Ik heb niet echt zin in vet eten en heb ook niet sneller trek, maar sinds een dag of drie kan ik wel het dubbele op van wat ik doorgaans kan eten. Ik ben van nature heel mager, dus mijn buik steekt er echt al uit door het vele eten in combinatie met de opgeblazen darmen
Wow! Mooie Meijke!!! Heerlijk gevoel he?! Ik wacht tot zondag, vind t zo zonde van t geld, voor 1cb digi heb je 12 sensitesten 😁 dus voor de zekerheid een dagje extra! Fijne Valentijnsavond allemaal!
Goodmorningggg ladies Gisteravond begon ik gigaa jeuk te krijgen aan mijn tepel Aahrrg om gek van te worden haha het gekke is Alleen de linker jeukt
hier nog steeds geen symptomen. begint toch wel vervelend te worden wilde mijn laatste cb digital doen vanochtend maar durfde niet. bang dat er nog geen 3+ op zou staan en dan twijfel ik weer of hcg wel genoeg stijgt omdat ik ook nog geen symptomen heb. zucht leuke Valentijnsdag gehad ? hier niks bijzonders wij doen er niet aan nouja ooit wel gedaan maar na 7 jaar samen niet meer hahah
Hi dames, Bedankt voor de gerustellingen. Het ging bij ons zo snel. Bij de vorige was ik al een tijdje van de pil af. Ben bang dat er veel hormonen in m'n lichaam zitten. Ook met m'n partner besproken en die heeft me ook gerust gesteld. Vandaag een klein beetje rose na het plassen. Voor de rest voel ik me ok. Zit midden in een verhuizing dus kan nie wachten tot ik over ben. Dat maakt me misschien ook allemaal onzeker. Nieuwe dames welkom!!! Fijn weekend allemaal
Ik woon tussen Bordeaux en Toulouse, Meijke, in Condom (ja, echt...). Prachtig weer en een prachtige streek maar echt niet de beste plek om te bevallen... Ik ben eigenlijk Vlaamse, maar dit forum vind ik veeeel gezelliger dan de Belgische variant. Heel mooie test trouwens Meijke!
Popol, leuk hoor de verhuizing, zou zo met je ruilen! haha voor mij is dat echt een leuke bezigheid verhuizen/verbouwen etc zarav, lijkt me mooi om daar te wonen, vanwaar daar ? werk of gewoon de keuze gemaakt omdat het leuk wonen is?
Succes met verhuizen Popol! Zebra, misschien toch een testje om je gerust te stellen? Het gaat vast goed daarbinnen! Zarav, lijkt me heerlijk dat klimaat daar. Ik ben ook benieuwd hoe je daar terecht bent gekomen .
ja morgenochtend toch maar even testen. ik ben liever kotsmisselijk en overal pijntjes dan dat ik me goed voel. raar mens he
Mooie test meijke!! Popol succes met verhuizen, lekker een nieuw plekje straks Nieuwe dames welkom!! Wij hebben het gisteren verteld aan onze ouders, broers en zussen Ze waren erg blij!! Superleuk. Vandaag naar de huishoudbeurs met een vriendinnetje . Alleen hebben ze daar ook een proeverij voor alcohol, en laat ik dat normaal niet kunnen weerstaan.....hihi dus ik vertel het haar ook alvast anders val ik toch door de mand Zarav franlkrijk gaaf hoor Waar wonen de Andere dames??
Zebra, alles is vast in orde. Ik heb ook geen kwaaltjes. Alleen een beetje buikpijn. Maar dat was bij de vorige zwangerschap net zo. En hoe ik hier terechtgekomen ben? Mijn ouders kwamen hier hun pensioen doorbrengen, maar mijn vader kan dus niet stilzitten. Na enkele weken heeft hij een nieuw bedrijfje opgericht waar houtbriketten (voor de kachel) op basis van druivenhout gemaakt worden. Ik en mijn vriend zijn hem gevolgd om hem te helpen. We wonen hier nu net twee jaar. Nog geen spijt van gehad. Alles heeft zijn voor-en nadelen!
Welkom Vlindertje! Zarav, bijzonder verhaal ! Leuk dat je zo'n stap durfde te nemen. Zo, ik ben ineens misselijk , kon nog net mijn lunch binnenhouden... En dat op 4+1...hoop dat het geen voorbode is voor wat komen gaat.
Hier ook al flink misselijk! Daardoor ook minder zin in eten. Maar heb het er voor over Ik woon in Hoogeveen. Welkom nieuwe dames!