tikske kan begrijpen dat je bij zo een uitslag nog voor de.nipt gaat. wel fijn natuurlijk dat t toch boven de 1:300 is. bij mn zoontje was de uitslag destijds 1:260. d grens lag toen volgens mij op 1:200. wij hebben geen verder ondezoek laten doen. en besloten ook nooit meer een combinatietest te latrn doen, het kan zoveel onzekerheid met zich meebrengen. wij houden het kindje hoe dan ook..
Moesch, gezond snoepen: ik heb net een bak romatomaatjes op, aangemaakt met wat balsamico azijn. Lekker!
@Meijke en Moesch, dat is ook de truc; alleen groente en fruit snoepen dat je lekker vind. Ik ben echt gek op tomaten, komkommer, meloen, bananen, mango dus dat soort dingen hebben we de laatste weken veeeel in huis. @Mariska, zo dat moet een schok voor je zijn. Wat heftig zeg... En wat naar dat ze jullie niet gewoon verder willen helpen met zwanger worden. Ik hoop en duim dat de natuur jullie nu gaat helpen en dat jullie snel een goede zwangerschap hebben en een lief kindje na 9 maanden. @Meijke mooie echo! En van wie was die andere echo nou? Tikske? Zag er ook mooi uit. Lekker duidelijke foto! @Emo, ik barst niet zomaar in huilen uit, maar heb wel heel snel tranen in mijn ogen. Gisteren kregen we een pakketje van mijn schoonfamilie. Het eerste wat ik zag was een zak tikkels... De tranen sprongen me in mijn ogen want ik had er zooooooo'n trek in... Daarna werd het alleen maar erger want het was een baby + verwenpakket. Wilde ik ook even delen trouwens... Ik vond het zo leuk! Naast de verwennerijen als koekjes en drop zat er een boekje over de zwangerschap van dag tot dag, een knuffeldoekje van Woezel&Pip en een lief klein rompertje met bijbehorend mutsje in... We hebben alles op de kast in de slaapkamer gelegd en toen ik er 's avonds nog eens naar keek drong het voor het eerst echt tot me door dat dit keer deze kadootjes voor ons waren. Dat wij over een paar maanden zo'n lief klein kindje gaan verwelkomen en dit soort spulletjes allemaal nodig gaan hebben... Echt zo bijzonder!
Wat een leuk cadeau Mamske! Het begint steeds 'echter' te worden he zo langzaamaan! Wat vervelend Meijke van dat bloed afnemen! Maar gelukkig wel een goeie dunne nekplooi! Als ik al die uitslagen voorbij zie komen word ik toch wel wat zenuwachtig hoor... Ik heb gelezen dat je bij een kansberekening van 1:200 of minder wordt doorverwezen. 1:530 van Tikske klinkt daarom in mijn ogen heel positief! Maarja, als ze al hebben gezegd dat je bij 1:600 ook beter verder onderzoek kunt laten doen, zou ik het denk ik ook doen. Wat is eigenlijk het maximale in die kansberekeningen? 1:30.000? of 1:1.000 ofzo? Je zou bijna gaan denken dat ze mensen maar doorsturen voor extra onderzoeken om financiële redenen. Bijna niemand is onzekerder te maken dan een zwangere vrouw (of in sommige gevallen de man van een zwangere vrouw )
Fizzy , ik draag de bola nu ook al hoor, gewoon omdat het er leuk uitziet Meijke, wanneer krijg jij de uitslag nu dan ? hier zeiden ze 10-12 dagen, wel lang hoor pff! Tikske, kan het wel begrijpen dat jullie voor de nipt gaan. wel raar dat het overal zo anders is, hier zeggen ze boven de 350 geen vervolgstappen. weet je al wanneer je terecht kunt ? en hoe voel je je nu ? zit je er erg mee ? Mamske,wat een leuke cadeautjes! hier nog niks gekregen. niet dat ik dat verwacht ofzo hahah klinkt zo raar zo maar viel ons op dat bij dochter mensen meteen na t nieuws met iets aan kwamen zetten en nu niks , ook weinig vragen hoe het gaat etc het lijkt toch minder speciaal voor familie lijkt het.
Tikske, volgens mij is dat toch nog steeds een heel kleine kans. Ik geef je wel gelijk dat je verder onderzoek laat doen. Het resultaat zal vast wel positief zijn! Zebra, ik heb ook de indruk dat mensen heel wat minder enthousiast reageren op de tweede. Wij hebben ook nog niets gekregen. Er zijn wel nog niet veel mensen op de hoogte, maar toch, heel anders dan bij de eerste. Morgen is het ein-de-lijk zover. De eerst echo! Joepie!!! Hopelijk mag er dan ook zo'n mooi hartje achter mijn naam! Er wordt ook direct een nekplooimeting gedaan. En dan weten we ook eindelijk als het er nu twee zijn of maar eentje (mijn buik is énorm, niet normaal...) Ik ben dus ondertussen enorm zenuwachtig. Ik ben er zeker van dat ik geen oog dichtdoe vannacht. En we mogen pas om 14 h 30.... Pffff
Tikske, wat spannend maar het komt vast goed! Maar kan me voorstellen dat je verder gaat testen....maar weet je de nekplooi ook dan? Of hebben ze dat niet gezegd? Ik word alleen maar zenuwachtiger voor de combi test vrijdag..... Brrrrr.... Mamske, wat lief zo'n pakketje! Bijzonder is dat he.. Wij krijgen ook steeds cadeautjes.. Erg lieffffffff Zarav, eindelijk de echo! Joehoe! Spannend! Meijke, mooie dunne nekplooimeting toch? Gelukkig er zijn dus veel emo vrouwen hier..... Pfffff ik heb er soms ook zo'n last van! Echt irritant! En flap alles eruit! Ik ga vanaf nu ook gezonder eten! Veel komkommer denk ik! Hihi. Maar geen tomaten..... Brrrrr die lust ik ineens niet meer!
