaha, ik ben daar beetje bang voor aangelegd geloof ik... ik hoor allemaal zulke wilde verhalen! Ik wacht wel tot net kindje beweegt, hihi, dan weet ik of ie t nog goed doet! Pffff ik krijg ook steeds meer pukkeltjes! Bah.... En Zebra, ik voel me net als jou, eerder vijf kilo aangekomen en een vetrol, dan een mooi zwangerbuikje! Hihi, hoop dat dat snel komt! Kimmylynn, vervelend dat je je zo voelt, maar komt ook door de misselijkheid denk ik. Als ik me zo misselijk voel voel ik me ook zo vreselijk down en heb ik nergens geen zin in maar gaat vast goedkomen! Ik ga denk ik thuisbevallen als alles goed gaat. Vind thuis toch wel heel erg fijn... Alleen ik moet van de VK heel snel bellen als het begint, want de jongste was er binnen 3,5 uur! dat was wel erg heftig! Ik ga zo mijn was maar eens even buiten hangen, het is weer mooi weer hier!
Wat erg boefie ik gaan zulke dingen ook niet uitstaan Ik zou voorlopig ook ff afstand nemen Doe ik ook met mijn schoonfam An jaa dat is het ik voel me erg down daardoor enboik niet zo fit meer en net wat zebra zegt voelt mn buik nu mee dik dan zwanger
net gemaakt, van de zijkant lijkt het best zwanger maar van de voorkant pfff nee. geen gezicht. en dan die spekrand die je aan de zijkanten ziet zitten. dacht dat positiejeans dat zouden verbergen maar helaas alles lijkt gewoon uitvergroot
@ Zebra, da's gewoon een echt mooi zwanger buikje. @boeffie, wat heftig allemaal. Hier heeft manlief geen contact meer met zijn vader omdat die mij niet moest hebben. @moesch : ook de angelsounds werkt met 'straling' 3.3mhz, volgens mijn gyn kan het geen kwaad. Hier gaat het zijn gewone, rustige gangetje, ok verveling slaat regelmatig toe, maar we doen het graag voor ons kleintje.
Hallo ladies, Ik laat weer even kort van me horen: Vandaag weer echo gehad omdat bij 8 weken echo vruchtje maar 6,1 weken leek te zijn. Nu slecht nieuws gekregen: vruchtje niet ouder dan 6 weken en 3 dagen geworden. We zijn uiteraard verdrietig. Ik blijf natuurlijk niet meeschrijven. Succes jullie, op een fijne voortzetting van de zwangerschap! Modi