Wat leuk zeg allemaal!!! Ik wil ook zo graag shoppen, maar wij mogen 2 juni pas weer voor de 20 weken echo... Heeeeeeel misschien hoop ik dat de vk op 21 mei toch even snel een echo kan doen, maar ik verwacht het niet Even een vraagje: vanochtend lag ik in bed op mijn rug, dan leg ik mijn handen op mijn buik om te voelen of ik beweging voel... maar helaas niets. Toen draaide ik me op mijn zij en daarna weer terug, toen was de baarmoeder ineens heel hard! Ik maak me geen zorgen ofzo, want het deed geen pijn en het was ook zo weer weg, maar vond het zo raar ineens... Hebben jullie dat ook al gevoeld?
Hartlief ik herken het niet, maar ik moet zeggen dat ik ook niet heel vaak lang voel. af en toe even maar ik word er zo teleurgesteld van dat ik niks voel dus doe het nog niet zo vaak.
Leuk!! Veel meisjes in de groep. Ik zou graag een meisje willen maar jah ff afwachten tot 3 juni. @hartlief dat heb ik ook wel eens. Ik denk dat de baby is die dan ff dwars ligt. Zou t ook verkeerd kunnen hebben maar ik ben wel blij als ik dat voel. Leven!
Leuke kleertjes Kimmylyn Leuk, een jongentje mamaRebecca Zwangels en Mamske, veel plezier vandaag! Hartlief, ja ik herken het wel, ik heb het ook soms als ik lig, me draai, zit, wandel. Oh ja, volgende afspraak hier is 6 juni
Dank jullie! Is pas vanavond. Leuk dat veel al weten wat het geslacht is. Hier nog wachten tot de geboorte. Ik hoop dat het vanavond allemaal goed is....het is alweer 4 weken geleden dat ik naar de verloskundige moest. Hier een drukke week voor de boeg.
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ 01 November. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: 12 mei : zwangels vk / Mamske gyn 13 mei : Vlindertje126 geslachtsbepaling 14 mei : Worteltje13 GUO 20weken echo / MoesCH controle zwspreekuur 15 mei : zarav vk 16 mei : Mamske gyn 20 mei : liefdotje vk / Wuppie30 vk 21 mei : Hartlief vk 22 mei : Zwangels 20weken echo 23 mei : 0Zebra0 20weken echo 26 mei : smoothieluv 20weken echo 30 mei : Mamske 20weken echo 02 juni : An34 20weken echo / Hartlief 20weken echo 03 juni : MoesCH 20weken echo / Meijke 20weken echo / Popol 20 weken echo 04 juni : MoesCH controle gyn 05 juni : 0Zebra0 vk 09 juni : Tikske gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo 11 juni : liefdotje 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo 16 juni : zarav gyn 17 juni : Popol vk 23 juni : zwangels vk / Boeffie2011 glucosetolerantietest 26 juni : Boeffie2011 gyn 27 juni : zarav 20weken echo 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
5 meiden 3 jongens! Haha ben benieuwd verder! Hartlief, is dat niet gewoon een harde buik die je voelt? Jij krijgt ook 2 juni de echo he? Ikke ook! Dan weten we allebei wat t wordt! Ik moet s ochtends al om 08:15 uur! Hihi lekker vroeg! Ik kan niet wachten! Ik voel de kleine wel paar keer per dag! Tenminste dat moet t wel zijn volgens mij! Echt gekriebel onder in mijn buik! Vooral als ik onderuit gezakt op de bank lig...meestal als ik lig voel ik het niet! Ik heb iets leuks gezien wat ik ga maken! Omslagdoek van patchwork en aan de binnenkant fleece... Maar kleur weet ik nog niet!
Zwangels en Mamske. Heel veel plezier vandaag! Mamarebecca. Leuk een jongetje!! Kimmlynn. Hele leuke kleertjes heb je gekocht! An. Wat een super gave omslagdoek! Is die van een webshop of gewoon een plaatje van internet? Kan je zo goed naaien trouwens? Hier voel ik sinds een paar dagen ook de baby steeds meer, zo leuk. Heb vanmiddag m'n eerste gesprek bij de psycholoog. Ben zo zenuwachtig..
Fijn dat sommigen het ook voelen... Zou harde buik kunnen zijn, maar zou dat niet pijnlijk moeten zijn? Ja An, ik moet ook de 2e om 9.15, ook lekker vroeg gelukkig!
nu volop bezig met de inrichting nu we weten dat baby een meisje is verder al alles klaar, vloer/muren/meubels. nu de accessoires etc en dan langzaam aan de kastjes gaan vullen
Mijn moeder is coupeuse en heb wel aardig veel van haar geleerd! Wel leuk om te doen! je kunt deze ook bestellen trouwens... Weet alleen naam site zo niet.. Ff googlen. Baby omslagdoek! Hartlief, jij mag ook vroeg gelukkig voor de echo! Hihi! Harde buik doet als t goed is geen pijn! Voelt beetje raar vónd ik altijd! Ik kreeg ze toen ik 28 week van mijn oudste was te vaak en werden ze ook pijnlijk. Moest toen plat voor paar weken! Heel irritant! Boommm, ja kinderkamer is gekocht en kinderwagen! En badje etc! Wel veel al!
An, wat leuk! Die wil ook wel maken. Jammergenoeg laat mijn zoontje me niet veel tijd voor mijn naaimachine momenteel... Hartlief, ik denk dat het gewoon harde buiken zijn. Ik had ze tijdens mijn eerste zwangerschap heel vaak. Ik heb ze deze keer wel veel vroeger. Ik heb er al een week of 2 weer last van, best mogelijk dat je ze dus ook al zo vroeg hebt.
Wat leuk dat jullie het geslacht al weten! Lekker shoppen haha.. Hier nog even wachten tot wpensdag. Hopelijk wil de gyn dan even kijken! Weet niet meer wie maar las iets over harde buik. Hier ook af en toe last van. Verder voel ik me wat depri door het weer.. Pff de zon mag wel snel weer gaan schijnen. Afgelopen dagen een griepje gehad. Gaat nu gelukkig beter alleen nog wat hees. Hoop at dat ook snel over is.