Tikske, zeker een spannende tijd! Desalniettemin is het minder dan 0,002% .... hiervan uitgaande, is er zeker goede hoop dat het in orde is!! Sterkte nog even. Zarav, morgen eindelijk naar de verloskundige?!? Wat bijzonder dat je zo lang moet wachten...nu hopen dat er 1 of wellicht meerdere hartjes kloppen Zijn er nog anderen bezig geweest met de NUB theorie toe te passen op haar echofoto's ? Ik heb me er net in verdiept en ik denkt het te kunnen zien. Voor diegene die het leuk vinden, kunnen we wellicht de foto's plaatsen en bij elkaar raden/kijken wat het wordt? PS Had net een chocolade aanval (paaseitjes) en heb nu spijt , zijn jullie eigenlijk al aangekomen?
Zarav heh heh! Jeetje ben erg blij voor je! Dames ik merk dat ik het moeilijker vind om bij te houden allemaal omdat ik me acht niet goed voelbhet wordt alleen maar erger Hang nu 's ochtends tot 's avonds boven t toilet En middernacht is ook al eens voorgekomen Ik lees zeker wel alles mee maar trek me fftjes trug "heb er de kracht nie meer voor" Succes voor de echo's!!!
Ik word gek van mezelf!!! Ik kan al een week snachts niet slapen en jeuk over heel mijn lichaam. Ben maar uit bed gegaan want ik had vl bijna uit bed gestampt omdat hij de hele tijd tegen me aan ligt. Hebben meer mensen hier last van??
Ik lig s nachts ook vaak een uur of langer wakker.. zeer irritant mijn wekker gaat om 06.00 wordt niet veel slapen meer denk ik.. jij ook suc6
Vannacht voor het eerst heel vroeg wakker geworden. Hoop dat het hier bij blijft. Verder erg emotioneel. Bij het lezen van het krijgen van de kado's van iemand barst ik al in tranen uit.
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Mammavanmoppie - 32 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 31 Oktober. Loenaa - 26 jaar - 1e kindje Afspraken: 09 april : Hartlief combinatietest / Liefdotje termijnecho / Zarav termijnecho 10 april : Kimmylynn vk / 0Zebra0 vk / Boeffie2011 combinatietest 11 april : An34 combinatietest 14 april : Zwangels vk 15 april : vlindertje126 termijnecho 17 april : Worteltje13 gyn / Juf1985 termijnecho 18 april : Mamske gyn 19 april : 0Zebra0 geslachtsbepaling 23 april : Hartlief vk / MoesCH gyn 29 april : An34 vk 08 mei : Boeffie2011 gyn 10 mei : 0Zebra0 pretecho 13 mei : Vlindertje126 geslachtsbepaling 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20 weken echo
Hartlief, liefdotje en zarav veel succes vandaag!! zarav, ben erg benieuwd of het 1,2 of 3 hartje zijn Loenaa en Konij1989 hebben jullie al nieuws?? Kimmylynn, lastig zeg! ben je al bij de huisarts geweest ? al het echt zo extreem is heb je misschien geen HG ? aangekomen, hier geen idee, straks weer eens op de weegschaal. zal vast wel. Avondeten vind ik totaal niet lekker maar wel alle ongezonde dingen. was de vorige zwangerschap ook zo. echt verschrikkelijk zal straks even een foto uploaden van het kamertje. behang en schilderen is klaar, meubeltjes staan alweer op de plek. nu alleen nog accessoires en alle inhoud van de kastjes en ik zoek nog een mooi schilderij oid voor aan de muur. dus ik vermaak me wel tot oktober met t kamertje
Zebra, ben benieuwd naar je kamertje! Meiden succes met de echo's, combitesten vandaag! Kimmylynn, wat vervelend zeg dat je je zo misselijk nog steeds voelt. Ik zou toch maar wat Zebra ook zegt ff langs je huisarts gaan... Je wordt er zo erg slap van lijkt me! Misslinnie, ook al zo emotioneel... Erg herkenbaar hoor! Smoothieluv, paaseitjes? Haha ik heb dat gelukkig niet, ik lust geen chocola meer sinds ik zwanger ben! Wie weet of ik bacon mag op brood? Ml zegt van niet...:x en ik vind t zo lekkah Anoniempje, jij was het die het zei van CZ? Ik ben je erg dankbaar en ml ook! Haha! Scheelt weer erg veel! Zelfs de combitest vergoed! Hmmmm dat betekent dat ik natuurlijk voor 160 euro weer ff wat leuks kan halen! Hahaha! Zou eigenlijk wel grappig zijn om ooit een keer een baby meeting te organiseren! alhoewel, zuid Frankrijk is wel ver weg he? . Voor mij helemaal!!
An, volgens mij mag bacon niet, ik weet het ook de hele tijd niet. dus ik neem het niet. zo twijfel ik ook over zeeuws spek , fricandau en van die rolladeworst voor op brood ( kom er niet op hoe t heet ) ik lust ineens alleen maar vlees op mijn brood maar het worst vrij eentonig met wat ik nu eet. Jaa meeting wat leuk er is vast een redelijk centraal punt te vinden lijkt me. alleen zarav inderdaad beetje uit de richting! haha
Volgens het voedingscentrum mag jewel bacon want het is bewerkt vlees. Rauwe ham moet je wel mee oppassen. Fricandeau kon volgens de gyn ook gewoon