Ik heb al heel veel geverfd! Op waterbasis mag hoor, gewoon het raam open hier geen cursus, niks voor mij zo'n verplichting van actief doen tijdens zwangerschap Isofix, helaas niet vind het veel te duur maar lijkt me echt ideaal! Worteltje, leuk nog een meisje op de lijst! Muppet welkom!
Muppet jaaa ik laat het zeker zien! Als je de boel goed ventileert kan t nie zo veek kwaad denk k en verf op water basis ofzo? Worteltje wat leuk! Fijn dat alles goed was!
Oke bedankt, zal eens aan vl vragen of het water basis is. Ik ga zwanger&fit doen. Dat is fitness onderbegeleiding van fysiotherapeut en verloskundige.
Wat leuk worteltje een meisje!! Vandaag bij de verloskundige het hartje weer gehoord...helemaal blij! Ben nu 16 weken precies....morgen even bellen om de 20 wk echo in te plannen! Verven mag maar alleen verf op waterbasis inderdaad!
Leuk Worteltje! Muppet, dit is idd ook ZwangerFit, vond het erg fijn! Fysio kon gelijk allemaal tips geven voor mijn rug en lekker actief.
Is wel duur idd dat isofix maar ik zag t gisteren bij een vriendin en lijkt me zo ideaal! Denk er aan om tweedehands een isofix base aan te schaffen en maxi cosi is dan maar vijftig euro duurder... We hadden nu de Citi besteld... Kregen we gratis bij de kinderwagen.... Waterbasis verven, ideaal! Droogt ook lekker snel! En aangezien ik de kriebels krijg om mijn hele huis te gaan verven van binnen. Haha, zo irritant! Wil ineens alles opknappen en alles moet strak in de verf.... Wel vermoeiend... Zo ik zal die horeca man van mij eens uit zijn bed halen! Haha ik heb zin in koffie en vind het ongezellig zo! Hahahahaha!
Gister echo gehad. Alles was weer goed. Alleen wou kleintje weer nieg prijsgeven of het een hij of een zij is. Blijft dus nog even spannend!
Zebra, bedankt! Het is nog maar mijn 2de afspraak dus ik ben best wel zenuwachtig. Muppet, welkom! Ik heb ook al veel geverfd. Heb erna wel rugpijn maarja, dat heb ik ook als ik tuinier of poets. Wij hebben geen isofix basis voor de maxicosi voor de eerste genomen en daar hebben we echt spijt van gehad. Ik vind de stoel zo los staan zonder. Ik bespaar liever op andere dingen dan op veiligheid. Franse chauffeurs zijn echt gekken op de weg! Voor de vervolgstoel hebben we dan toch nog een isofix basis gekocht.
Een baby kan echt wel minimum 9 maanden in een stoeltje van de 0 groep blijven. Louis heeft er tot een jaar in gezeten. En je gebruikt het bijna elke dag. Bovendien zijn ze de eerste maanden zo kwetsbaar, zeker het nekje en rugje. Ik vind isofix (als het kan in je auto natuurlijk) dan zeker een goede investering.
Hoi meiden! Hier nog altijd in jubelstemming dankzij het goede nieuws gister. Wat een opluchting en super leuk dat we weer een meisje krijgen! Welkom Muppet! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Zo leuk om de lijst te zien met allemaal meisjes en jongens! Ben benieuwd of er nog veel jongens bij komen of dat de meisjes in de meerderheid blijven . Verven; de babykamer krijgt toch geen kleurtje, nu niet althans. De muren blijven wit en er komen allemaal gekleurde accessoires aan de muur. We hebben gister de meubels van zolder gehaald! Zo leuk allemaal, ben nog steeds super blij met het kamertje. Wij hebben geen isofix in de auto en hebben daarom een easybase gekocht. Is hetzelfde principe alleen zit de base dan met de gordel (heel stevig) vast! Ik zal straks even foto plaatsen van de kleertjes die we gister gekocht hebben!! Zarav veel succes en plezier!! Blijf het bizar vinden dat je zo weinig afspraken maar hebt .
Leuk weer wat meisjes erbij! gefeliciteerd allemaal! Jammer Moesch, dat hij/zij het nog niet prijs wilde geven... Wanneer is de volgende poging? Klinkt misschien stom, maar ik heb eerst eens even opgezocht wat isofix is haha ik merk dat ik hier 0 verstand van heb! Wij willen voor de geboorte nog een andere auto kopen, dus ik ga vl eens even een mooie opdracht geven! Uitzoeken welke auto geschikt is voor welk zitje! We moeten er in ieder geval rekening mee houden!
Volgende poging is de 20wkn echo 3 juni haha. Ja de gyn had wel een vermoeden maar durfde niks te zeggen. Hij zij enkel bij een meisje zie je normaal een duidelijk hamburgertje maar dat zie ik nu niet. Verder afwachten weer haha.. Echo apparatuur was slecht en er lag veel navelstreng omheen dus was moeilijk re zien.
Ann. Wij hebben deze met een maxicosi pebble Maxi-Cosi FamilyFix tbv Pebble/Pearl/CabrioFix | Maxi-Cosi Pebble | Baby-Dump Denk dat N. ook wel ruim een jaar in de mc gaat passen en daarna past de vervolgstoel er ook nog op. Vind t z'n geld dubbel en dwars waard.
Wij hebben een maxi cosi cabriofix via vrienden gekocht. Nu zit ik alleen met de vraag, er zit zo'n schuimrubber kussentje bij. Die is toch voor onder de kont? En hoe stop je die er in, onder de stof neem ik aan? Hihi het is allemaal ook nieuw voor ons, weet wel een heleboel maar soms.....
Ik heb het vl gevraagd wat voor verf het was, maar ik mag van hem niet verven. Haha. Wij zijn nu ook nog beetje aan het rondkijken wat we allemaal willen en wat praktisch is. Nu maar eens even poging doen tot slapen. Vannacht geen oog dicht gedaan omdat ik heel erg last van lage rugpijn had.