vandaag 12 weken, jeeeej.. voel me wel nog beroerd. had gehoopt dat t rond deze termijn wel.minder zou zijn. maar nee, nog steeds de vieze smaak, misselijkheid en vermoeidheid. ik hoop dat t snel beter word en ik meer kan genieten. succes morgen met de echo's/combinatietesten! tikske, spannend hoor! hoe lang gaan je kids op vakantie? je zult ze zkr zwaar gaan missen! wel fijn dat de vakantie voor hen door kan.gaan, al kun je er zelf niet bij zijn!
Gelukkig, ben ik niet de enige die me nog beroerd voelt.... pffff hoop dat ik me snel beter voel... Afgelopen zaterdag voelde ik me juist zo goed en nu weer niet.... Raar dat dat zo wisselend is. Dames vd echo's heeeeeeeeel veel succes! Ik ga duimen! Vrijdag moet ik de combi test.. Ook daar zie ik wel ff tegenop! Hoop zo dat alles goed gaat met onze humpiedump!
Yes! 12 weken! Hoopte dat als ik zover zou zijn de misselijkheid wegvzou zijn.... Helaas is dat nog niet zo!
Veel plezier vandaag met de echo's! Fijn Moesch en An, 12 weken. Ik heb zin in de echo morgen. Zie er ook niet tegenop, leuk
Fit ben ik ook nog niet helemaal. Heel moe en misselijk. Misselijk niet meer elke dag gelukkig. Maar t is nog niet weg.
Meiden die vandaag echo of controle hebben heel veel suc6!! Hier wil het nog steeds niet echt... Veel misselijk heel veel eten vies vinden (vooral warm eten maakt niet uit wat) Woensdag hebben wij termijnecho... Als ik mij iets beter ga voelen kom ik kletsen lees wel mee.
tikske en mama Rebecca jullie ook veel succes vandaag!!! ik ben op van de zenuwen, terwijl ik niet eens een uitslag krijg want moet nog bloed laten prikken. weten jullie of je wel al direct de dikte van de nekplooi te horen krijgt ?
Hier ook nog steeds misselijk. Met m'n zoontje tot 14-16 weken, dus ik heb nog even. Ik heb ook echt zin in echo, maar direct na miskraam is het wel extra spannend merk ik. Ook ben ik voor m'n gevoel veeeeel langer zwanger daarom. Ik hoop zo dat alles goed is, dan kunnen we het eindelijk vertellen! Spannend, kan niet wachten!
Ik heb de termijnecho! Wij gaan niet voor onderzoeken, alleen de 20-weken echo. Edit: ik lees het verkeerd. Ze kunnen de plooi meten en opschrijven. Kunnen ze je vast ook vertellen. Maar maakt je misschien onnodig onzeker als je bloed wel goed is?
ja dat is ook weer zo.. ik laat t wel op me afkomen straks. spannend he Mama Rebecca, wel al een mooie termijn ben je nu dus word vast een heel mooi fotootje voor in het babyboek!
Dag meiden, Iedereen die vandaag een echo heeft, heel veel plezier en succes uiteraard! Dames die nog last hebben van misselijkheid ook veel sterkte toegewenst! Ik merk dat ik veel baat heb bij fruit eten; in de ochtend eet ik een halve watermeloen, daarna mango's, bananen, appels, water met citroen (zoveel mogelijk biologisch). Heb gelukkig geen last meer van misselijkheid en voel me een stuk energieker!! Ik zie dat een aantal meiden voor de combinatietest gaan, ik wilde dit eerst ook doen. Nu toch besloten om het niet te doen, maar vind het toch ook wel heel spannend! Nogmaals iedereen succes , ps ik zie dat ik ook precies 12 weken ben... begint nu echt het 'echie' te worden
Succes met de echo's dames! Hier ook nu 12 weken en nog steeds misselijk. Ook voel ik mijn buik meer, ik denk dat het bandenpijn is.
zenuwen weer verdwenen gelukkig maar 2 buisjes bloed! haha dat vond ik misschien nog wel t ergste dat prikken. maar de nekplooi was 1,60 dus dat was prima alles zag er zo goed uit. ruim een half uur gelegen omdat de baby niet wilde draaien dus ze kon er eerst niet goed bij. na flink wat duwen en schudden dan toch eindelijk 10 tot 12 dagen wachten nu zei ze op de uitslag langggg!
super!! oja vergeten net.. ze zag wel een scheidingswand en daar nog wat donkere stukken , dus ze dacht dat het in het prille begin een tweelingzwangerschap geweest zou zijn wat niet doorgezet is. weet niet of ik dat wilde weten eigenlijk. spookt nu toch steeds door mn hoofd. ook al is het waarschijnlijk nooit echt wat geweest want dan was het wel eerder gezien
Fijn Zebra! Snap dat je daar dan even over na gaat denken of het een tweeling was ja of nee... Mooie foto's! Je ziet de ruggengraat gewoon zelfs zo mooi.