5.3 is inderdaad snel. zou bij mij donderdag zijn toch ook weer een spannend moment natuurlijk pff wil zo graag weten of alles goed gaat daarbinnen
Willen jullie allemaal het geslacht op voorhand weten? Ik twijfel enorm bij deze. Van mijn eerste is het een verrassing gebleven. Iedereen was er van overtuigd dat het een meisje zou worden. Zeker mijn vriend, die dacht dat de gyn zich versproken had! Hij had zelfs een roze tapijt gekocht voor de kamer en wou enkel een meisjesnaam kiezen. Het was dus een jongetje We waren dus echt verrast! Was echt heeeel erg leuk! Ik zou het dus wel weer een verrassing willen houden, maar langs de andere kant lijkt het me praktischer bij een tweede om het geslacht te kennen. Twijfel, twijfel, twijfel...
Wat een verassing Zarav. Leuk zeg! Wij hebben het bijde eerste 2 geweten vooraf. Ik zou et eg leuk vinden om het deze keer niet te weten. Maar mijn man wilt het wel weten.. Gelukkig hebben we nog even om te discussiëren daar over
Zarav vind het echt knap dat je dat zo 9 maanden hebt volgehouden Ik zeur nu al elke dag dat ik wil weten wat het wordt Ik vind namen best moeilijk en dan voor jongen en meisje Ik zit dan op de bevallingsdag nog te twijfelen over namen (misschien had de vk Express een valse hint gegeven haha zarav)
Haha KimmyLynn, zo ongeduldig! Ik vroeg me eigenlijk meer af als de baby haartjes ging hebben of niet dan als het een meisje of een jongetje was Ik ben het meer gevraagd geweest door andere mensen dat ik het me zelf afvroeg Nu is het anders. Dit wordt normaalgezien mijn laatste kindje dus wil ik graag weten hoe mijn gezin eruit zal zien. Worteltje, probeer je man maar te overtuigen. Het is echt heel leuk. Je weet het na die 9 maanden voor de rest van je leven... Maar ik denk nu toch ook dat ik mijn vriend niet voor de tweede keer kan overtuigen om te wachten Hij had het wel moeilijk de vorige keer!
Kimmylynn hihi nog ff geduld hebben meid . Zara daar heb je gelijk in! Ik ga m inderdaad proberen te overtuigen met: na de zwangerschap weten we het de rest van ons leven!
Zarav & worteltje Ik moet wel geduldig Zijn haha Wil het alleen voor de anderen aks verrassing houden Ben bang als het een meisje is en ik een babyshower heb Alles overdreven roze wordt Dan houden ze het maar lekker neutraal
Hebben jullie een (stiekeme) voorkeur voor het geslacht? En miss een vieze vraag; hoe zit het met de afscheiding? Ik heb daar nooit last van gehad maar nu echt van vruchtbaar achtig slijm tot waterig tot dikker slijm schrik soms een beetje!
JFelice stiekem een jongetje maar cliché of niet als het maar gezond is Ik heb nu nog steeds weinig afscheiding
Snap wat je bedoeld KimmyLynn. Dat overdreven roze is ook niks voor mij. Stiekeme voorkeur heb ik wel. Hoop natuurlijk dat het heel gezond zal zijn. Ergens hoop ik een beetje op een jongetje, maar heb heel sterk het gevoel dat het een meisje is. Van afscheiding heb ik eigenlijk nog helemaal geen last gehad. Ben meer 'droog' down under zeg maar.
Ik heb stiekem de voorkeur voor een meisje, hoewel ik denk dat ik een jongetje krijg omdat ik weet dat het kindje op de dag van de eisprong verwekt is. Ook heerlijk natuurlijk!
Hier minder afscheiding dan anders. Wij willen wel weten wat het wordt. Bij de vorige 3 wisten we het ook. Enkel bij de 3de hebben we het aan niemand verklapt. Bijna iedereen dacht dat het een meisje werd. Toen ze vroegen of ik het wist en ik zei van wel en dat ik er superblij mee was, gingen ze er maar van uit dat het een meisje was. Ik zou sowieso blij zijn met jongen of meisje, maakt mij niet uit . Zebra, mooie testen. Is de 'gewone' een action? Ik heb dagelijks getest van 12 tot 17dpo (op 10 dpo was hij negatief). Testen liepen mooi op, enkel die op 13dpo leek hetzelfde/iets lichter dan 12dpo. Nu aftellen naar bezoek gyn, zo lang wachten, hopelijk gaat alles goed. Ik denk dat als je eenmaal een miskraam hebt gehad dat je toch bang blijft tot die 12 weken gepasseerd zijn.
Worteltje dat heb ik dus ook ik heb sterk het gevoel dat het een meisje is Mijn vriend en beste vriendin denken jongen En dat overdreven roze houd ik echt niet van veel te hysterisch. Jfelice ohh nou spannend wat het dan uiteindelijk wordt ben benieuwd of het dan ook echt zo is
Jfelice: dan ben ik benieuwd! Ik heb het idee het een meisje wordt omdat er de dag voor de eisprong gemeenschap hebben gehad.. . KimmyLynn: Veel te hysterisch inderdaad! Ben benieuwd wiens gevoel klopt! Tikske: wachten duurt lang he!
Tikske de gewone test is een action test inderdaad wij willen het geslacht ook weer weten.bij dochter ook en stiekem de voorkeur voor weer een meisje. Dat lijkt me voor dochter ook leuker. mijn broeken lijken echt met de dag meer te knellen