16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hi ladies! Goede echo's weer, mooi!

Ik heb morgen onverwacht geen oppas voor dochterlief. Dus die gaat mee. Ze is bijna 3, dus begrijpt goed dat er een baby komt. Maar we waren eigenlijk niet van plan haar mee te nemen :). Nou ja, gaat vast goed!

2. Mama Rebecca

Mama Rebecca Actief lid

15 feb 2014
    219
    0
    0
    :) mooooooie echo gehad!!
    Zo blij!!!

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mariska wat heftig zeg!
    er is hier een topic.over heraald miskramen.op het forum.. miss dat je daar wat tips kan krijgen wbt artsen, ziekenhuizen, onserzoeken, medicatie etc.

ik heb begrepen dat ze in gent (belgie) heel wat verder zijn in studies in herhaalde miskramen. ook veel meiden die met hulp van gent zwanger zijn geraakt en zwanger blijven!

4. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mooie fotos!

Zebra denk een jonge
    Zwangels twijfelde ff haha

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier zegt de chinese kalender meisje, vorige keer ook en dat klopte wel :) ben benieuwd haha

Meijke veel succes vandaag!
    hier is dochter ook mee geweest bij de 1e echo en dat ging wel goed. tijdens de echo was ze zo onder de indruk van het apparaat op mijn buik dat ze helemaal stil was :D en dan is jou dochter nog een jaar ouder dus komt vast helemaal goed!

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb net voor de leukigheid eens even bij babydump alles in mn mandje gedaan wat op de uitzetlijst staat nu nog.
    uhh oeps 479 euro ;)

en dan hebben we dus al het kamertje/maxi cosi en kinderwagen dus dat zit er niet eens bij
    nu is het matrasje wel een dure uitgave en beddengoed.

en dan heb ik er nog niet eens kleertjes bij zitten:)
    wat een uitgave weer
    was het alweer vergeten hoeveel je eigenlijk nodig hebt en wat alles kost.

een haarborstel setje bijvoorbeeld. 7 euro. kleine kam en borstel
    tja kan aan mij liggen maar ik vind het duur :p

maar heb mn tijd weer vol , dochter slaapt lekker uit dus kon wat doen. en had geen zin in iets actiefs dus vond dit wel een leuke bezigheid :D

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn Zebra! Dan gaat het vast goed. Straks alvast een beetje voorbereiden. Ik mag om 14:30, dus moet nog even geduld hebben :).

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha die haarborstel set. Ik ook braaf gekocht de vorige keer. Ze was nagenoeg kaal tot ze 1 was :D.

Leuk he dat shoppen, heerlijk weer! Al heb ik nu nog niets gekocht. Binnenkort oriënteren wat we nodig hebben.

9. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    net met zoontje maar weer eens naar de dokter geweest :(
    Hij liep sinds donderdag wat mank met zijn rechtervoet en wilde het na laten kijken en gisteren hadden ze helaas geen plek meer!
    De dokter denkt dat hij een spontane ontsteking aan het heupgewricht heeft die ook spontaan weer weg moet gaan. Als het dinsdag nog niet weg is het manklopen moeten we een rontgenfoto laten maken want dan zou het wel iets "ernstigs" kunnen zijn.....JAK

Hoop dus heel erg dat het allemaal goed is!!!!!

10. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Boeffie, bah dat klinkt wel heftig, sterkte met je zoontje, hopen dat het meevalt!

Zebra, hihi wat een geld al, tikt lekker aan. Ik heb de haarborstel wel gebruikt! Hihi kon ik toen bij mijn dochters beetje krulletjes mee maken met haarlotion.... Zo lang geleden alweer! Alles moet ik opnieuw aanschaffen! Hihi maar wel leuk!

Meijke, succes met je echo straks! Spannend!

Ik heb gelukkig mijn zorgverzekering nog net op tijd kunnen aanpassen!! Nu krijg ik zelfs combi test vergoed, en ook de kraamzorg eigen bijdrage! Joehoe!! Scheelt 360 euro!!! Thanks voor de tip, een van de dames hier!

11. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Zijn jullie soms ook zo emotioneel? Ik kan soms echt overal om janken! En ik flap alles eruit waar ik maar mee zit!! Hormonen............:):)

12. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Wow echt super al die echo's!! Meiden die vandaag echo hebben, succes! Wij mogen gelukkig morgen om half 10 al! Ik heb me nog niet zo verdiept in de NUB's, maar ik ben zoooooo nieuwsgierig en vl ook!

@Mariska, wat een heftig verhaal zo. Kan me goed voorstellen dat je boos bent op je lichaam! Meid ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je nog een wondertje mag verwachten ergens in 2014.

13. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ja ik! Vreselijk! Kan als een klein kind zitten brullen om de meest idiote dingen..... :) En sommige mensen kan ik echt even niet in mijn buurt verdragen, daar kan ik echt dagenlang ontzettend boos op zijn! :p Nou ja, blijven ze maar lekker uit m'n buurt :p :D
    Gelukkig blijft vl bespaard hahaha

14. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Ja hoor, hier ook een emotioneel kreng haha

Nou, het valt wel mee, maar soms flap ik er iets uit waarvan ik weet dat ik me normaal in zou houden en het alleen zou 'denken'. Dus, mijn zwager vond mij altijd wel aardig, maar nu is hij blij dat ik bij zijn broer hoor en niet bij hem haha (wordt gelukkig ook gewoon openlijk besproken hier). We runnen hier met zijn allen een bedrijf, dus we hebben veel met elkaar te maken.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mocht iemand interesse hebben..
    ik heb nog een bola over, nieuw in verpakking.
    Had m besteld maar toen kwam een week later mijn zus aan met haar nog als nieuwe bola, en die vond ik eigenlijk mooier.
    dus nu heb ik deze over,
    en al gemaild met MamaKado maar mag niet meer terug omdat t buiten de retour tijd is :(
    dus als iemand interesse heeft...
    voor 15 euro mag ie weg ( excl eventuele verzendkosten )

deze is het ;
    Proud MaMa Babybel Bling Grijs - MamaKado: alles mooi voor moeders

16. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mooie ketting zebra
    Ik heb ook altijd gezegt eentje te nemen
    Als ik zwanger Ben
    Maar nu zegt iedereen dat t een stuitligging veroorzaakt

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier ook vreselijk emo om de kleinste dingen haha.
    en tja de vieze smaak... het blijft maar aanhouden. elke dag voor ik ga slapen denk ik miss is t morgwn wel over.. maar nee.... hoop dat t niet de hele zwangerschap blijft.

heb besloten om ook maar enkel gezond te gaan snoepen. anders krijg ik die kilos er strax niet af en wil geen 20 kilo aankomen!!
    afgelopen weken flink gesnoept. probeer nu ipv het snoepen fruit of tomaatjed ofzo te nemen. hoop t vol te houden.

18. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Wat een mooie is dat Zebra!
    Ik heb er al 2 gekregen haha dus helaas niet nodig voor mij! Maar mooi is ie zeker!

Ik vind het ook nog een beetje raar om er nu al mee te lopen. Dat doe je toch pas als je kindje kan horen? :p Maar stiekem wil ik hem al wel om doen haha. Dilemma

19. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Emo, ja, hier mega-emo, 'gelukkig' vooral als ik alleen ben. Of ik nu tv kijk, iets lees of beluister, kan ik op elk moment in tranen uitbarsten.

Hier net de kansberekening binnen. 1 op 530. Wat onder de grens ligt van de 1 op 300 van wanneer ze zelf aanraden om verder te testen. Maar bij de gyn hadden we het er al over en zelf zei hij al, als het 1 op 600 is moet je ook zelf beslissen of je verder laat onderzoeken. Wij gaan dus toch nog de NIPT laten afnemen, zodat we meer zekerheid hebben en we ons ook beter kunnen voorbereiden.

Mooie bola Zebra, hier heb ik er ook 'ergens' een paar liggen. Bij de eerste 2 heb ik ze veel gedragen, bij de 3de bijna niet.

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Echo was goed en mooi. Helaas straks opnieuw bloedprikken want ze hadden alleen de standaard (glucose, ijzer enz enz) gedaan en niet die 2 voor de combitest. Grrr :(. Nekplooi was 1,6 mm dus dat ziet er goed uit.

Deel Deze Pagina