Hartlief, jeetje dat is toch wel even schrikken! aan de andere kant ook goed dat ze er zo achteraan zitten. sterkte!
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 01 November. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: 30 april : Worteltje13 gyn 01 mei : Hartlief gyn 05 mei : Kimmylynn geslachtsbepaling 08 mei : Boeffie2011 gyn / 0Zebra0 vk 09 mei : Tikske gyn / Kimmylynn vk 10 mei : 0Zebra0 pretecho+geslachtsbepaling / Mamske pretecho+geslachtsbepaling 12 mei : zwangels vk 13 mei : Vlindertje126 geslachtsbepaling 14 mei : Worteltje13 GUO 20weken echo / MoesCH controle zwspreekuur 15 mei : zarav vk 16 mei : Mamske gyn 20 mei : liefdotje vk / Wuppie30 vk 21 mei : Hartlief vk 23 mei : 0Zebra0 20weken echo 30 mei : Mamske 20weken echo 02 juni : zwangels vk / An34 20weken echo / Hartlief 20weken echo 03 juni : MoesCH 20weken echo 04 juni : MoesCH controle gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo 11 juni : liefdotje 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo 16 juni : zarav gyn 23 juni : zwangels vk 27 juni : zarav 20weken echo 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
Spannend hartlief, wat schrikken zeg, gelukkig kunnen ze je snel helpen! Wuppie30, ik denk dat je fizzy even moet pb-en, ik kan het niet doen zie ik.
Hartlief, wat schrikken! Duim voor jou!! Zebra, ik ga vrijdag ff shoppen en pas ik hem ff! Hihi ik laat t weten! Ik groei ineens heel hard! Maar wel een kilo afgevallen! Heel vaag! Maar buik is momenteel echt zichtbaar!!
En mijn buik zit ook id weg! Wilde mijn teennagels lakken maar dat buigen voelt niet fijn! Slik nu al???
ja dat heb ik dus ook. en dan toch proberen en dan krijg ik het ook meteen benauwd worteltje succes vandaag
Dag lieve mensen, Ik ben een tijdje uit de lucht geweest ivm drukte werk. Ik zie dat er een paar nieuwe namen (personen) bij zijn gekomen; Welkom! Het is een heleboel teruglezen.. dus heb misschien niet alles meegekregen. Hartlief, succes en sterkte met dit geval (eerste keer dat ik er van hoor ...) Hopelijk loopt het allemaal af met een sisser. Over onze buiken, die van mij zwelt ook ineens sinds twee weken op, echt een zwangeren buikje Qua kleding en babyspullen heb ik eigenlijk nog helemaal niks gekocht... zijn er meerderen die nog niks hebben gekocht? Wordt helemaal onzeker als ik zie dat sommigen de kinderkamer al aan het aankopen zijn... Mijn data heb ik trouwens nog niet doorgegeven, deze mogen ook in de lijst erbij: 9 mei VK controle 26 mei 20 weken echo Dank je wel Gegroentjes........en een fijne dag!
Bedankt voor jullie lieve reacties Vl gaat morgenochtend bloed prikken, maar kan in de middag echt niet met mij mee naar het ziekenhuis vanwege werk... Gelukkig kan mijn moedertje mee, met mijn kleine neefje. Maar 2 horen meer dan 1 zeggen wij altijd. Buik groeit hier ook, heb gisteren eindelijk mijn 2 zwangerschapsbroeken binnen van H&M, nog ietsjes te groot bij de buikband, maar in ieder geval 1tje zit al best lekker!
Gisteren de zwangerschap bekend gemaakt op Facebook, wat een reacties! Nu al bijna 100!!!! Echt super leuk. Ik denk af en toe de kleine uk al te voelen maar weet dit ook niet zeker. Kan niet wachten tot de volgende controle!
@Smoothieluv, ik heb ook nog bijna niets gekocht. Toen we het net wisten hebben we op reis een rompertje gekocht, maar dat is het tot nu toe. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet weet waar ik moet beginnen. In juli zijn we twee weken in Nederland en dan kunnen we waarschijnlijk een hoop spullen overnemen van mijn schoonzus en stiekem houd ik er ook rekening mee dat we nog wat kadootjes krijgen dan Ik denk dat we pas echt gaan shoppen als we half juli weer terug zijn, al zou ik eigenlijk al wel wat dingetjes willen kopen. Ik weet gewoon niet wat...
