Zoooooo weer terug. Lekker gekletst! Haha! En bloeddruk meten... Hmmmm 110/50, erg laag dus. Ze vroeg ook of ik me wel lekker voelde.. Moest maar af en toe drop eten! lekkahhhh! En hartslagje gehoord! Super! Geloof 150. Ze kon hem eerst niet vinden... Brrrrr ik schrok zo! Zij hoger zoeken vond ze hem gelukkig. Ik kreeg t al aardig benauwd! Hij zat wrsch nu lekker rechtop in de buik zei ze! Hihi schattig he? Meestal liggen ze rond deze tijd in een maantje maar die van ons zit wrsch rechtop momenteel!
Haha dwars kind nu al, haha, schopt nu al tegen de regels aan, . Heel vervelend ook dat je dropjes moet eten.
Mommaura wat heftig zeg... Erg dubbel om straks de geboorte van het ene kindje te hebben en tegelijk je verlies echt onder ogen te moeten zien... Heel veel sterkte, ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven. @An, ik was het van die lijst, maar was een weekendje weg. Het was nogal een werk om het van word over te zetten naar het forum, maar misschien is zo'n Facebook groep wel een goed idee. Dan moet het denk ik ook wel lukken om word bestandjes te versturen. Wat een mooie buikjes zie ik hier trouwens al voorbijkomen zeg! Jeetje! Ik pas nog steeds al mijn kleren, alleen 's avonds zwelt mijn buik op. Overdag zet ik vaak wel een knoopje open, anders krijg ik buikpijn als ik lang zit of veel moet bukken...
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 01 November. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: 29 april : Juf1985 vk 30 april : Worteltje13 gyn/vk 05 mei : Kimmylynn geslachtsbepaling 08 mei : Boeffie2011 gyn / 0Zebra0 vk 09 mei : Tikske gyn / Kimmylynn vk 10 mei : 0Zebra0 pretecho+geslachtsbepaling / Mamske pretecho+geslachtsbepaling 12 mei : zwangels vk 13 mei : Vlindertje126 geslachtsbepaling 14 mei : Worteltje13 GUO 20weken echo / MoesCH controle zwspreekuur 15 mei : zarav vk 16 mei : Mamske gyn 20 mei : liefdotje vk / Wuppie30 vk 23 mei : 0Zebra0 20weken echo 30 mei : Mamske 20weken echo 02 juni : zwangels vk / An34 20weken echo / Hartlief 20weken echo 03 juni : MoesCH 20weken echo 04 juni : MoesCH controle gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo 11 juni : liefdotje 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo 16 juni : zarav gyn 23 juni : zwangels vk 27 juni : zarav 20weken echo 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
staat erop Wuppie, moet nog steeds wennen, denk steeds huh wuppie ? en dan valt t kwartje pas haha Ik heb vandaag 1 lange jurk bij de primark kunnen vinden, leuk voor de zomer maar tjee wat druk daar kan echt niet fatsoenlijk kijken. voor dochter nog wat leuke dingen gekocht en man heeft een blouse en jeans. dus uiteindelijk ging ik weer met t minste naar huis terwijl ik als enige echt wat nodig had haha zo maar even online zoeken. die H&M jurk vind ik ook leuk! ben alleen bang dat door die strepen in een beetje een dikke zebra word
Zebra, dikke zebra?? Hahaha geloof er niks van! ik bestel hem denk ik ff. Dan laat ik weten wat voor olifant ik word! Hihi Besloten FB is idd wel idee! Mandje, heb je leuk weekend gehad?
Ik moet hier ook vaker mee komen kletsen! Maar jullie gaan altijd zo snel dat tegen de tijd ik bijgelezen ben ik weer 10 pagina's moet lezen
jaa An als jij m besteld en me laat weten of het wat is! handig haha Ik heb wel die linnen broek besteld bij H&M, beige. ben benieuwd of het wat is.. lijkt me wel fijn voor de zomer, slippers en een topje en klaar ik moet er nu al niet aan denken dat het 30 graden gaat worden pffff begin trouwens last van mijn buik te krijgen als ik met opgetrokken benen op de bank wil hangen , zit nu al in de weg en voelt echt niet fijn ( zeurende pijn ) herkent iemand dit ? volgens mij had ik dat vorige keer echt pas na de 20 weken.
ik heb al een behoorlijke buik. Maar het mag nu ook gezien worden. Ik dacht laatst snachts dat ik de kleine voelde.... meer het plop idee... maar erna niet meer gevoeld.... vannacht gedroomd dat ik moest bevallen hahaha
An, ik ga een besloten groep aanmaken op Fb. Je kunt je Fb naam doorgeven via de besloten groep of door een pb te sturen.
Even een ego berichtje... Zojuist gebeld door de vk, Sanquin had de vk gebeld om te zeggen dat ik z.s.m. naar de gyneacoloog moet. A.s. donderdag hebben ze me ertussen gepropt, omdat we niet te lang moeten wachten. Bah ik krijg er helemaal de zenuwen van...! Vl moet a.s. donderdagochtend bloed prikken bij de vk om te bepalen wat zijn bloedgroep is en of hij wellicht ook antistoffen heeft. Maarja, ik heb zo'n bloedgroep pasje waar het op staat, dus ik heb die antistoffen echt niet via hem (en dus de baby) gekregen. In ieder geval moet ik, wat de uitslag van zijn bloed ook is, direct door een gyneacoloog gezien worden. Donderdag 1 mei gyneacoloog Woensdag 21 mei vk (die stond ook nog niet op de lijst)
He Hartlief jakkes.... om wat voor antistoffen zou het dan gaan? Te vergelijken met Rhesus of niet? Succes in ieder geval en wel prettig dat je zsm terecht kan xxx
Bedankt Boeffie, Ik heb rhesus D positief, dus dat is goed, maar ik heb anti-k door een bloedtransfusie toen ik 5 jaar oud was. Die anti-k zou een bloedafbraak kunnen veroorzaken bij de baby, mits de waardes te hoog zijn of hoger worden gedurende de zwangerschap. Nu weet ik niet wat mijn waardes zijn en of ze op dit moment al te hoog zijn, maar het klinkt allemaal een beetje eng. Krijg er gewoon de kriebels van omdat het allemaal zo onduidelijk is...
Hartlief, heel veel succes voor donderdag. Ik wacht met spanning af. Boommm, valt het het wat mee om zwanger te zijn met een kleintje van 4 maanden in huis? Lijkt met best pittig! Tenzij je een heel rustig kindje hebt, dan is het waarschijnlijk makkelijker dan met mijn hyperactieve dreumes van 16 maanden Ik heb ook al een grote buik. Hij is nu ongeveer zo groot als toen ik 20 weken was bij mijn eerste zwangerschap. Zebra, mijn buik begint me ook wel wat in de weg te zitten maar het doet geen pijn. Wel weer veel last van bandenpijn de laatste dagen.
Sterkte hartlief! Ik heb ook al buik!!!!!! Foto's? Ik heb ik de ochtend wel minder als in de avond. Zal morgen 2 foto's maken. Kan iemand me uitnodigen voor de besloten groep?