Hoi meiden! Hoe gaat ie? Hier nog steeds vieze smaak wn misselijk.. En ben nu ook vaak kortademog. Dan voel ik mn hart echt in mn keel kloppen waardoor ik me dan erg naar voel. Hoop dat t snel beter gaat en ik snel meer energie heb!
Helmond , kost 41 euro. dus ja wel een paar leuke setjes kleertjes maar ik kan gewoon niet meer wachten. wil het weten! en anders zul je zien ligt de kleine met de 20 weken echo niet goed en dan weet je nog niks. ben nu al aan het aftellen. hoop zo dat het duidelijk een meisje is, of jongen natuurlijk maar dan word ik gek haha en dat ze deze keer niet twijfelen
wij hebben 10 mei ook een korte echo bij Echowonder in Berkel Enschot voor volgens mij 37 euro om te kijken of het een meid of jongen is Kan ook bijna niet meer wachten
Wat leuk dat sommige echt al een buik hebben, hier sinds vanochtend een klein bobbeltje, maar zou voor buitenstaanders ook een vetje kunnen zijn Zarav. Het is wel zwaar, zo snel weer zwanger. Maar dan meer door de dubbele hormonen. Heb me een hele poos heel rot gevoeld en zat tegen een depressie aan volgens de huisarts. Maar dat is gelukkig een heel stuk beter nu, scheelt ook veel dat ik een stuk minder misselijk ben nu. N. is hartstikke lief gelukkig, maar soms tijdens sprongetjes is ze een paar dagen niet te genieten haha. Hartlief. Leuk dat je al een kamertje hebt, hij is prachtig! Je hebt wel gelijk hoor, zo kun je makkelijk alles vullen. Hier heb ik vanmiddag uitgetrokken om lekker babydump af te struinen opzoek naar meubeltjes. Worteltje. Wat leuk zo'n goede echo en wat fijn dat alles helemaal in orde was! Mooi hè, 3d? Hier vandaag dus op babydump de grote spullen bestellen. Kinderwagen hebben we paar dagen geleden al besteld, wordt eind mei geleverd als het goed is. We zijn voor de bugaboo donkey gegaan, donkergrijs met soft pink, helemaal happy mee. Aan de moeders met eerdere kindjes, kopen jullie alles nieuw? De kleertjes van N. zijn natuurlijk allemaal nog prima, die heeft zoveel kleertjes dat niets versleten is ofzo. Maar merk toch dat ik voor de nieuwe baby ook alles nieuw wil kopen, wil haar niet te kort doen ofzo?! Hoe doen jullie dat? voor op t lijstje, wij krijgen nog een meisje!
@Boommm nog een meisje wat leuk! Over die kleertjes, voor ons wordt het de eerste, maar we kunnen veel overnemen van neefjes/nichtjes en van vrienden. Ik vind het heel lief van iedereen, maar heb wel besloten dat ik zelf ook leuke spulletjes uitzoek. Ten eerste draagt het voor mij bij aan het genieten van de zwangerschap en ten tweede is het een nieuw individuutje... Wel leuk als je ook op foto's later toch een duidelijk verschil ziet in de kleertjes... Hartlief, 6 mei is al snel gelukkig. Ik neem aan dat jullie dan wat meer duidelijkheid hebben... Wordt wel tijd ook. Lijkt me even een moeilijke tijd zo, je wil genieten, maar je zit tegelijk in de angst... Moesch, vervelend dat je nog altijd misselijk bent zeg. Doe je toevallig heel veel? Ik heb nl gemerkt dat bij mij de misselijkheid terugkomt zodra ik te weinig slaap of te druk ben. Dat wordt afgestraft als het ware... @hier, ik ben helemaal happy. Ik merk dat ik eindelijk een beetje begin te genieten... Eergisteren voor het eerst een lief pakje gekocht en me voorgenomen af en toe lekker te gaan shoppen. Ml kwam gisteravond voor het eerst uit zichzelf met jongensnamen. Sjoerd en Steven... Fijn gevoel dat het voor het eerst niet allemaal bij mij vandaan kwam Ben wel bang dat ik Steven heel bekakt uit zou spreken. Sjoerd vind ik wel erg leuk, maar ben benieuwd hoe Canadezen dat uitspreken hahaha. Onze afspraak om naar het hartje te luisteren is trouwens verzet naar 12 mei. Zou dit aangepast kunnen worden op de lijst?
