Boeffie ik heb zelf de bloedgroep O negatief en Rhesus C dus moet ook met 27 weken weer bloedprikken. Maar ik kreeg een folder mee waar alles duidelijk in staat.
Ik heb O positief en c- was ook aanwezig. Bij mij was het een belafspraak dus kreeg geen verdere info als alleen dat er met 27 weken nog een onderzoek komt.... daarom had liever gehad dat ze het dan 8 mei bij de gyn gemeld had ipv over de telefoon maar dat ga ik ook zeggen....
Moesch, ik dacht ook jongen, maar op het NUB forum denken ze een meisje! Hahaha nou ik weet t niet meer! Voorgevoel is steeds een jongen dus ben zoooooooo nieuwsgierig steeds!
Zebra ahh ik hoop het ook ja dus nog even spanning Mammavanmoppie wat goed! Altijd leuk een paar daagjes vooruit An ik dacht ook een jongetje
Nee toen heb ik helemaal niks hierover gehoord dus snapte ook niet goed hoe het nu wel naar boven komt.... maar ja ik ga alle vragen gewoon opschrijven en neem dat mee naar de gyn 8 mei. Rhesus c- is van wat ik lees veel minder heftig dan Rhesus D- dus daar kan ik me wel aan ophalen kwa bezorgdheid
Echo was goed. geslacht blijft alleen nog ff n verassing. in het begin dacht ze ff snel een meisje te zien. maar daar kwam ze op terug omdat het gewoon niet te zien was. t was niet duidelijk. beeb zat met de beentjes bij elkaar en de navelstreng leek er ook voor te liggen.
An, volgens mij heb je met 14 weken toch geen nub meer? Volgens mij zijn dan de geslachtsorganen al verder ontwikkeld en kun je echt zien of het een jongetje of een meisje is... Kimmylynn, met 14 weken kun je de baby in theorie al voelen. Meestal voel je het pas bij je tweede kindje zo vroeg omdat je dan weet hoe het voelt. Maar ik weet van mijn moeder dat ze ook heel vroeg was en toen ze het later duidelijker ging voelen werd dat alleen maar bevestigd.
5 mei geslachtsbepaling 9 mei vk controle Moesch ahw ja dat kan ook idd beentjes over elkaar fijn dat de echo goed was nog even afwachten voor het geslacht Mamske ben benieuwd hoe het ook echt voelt idd als ik verder ben Het is nu best een apart gevoel wat echt opvalt ik voel het nu dagelijks heel kort
Hallo Meiden, Vandaag weer een echo gehad bij de vk en nu lees ik hier toevallig over antistoffen e.d. De echo was prima, maar ik heb zelf Anti-K stoffen in mijn bloed. Toen ik nog klein was ben ik 7 keer geopereerd aan mijn heupen ivm heupdysplasie. Toen ik 5 was had ik een zware operatie waarbij ik veel bloed verloor. Ik heb toen een bloedtransfusie gehad en daarom heb ik Anti-K in mijn bloed ( O positief ). Ik moest vandaag direct bloed prikken bij de vk, wat opgestuurd is naar Sanquin in Amsterdam. Daar bepalen ze dan het percentage aan Anti-K, want dat moet nu goed in de gaten worden gehouden. Het is namelijk zo dat anti-K het bloed van het kind kan afbreken, waardoor bloedarmoede bij het kind kan ontstaan. Als het boven een bepaald percentage komt, moet er actie worden ondernomen. Anti-K is niet te behandelen met een prik. De uitslag van Sanquin zal waarschijnlijk zijn dat mijn bloed goed in de gaten gehouden moet worden, evt. in combinatie met de bepaling van de bloedgroep van de vader om te zien of mijn anti-K kwaad kan bij de baby. Al met al niet echt een fijn bericht, maar ben wel blij dat mijn bloed direct wordt nagekeken.
2 juni 20 weken echo Oja, en de vk gokte nu op een jongen, terwijl de star mevrouw 2 weken geleden meisje gokte... terug bij af dus
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Mammavanmoppie - 32 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 01 November. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: 28 april : Misslinnie1984 termijnecho 29 april : An34 vk 30 april : Worteltje13 gyn/vk 05 mei : Kimmylynn geslachtsbepaling 08 mei : Boeffie2011 gyn / 0Zebra0 vk 09 mei : Tikske gyn / Kimmylynn vk 10 mei : 0Zebra0 pretecho+geslachtsbepaling / Mamske pretecho+geslachtsbepaling 12 mei : zwangels vk 13 mei : Vlindertje126 geslachtsbepaling 14 mei : Worteltje13 GUO 20weken echo / MoesCH controle zwspreekuur 15 mei : zarav vk 16 mei : Mamske gyn 23 mei : 0Zebra0 20weken echo 30 mei : Mamske 20weken echo 02 juni : zwangels vk / An34 20weken echo / Hartlief 20weken echo 03 juni : MoesCH 20weken echo 04 juni : MoesCH controle gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo 16 juni : zarav gyn 23 juni : zwangels vk 27 juni : zarav 20weken echo 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
hartlief dat is toch wel even schrikken! maak je je erg druk of gaat het wel ? goed dat het scherp in de gaten word gehouden. sorry druk, net thuis , hele dag op pad en zijn uit eten geweest met mijn ouders. kleine net op bed en ben doodmoe
Ik vraag me af heh Aangezien er zo veel babymaten zijn Hoe je weet welke maat je moet kopen Hoe deden/doen jullie dat is daar een techniekje voor?
qua kleding ? de meeste kindjes passen wel maat 50, ook al is het maar voor even dochter was erg klein 46 cm, dus bij haar was het nog wat te ruim de eerste weken. ligt ook heel erg aan het merk. tenzij jij en je partner beide lang zijn dan heb je denk ik meer kans op ook een lang kindje dus zou ik meer 56 kopen. wij hadden toen geloof ik 10 pakjes maat 50, en daar heeft ze erg lang mee kunnen doen, maar wij wisten dat ze erg klein zou zijn. groeiecho's gehad ivm weinig vruchtwater en weinig leven voelen. ze was erg klein en heel rustig. maar kon ook weinig bewegen in zo weinig vruchtwater
Paar pakjes maat 50 en verder 56. Onze dochter heeft 2 maanden in 50 gezeten (was klein), maar dat heb je gauw bijgekocht. Veel kindjes zitten maar kort in 50 en dat is anders zo zonde.
Ahaa op die manier dus! Zelf ben ik 175 En mn vriend 190 ofzo Dus van elke maat een paar setjes Goed om te weten zou zonde zijn als ik hysterisch ga shoppen haha
Ja dat is best wel schrikken ja, hoewel ik het wel wist, want ik heb ooit zo'n pasje gehad van het Erasmus MC. Weet niet zo goed wat ik er nu van moet denken, maar vl wil dat ik er gewoon van uit ga dat het goed komt. Dus... Ik wacht gewoon de uitslag van het buisje van vandaag af en in het ergste geval word ik een september moeder ofzo