Wow Zarav, dat is echt al een buik zeg! Wie weet inderdaad wel een twee(of drie-)ling... Ik kan niet wachten tot het bij mij een beetje gaat komen...
Mariska, fijn dat je je beter voelt. Ik hoop ook dat alles schoon is maandag bij de gyn. En dat je gauw weer op roze zit! Sterkte nog.
Hoi dames, Even een vraagje?! Bij 8 weken en 1 dag het ♡ zien kloppen. Nu 9 weken en 4 dagen. Het babykamertje is bij babydump nu voor de helft van de prijs. Aanschaffen of wachten?
Ik zou zeggen aanschaffen. Babydump heeft namelijk de service dat als er iets mis gaat in je zwangerschap je je geld terug krijgt. Je kunt ook een optie nemen. Dan reserveer je het kamertje (met de actieprijs) tot je weer een echo hebt gehad, en dan maak je je bestelling definitief. Wij hebben het kamertje een paar weken geleden al uitgezocht en een optie genomen. Even gewacht tot de echo deze week en we gaan hem dit weekend definitief bestellen maar zou er sowieso wel even voor naar de winkel gaan om het na te vragen, aangezien hij afgeprijsd is.
Fizzy, goede service van babydump! Ik ga ook maar ff kijken! Mariska, leuk dat je nog ff wat van je laat horen! Hoop dat jij ook snel weer zwanger bent! Zebra, mamske, denk dat wel weer meer mensen dat gevoel hebben dat ze nog niet echt kunnen genieten.. Er gebeurt ook ineens heel veel met je... Ook emotioneel. En die hormonen kunnen soms erg raar zijn! En de een vind zwanger zijn wel leuk, en de andere kan niet wachten totdat de bevalling nadert. Ik denk dat je je er gewoon bij neer moet leggen dat je je zo voelt. En je er niet schuldig om moet gaan voelen... Straks als je baby er is komt het vast helemaal goed... En ik denk over een paar weekjes al wel! Zarav, dat zijn er vast twee! Zitten Tweelingen in de familie? hihi zou wel leuk zijn! Zo nu maar ff boodschappen halen.... Bah.... Rotklusje vind ik dat altijd!
Hee Modi, wat een verdrietig bericht! Heel veel sterkte meid! Pff had net iets getypt en toen ik op versturen klikte had ik geen internet.... alles weg. Babykamer is hier nog niet gekocht, maar ik wil wel heel graag! Ik vind die lege kamer maar niks, en die hebben we nog geen 2 jaar geleden nog helemaal geverfd en behangen, dus er hoeft verder niet veel te gebeuren! Alleen vl heeft het idee dat we nog ALLE tijd hebben, dus die heeft minder haast dan ik. Na de combitest wil ik toch echt wel de meubeltjes gaan bestellen, zodat ik alle kadootjes en gekochte dingen in kan ruimen. Gewoon lekker tutten in dat kamertje. Babynamen daar zijn we het absoluut nog niet over eens. Denk dat we maar wachten tot we weten wat het wordt, dan kunnen we echt goed gaan nadenken. Wij willen ook tussen de 14 (volgende afspraak bij de vk) en 20 weken echo een geslachtsbepaling laten doen. Het schijnt dat je met 18 weken (gratis) een herkansing kunt krijgen als het niet te zien is. Als je eerder gaat geven dze die herkansing meestal niet. Vl kan wat dat betreft juist niet wachten om te weten wat het gaat worden!
misslinnie ik zou zeggen kopen, hadden wij bij de vorige zwangerschap ook. kamertje was van 1100 voor 500 , dezelfde week nog besteld ( toen was ik 7 weken! ) en een week later stond het helemaal in elkaar gezet in het kamertje omdat babydump deze service heeft durfde ik het wel aan. je mag het kamertje ook al in elkaar zetten ( ook ivm kijken compleet/beschadigen ) en dan kan het alsnog terug, tenminste dat was toen zo (2011) maar neem aan dat dat nog steeds zo is. wij gaan morgen nog ff naar de babydump. we gaan naar de markt in Woensel en dat is zowat om de hoek bij babydump dus ff kijken
zo ik heb even wat pagina's terug gelezen om te zien of ik nog wat gemist had tijdens mijn afwezigheid de laatste dagen met een ziek meisje thuis. gaat gelukkig alweer stukken beter! las ook nog iets over namen, jongensnaam staat vast hier dezelfde naam als dat we voor een jongen hadden bij de vorige zwangerschap. meisjesnaam is nog lastig. ik heb er al 1 een tijdje in mn hoofd. maar ik weet het nog niet.. vind het denk ik niet wauw. en aan de andere kant ben ik bang dat als we voor een andere naam gaan ik het later toch jammer vind dat ik niet voor deze naam gekozen heb man vind trouwens alles wel prima. we zitten gelukkig wel redelijk op 1 lijn qua namen en echo's , ik vertel hem gewoon waar en wanneer we een pretecho hebben en dan gaat ie mee. heeft ie niks over te zeggen hahah
Zebra, jij hebt maandag combitest? Krijg je ook gelijk uitslag? Wij hebben hem vrijdag krijgen dan gelijk de uitslag... Ik vind dat wel erg spannend eigenlijk......
Net boodschappen gedaan.... Til ik mijn boodschappen krat eruit vol met boodschappen, loop richting de achterdeur, KLABAM!! Hele krat uit elkaar gevallen! Helemaal kapot en alle boodschappen op de grond! Grrrrrrr, eieren stuk! Allerlei verpakkingen kapot! Hoezo zwangerlompheid?? Of stomme Jumbokrat!!
Oei iedereen denkt dat er twee inzitten!?! Tweelingen zitten heel erg in de familie. Aan beide kanten... Maar ik hoop eerlijk gezegd echt dat het er maar eentje is. Ons huis is te klein voor 3 kindjes! Ik kan niet wachten tot woensdag...
Vandaag bloed geprikt 4 buisjes! Normaal deed de vk het zelf alleen gisteren had ze er geen tijd meer voor om het naar het lab te brengen. Ook aangemeld voor de kraamzorg, krijg een goed gevulde tummytub als welkomstcadeau.
An ik denk niet dat ik de uitslag meteen krijg, aangezien ik nog geen bloed heb hoeven prikken voor de test. dus ik krijg denk ik donderdag de uitslag aangezien ik dan weer controle heb bij de vk. balen van je boodschappen!!
Zebra, nee dat denk ik dan ook niet. Ik moest eerst bloedprikken nl, en krijg dan gelijk met de echo de uitslag. Dat kunnen ze dan gelijk berekenen. Vind t spannend!
Hee An, ik heb woensdag de combi test en heb afgelopen dinsdag bloed geprikt. Dat moest een week van tevoren, zodat ze bij de STAR direct de uitslag kunnen geven woensdag. Ik vind het ook heel spannend!
Leuk he zwangels, wij kregen een (kinder)koffertje mee met allemaal leuke dingetjes erin. Tandenborsteltje, badeendje, straie creme van biodermal en nog wat informatieboekjes en tijdschriften.
Hartlief, ja bij mij gaat het idd ook zo... Ja ik vind t ook erg spannend! Hoop op heeeeeel goed nieuws! Ik heb ook zo'n koffertje! Hihi van de verloskundige gekregen! En een boek ' de grote geboortegids'. Erg mooi boek! Ik krijg alleen een kraampakket met verbanden etc! Hahaha, van die mega luiers! En een knuffelbeer! Das alles! En moet ik ook nog zoveel premie betalen!