Wat vervelend Moesch, dat die misselijkheid aan blijft houden! Leuk boommm, hoop dat je goed geslaagd bent vandaag! Inderdaad mamske, ik kan op deze manier niet echt genieten van mijn zwangerschap. Van mij mag het nu al dinsdag zijn! heb net een topic geopend bij 'Gezondheid', er was gelukkig iemand die het wat helderder uit kon leggen. Leuk trouwens dat je lekker bent wezen shoppen en dat manlief ook meedenkt met namen! Hier wachten we het allemaal nog maar even af.
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 01 November. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: 05 mei : Kimmylynn geslachtsbepaling 06 mei : Hartlief LUMC leiden Rhesus spreekuur 08 mei : Boeffie2011 gyn / 0Zebra0 vk 09 mei : Tikske gyn / Kimmylynn vk / smoothieluv vk 10 mei : 0Zebra0 pretecho+geslachtsbepaling / Mamske pretecho+geslachtsbepaling / Boeffie2011 geslachtsbepaling 12 mei : zwangels vk / Mamske hartje luisteren 13 mei : Vlindertje126 geslachtsbepaling 14 mei : Worteltje13 GUO 20weken echo / MoesCH controle zwspreekuur 15 mei : zarav vk 16 mei : Mamske gyn 20 mei : liefdotje vk / Wuppie30 vk 21 mei : Hartlief vk 23 mei : 0Zebra0 20weken echo 26 mei : smoothieluv 20weken echo 30 mei : Mamske 20weken echo 02 juni : zwangels vk / An34 20weken echo / Hartlief 20weken echo 03 juni : MoesCH 20weken echo / Meijke 20weken echo 04 juni : MoesCH controle gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo 11 juni : liefdotje 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo 16 juni : zarav gyn 23 juni : zwangels vk 27 juni : zarav 20weken echo 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
Hey dames, Hier een drukke dag gehad heb globaal terug gelezen want ben kapot! De steken en "krampen" in mijn buik zijn niet over. Dus doe nu rustig aan.
Zebra, dat streepjesjurkje is echt lelijk van de H en M! Haha althans bij mij! Dikke Zebra word je ervan!
hey meiden ik kreeg van de week mn zwangerschapskaart mee met mn lijstje bloedwaardes Vond ze niet zo denderend? Ik had ontbeten Hemoglobine 7.2 MCV 85.7 Glucose 4.4 MCH 1.686 Iemand ook zn waardes mee gekregen of er verstand van? Zij maakten er verder niks van, maar toen ik aangaf dat ik last had van mn hart(kloppingen) raadde ze me floradix aan (ijzerdrankje)
Ik heb vroeger heel vaak bloedarmoede gehad, maar deze hb waarde is prima! Voor een zwangere vrouw in de ondergrens 6.8, daar zit je ruim boven. Vind het dus best wel raar dat ze je hartkloppingen daaraan verwijd.
ze zei dat de ondergrens 7.3 was, maar dat de combinatie met de andere getallen het weer oke maakte Maar goed dat is goed nieuws Iemand anders last van t hart? Hij slaat maar 80 slagen per minuut en mn bloeddruk is 112/65 dus allemaal prima Maar ik voel elke slag door dreunen en normaal slaat hij ook 65 ofzo echt geen 80. Maar goed meer bloed nu. Hij slaat ook elke 6 slagen 1 slag over Maar dat was mn vorige zwangerschap ook zo Het voelt gewoon niet prettig allemaal
7.3 is normaal de ondergrens. Maar voor een zwangere vrouw is het 6.8, wat raar eigenlijk dat ze daar niet van op de hoogte is? Wat vervelend dat je zo'n last van je hart hebt. Daar heb ik geen ervaring mee, maar kan mij voorstellen dat het geen prettig gevoel is. Misschien toch nog een keer aankaarten bij de vk?
Baboeska ik heb in de ochtend altijd last van hartkloppingen tijdens de zwangerschap. Voel me dan echt naar..
Wat leuk zeg dit topic! Ik kan me aansluiten. Ben 21 oktober uitgerekend van ons 2e kindje (eerste: jongen van 4) na een lange weg. Aankomende donderdag 16-weken echo! Spannend!