Leuk kimmylinn! Ik nog 2 wkn geduld... Ik ga ook binnenkort vliegen. Zwanger maak ik me niet druk om. Ben meer benieuwd hoe me kleine moppie t vind. Haha. Ik voel me redelijk. Veeeeel last van rug. Werk halve dagen. Meer gaat niet.. en in de avond heel moe.. maar verder ok gelukkig. Woensdag weer bedrijfsarts..
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Lente1988 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 01 November. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: 06 mei : Hartlief LUMC leiden Rhesus spreekuur 08 mei : Boeffie2011 gyn / 0Zebra0 vk 09 mei : Tikske gyn / Kimmylynn vk / smoothieluv vk 10 mei : 0Zebra0 geslachtsbepaling / Mamske pretecho+geslachtsbepaling / Boeffie2011 geslachtsbepaling 12 mei : zwangels vk / Mamske hartje luisteren 13 mei : Vlindertje126 geslachtsbepaling 14 mei : Worteltje13 GUO 20weken echo / MoesCH controle zwspreekuur 15 mei : zarav vk 16 mei : Mamske gyn 20 mei : liefdotje vk / Wuppie30 vk 21 mei : Hartlief vk 23 mei : 0Zebra0 20weken echo 26 mei : smoothieluv 20weken echo 30 mei : Mamske 20weken echo 02 juni : zwangels vk / An34 20weken echo / Hartlief 20weken echo 03 juni : MoesCH 20weken echo / Meijke 20weken echo 04 juni : MoesCH controle gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo 11 juni : liefdotje 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo 16 juni : zarav gyn 23 juni : zwangels vk 27 juni : zarav 20weken echo 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
Kimmylynn wat leuk! was het duidelijk te zien op de echo ? Hartlief, heel veel sterkte morgen bij de afspraak! hier even wat minder actief, lees tussendoor wel alles bij via mn telefoon maar dochter heeft echt een fase waar ik gek van word. alles is NEEE en krijsen, gillen, gooien met dingen als het moet. ik tel wel 100x per dag tot 10 om maar kalm te blijven zeggen dat ze lief moet zijn heb vanmiddag wel al 2 roze vlinders bij action gekocht voor in t kamertje en een sticker voor op de deur, heb t gewoon opgehangen net, dus als het zaterdag toch een jongen blijkt haal ik het er wel weer af zal zo ff fotos posten van t kamertje tot nu toe
Wat gaaf Zebra, ik ben benieuwd naar de foto's! Haha ik denk dat ik straks na de eerste geslachtsbepaling ook nog niet meteen 100% erop durf te vertrouwen, maar we gaan wel al het geboortepakje uitzoeken... als we het mis hebben dan kunnen we altijd nog een ander pakje kopen of misschien zelfs ruilen... Hartlief inderdaad sterkte morgen! Houdt ons op de hoogte...
De eerste jongen bekend! Hihi! Leuk kimmylynn! Zebra mooie kamer hoor! Ziet er al top uit! Ik ben moe! Haha ik doe teveel! Wil zoveeeeeeeeel!
Thanks ladies! Zebra wat een leuke kamer zeg! <3_<3 Het was al gelijk te zien meneertje lag er al helemaal klaar voor haha Bekijk bijlage 392879
Kimmlynn. Aan leuk, de eerste jongen! En duidelijke foto, haha daar is geen twijfel over mogelijk Zebra. Vervelend zo'n fase. Hopelijk is het een hele korte! Mooi kamertje trouwens, je bent inderdaad al erg ver, leuk hoor! Vliegen. Heb al twee keer zwanger gevlogen nu, paar weken terug naar London en 2 weken geleden naar Dubai. Met N. ook vaak wezen vliegen en is altijd goed gegaan. Dus lekker genieten van de vakanties meiden!
Jaaa ik voel me nu pas echt zwanger en erg blij Vliegen: ik ken veel mensen die zwanger hebben gevlogen kan geen kwaad dacht ik alleen laatste trimester kunnen vliegtuigmaatschappijen je weigeren Placenta gister zei die verloskundige dat mijn placenta voor lag en dus de kleine errg goed kon voelen Maar nu lees ik op interner dt je het dan juist niet goed voelt Geen idee wat de positie van de placenta inhoud
als de placenta aan de voorkant ligt voel je het meestal slechter, dat had ik bij de eerste zwangerschap ook. nu aan de achterkant. ik heb bij de zwangerschap van dochter 1 reis gevlogen. de heenreis ging wel maar zodra we op vakantie waren begon de ellende, was ziek zwak en misselijk van de warmte, het eten en voelde me totaal niet goed. de terugvlucht was ook een ellende. heb 6 uur lang met een plastic zakje voor mn gezicht gezeten omdat ik het gevoel had elk moment alles eruit te kunnen gooien. ik ga dus nooit meer vliegen tijdens een zwangerschap dus ik ben een slecht voorbeeld
Ik vlieg ook nooit meer (als ik zwanger ben)!!! Was 4 maanden zwanger en we gingen naar Turkije.. Op de heenreis heel heel heel misselijk, maar de terugreis.. Een ramp! Overgeven, flauwvallen, alles bleef maar komen.. Nee ik vlieg niet gauw meer!
@Zebra Helaas blijven die fases komen en gelukkig ook weer gaan..... Bij ons hebben we nu even een rustige periode en is hij erg lief en schattig @Hartlief Succes vandaag en hopen dat het allemaal meevalt/goedkomt xxx @hier Nou mijn buik lijkt een groeispurt ondergaan te hebben En ik had al een flinke buik van mezelf maar zie er nu echt zwanger uit (ikke blij had ik nl met de 1e niet door mijn ernstige overgewicht) Mijn opa en oma zijn volgende week 60 jaar getrouwd!! Hebben zondag een feestje en is maar goed ook want Oma wordt wel snel een stuk ouder nu (is net 88) Ook hebben we in ml zijn familie wat minder nieuws gehad. De tante van ml (verstandelijk beperkt is nl 63 maar niveau van 4 jarige) was geopereerd aan borstkanker en wond is nu ontstoken dus ze ligt weer in het ZH. Verder is de kanker al in haar lymfeklieren uitgezaaid en gaan ze ook nog kijken of het in de lever etc zit..... JAK Heb het hele kankerverhaal met mijn vader meegemaakt en dat is 10 jr geleden rond deze tijd allemaal aan t licht gekomen. Dus daar loop ik ook nog mee in mijn hoofd Morgenavond hebben we een rondleiding/kraammarkt in ons ZH dus daar kunnen we het hartje dan ook horen.
Ik weet eindelijk wanneer de 20 weken echo is. Moest er zelf achter aan bellen. En nu nog mijn verloskundige bellen voor de doorverwijzing, want die had het ziekenhuis niet ontvangen. Voor de lijst: 22 mei 20 weken echo en 2 juni vk mag eraf want dan zijn wij met vakantie.