Ik zou naar fysio gaan die bekend is met bekken problemen. Ennuhhh.... Je mag m'n hond wel lenen, ben hem ff zat vandaag
Breng maar langs mama Rebecca! Haha wil graag een hond maar ml niet! Haha! Ja zal dan Es' ff googlen naar iemand die bekend is met bekken problemen.....
uhhhh An mooi weer?? ik ben jaloers! hier niet hoor, bleh! hele dag al in de regen. dochter en ik straks helemaal nat al vanuit de auto naar de supermarkt brr
Ik krijg net met de post het afhaalbericht van de Blije doos bij prenatal. iemand m ook al gehad en opgehaald ?
Hihi ik heb me nog niet eens aangemaald voor de babydozen. Ook nog niet voor kraamzorg. Na de echo morgen toch maar eens gaan doen.
Oow zwangels wat zit er in de Etos doos voor leuks? Ik had die brief van Etos ook binnen, maar nog niet open gemaakt. Volgens mij kwam iemand anders er van de week op t forum ook al mee en toen dacht ik ineens, oooow daar was die brief voor! Maar er staat ook op tot 21 mei in te leveren, dus niet vergeten hè dames!! Prenatal ook nog niet binnen hier. Leuk zoveel meissies! Ik denk toch dat wij ook een meid krijgen, maar ik weet het pas zeker op 2 juni....... IK WIL OOK KLEERTJES SHOPPEN! Zie hier de foto van de babykamer, waarop mijn moeder zei: zullen we binnenkort dan maar eens een matrasje gaan kopen en andere dingetjes om het een beetje op te vullen en leuk te maken? JAAAA!
Moesch daar ben je laat mee met de kraamzorg, vergeet je zorgverzekering ook niet te bellen. Hartlief er zat in: Een slabbetje, speen, buikbalsem, 2 luiers. En een Jilz 0,0% en een Wieckse radler 0,0%. Ook reclame en tijdschriften. Mooi kamertje!!!
Gave kamer hartlief!! Ik heb echt geen voorgevoel meer wat we krijgen... eerst dacht ik jongen later dacht ik meisje en nu maar los gelaten, want het maakt me toch niet uit hoop het aanstaande di te weten! Etos doos kan ik ook ophalen, ik kan m tot 2 juni halen..moet ik m van de week echt halen want anders ben ik met vak!
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ 01 November. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: 14 mei : Worteltje13 GUO 20weken echo / MoesCH controle zwspreekuur 15 mei : zarav vk 16 mei : Mamske gyn 20 mei : liefdotje vk / Wuppie30 vk 21 mei : Hartlief vk 22 mei : Zwangels 20weken echo 23 mei : 0Zebra0 20weken echo 26 mei : smoothieluv 20weken echo 27 mei : Misslinnie1984 vk 30 mei : Mamske 20weken echo 02 juni : An34 20weken echo / Hartlief 20weken echo 03 juni : MoesCH 20weken echo / Meijke 20weken echo / Popol 20 weken echo 04 juni : MoesCH controle gyn / Kimmylynn vk 05 juni : 0Zebra0 vk 09 juni : Tikske gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo 11 juni : liefdotje 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo 13 juni : Kimmylynn 20weken echo / Misslinnie1984 20weken echo 16 juni : zarav gyn 17 juni : Popol vk 23 juni : zwangels vk / Boeffie2011 glucosetolerantietest 26 juni : Boeffie2011 gyn 27 juni : zarav 20weken echo 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
Worteltje en MoesCH succes vandaag!! Worteltje, de eerste 20wk echo uit de lijst! we gaan al richting de helft! Hartlief , heel mooi kamertje welke kleuren wil je erbij gaan gebruiken ?
wuppie de etos doos os niks hoor heb hem gister gehaald .. zit een hele krantenbak vol met papier 1 speen en 2 blikken bier 0,0 in heb me een breuk getild voor niks de doos van babydump zit bom vol kadootjes bruiikbaar dat is een aanrader
wat had jij dan allemaal in de babydump doos Vlindertje ? Was hier ook allemaal folders, 2 tijdschriften en 1 witte zeehond knuffel. en dat was t. etos doos was ook echt 10x idd dat bier en een slabbertje met mega groot reclame erop dus was ook niks 2 jaar geleden waren de dozen echt wat leuker! kan me herinneren dat er toen zelfs avent flesjes (kleine) in zaten en lepeltjes ik ga vanmiddag de prenatal doos ophalen , ben benieuwd... ik had net ook ineens een hele harde buik. maar dat was nadat ik even heel hard had staan schreeuwen tegen de hond oeps vond baby denk ik niet zo lief haha ik kan m wel schieten af en toe. loop de hele tijd voor mn voeten door en als ik dan roep te lam om op te staan. wie vroeg er laatst om een hond te leen ?? t is een schatje hoor maar ik kan zo weinig hebben de laatste weken , dus ook niet van de hond. man moet ook zn mond houden hahah. ben blij dat ik niet zo doe tegen dochter want dan had ik mezelf een monster kunnen noemen. ze aait zo lief over mijn buik voortaan. trekt ze mn shirt omhoog en gaat ze baby knuffelen * smelt *
Bij de babydump kreeg ik Folders Kortingsbonnen Knuffeltje Rompertje Speentje Slabbetje Lepeltjes bekertjes Bakjes Dat was t denk ik
Ik zat net te rekenen en ik heb volgens mij mijn 20weken echo met bijna 22 weken! Hebben meer van jullie dat??