Wij hebben afgelopen zondag een babykamertje opgehaald Ik zag het op marktplaats (landelijke stijl, helemaal opgeknapt enzo). Toen we daar waren was ik helemaal verkocht, dus de meubeltjes staan in het kamertje! Ik wilde dat per se als eerste kopen, zodat ik langzaamaan de kastjes en lades kan gaan vullen. Waar moet je het anders laten? Verder had ik echt nog niets gekocht, behalve een grote doos zwitsal spullen die een paar weken geleden in de aanbieding was bij de prenatal. Je kunt het maar vast in huis hebben toch?
Hier flink last van mijn buik....het zal wel bandenpijn zijn. Maar soms zijn het zulke steken en "krampen" dat ik me er flink beroerd van voel. Als ik morgen nog last heb, bel ik de verloskundige want is nu al 2 á 3 dagen.
Hartlief wat gaaf! Heb je er een fotootje van? Ik ben heel benieuwd!! Landelijk klinkt als helemaal mijn stijl Zwangels, gisteren had ik ook even een paar uur het gevoel alsof ik ongesteld ging worden (buikkrampen), dat is vandaag gelukkig weer over... ik denk dat het erbij hoort. Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon bellen hoor. De verloskundige kan je dan ofwel geruststellen ofwel een extra controle geven... dat is altijd fijn toch?
Hoi allemaal, de meesten van jullie zijn gelukkig met leuke dingen aan de gang! Zwangels: beter een keer teveel gebeld dan te weinig volgens mij, dus als je je zorgen maakt zou ik dat doen. Ik heb zelf regelmatig zeurende pijn (beetje ongesteldheidgevoel) en af en toe steken, m.n. in de liezen als ik nies enzo. Hartlief: veel sterkte morgen, ik hoop dat het meevalt. Ik had vandaag een controle afspraak bij de gynaecoloog en kreeg tot mijn verassing een korte echo. Ze zei dat je het hartje soms nog niet kan horen, maar heb het dus wel gezien. Was super leuk, kindje was weer bewegelijk, armpje zwaaide en je zag alle kleine botjes in het handje en zag het ruggetje. Het was echt een kadootje. Ik merk nu niet zoveel buiten dat de buik dikker wordt en klachten dus was een fijne bevestiging .
Hartlief sterkte morgen! Leuk dat je een echo kreeg ijsbeer . Ik voelde gisteren de baby . Het voelde alsof er kort een kam langs mijn buik schraapte. Zo mooi! Ik ben verliefd.
Meijke, wat leuk en speciaal! Ik heb soms op die plek (ongeveer) een bubbelend/ploppend gevoel, maar durf nog niet te zeggen of het echt het kindje is of toch iets anders.
Hoi meiden! Zwangels hoe gaat het nu met je buik? Hartlief veel succes! Meijke wat mooi! Ik voel de baby ook regelmatig, zo mooi!! Smoothieluv ik heb ook nog niks gekocht qua kleertjes of spulletjes. De kamer hebben we dan wel al, maar behalve een (super schattige) rookmelder hebben we zelf nog helemaal niks gekocht. Gister ochtend hadden we een zeer uitgebreide echo. Wij dachten dat ze alleen het ruggetje zouden bekijken maar we kregen al een soort van 20 weken echo. Nog niet alles was goed te bepalen omdat het te klein voor de echo was. Maar hoe het er nu uitziet is alles goed met de kleine! Ruggetje lijkt helemaal gesloten, hersentjes prima, 10 vingertjes.. Hartje was nog te klein om te beoordelen. Ook kregen we een stukje 3D kado... Wat was dat gaaf!! Zo mooi om te zien. Over 2 weekjes de echte 20 weken echo maar we zijn al een stukje gerustgesteld . Bij de verloskundige was ook alles prima. M'n bloeddruk is gelukkig niet meer hoog, 106/65 dus das weer helemaal netjes. M'n baarmoeder zit al goed hoog, 1 vinger onder de navel. Als bij de GUO over 2 weken alles goed is dan mag ik volledig over naar de vk en hoef ik niet meer naar de gyn!