mijn gender taart is binnen vanvond bekendmaking van geslacht voor familie en vrienden super leukk..!!!
Boommmm eigenlijk is de familyfix nog weer beter dus.. Haha maar ook weer duurder! Maar ik ga ff flink op zoek! Zo te lezen is iedereen er wel erg enthousiast over wat betreft isofix! Ik ga zoeken! En morgen ff langs babydump om de maxi cosi Citi te annuleren en ff eentje met isofix systeem aan te schaffen! Thanks voor de tips dames!
Wat mij net overkwam Lig op de bank tv te kijken en voel links onderin een duidelijke schop! Ik schokte van schrik en duwde daar zachtjes met mn hand en ja! Een duidelijk schopje tegen mijn hand!!! Geschrokken en blij tegelijk!
Hihi super he kimmylynn... Zo bijzonder! Ml heeft t zelfs gevoeld vanochtend bij mij! Erg leuk! Was ook maar een keertje hoor!
Vandaag bij de vk het hartje van de baby gehoord. Prachtig! Eigenlijk heb ik er spijt van dat ik toch geen angelsound heb gekocht. Nu een beetje laat aangezien ik de baby al voel... Ook eindelijk de resultaten van de combinatietest gekregen. 1 op 10000 dus dat is prima. Nu nog 5 weken wachten op de echo en dan komen we eindelijk het geslacht te weten. Ik moet wel heel veel geduld hebben tijdens deze zwangerschap. Net iets waar ik heel weinig van heb Gelukkig veel afleiding dankzij mijn zoontje die net ontdekt heeft dat je ook kan rennen in plaats van gewoon wandelen en dat het blijkbaar heel interessant is om op dingen te klimmen... Ik ren de hele dag van de ene kant van het huis naar de andere om hem van meubels te halen Hier dus geen zwangerschapsfitness of dergelijke nodig
Wauw kimmyLynn lijkt me zo'n bijzonder gevoel! Soms lig ik bed, heerlijk ontspannen. En dan voel ik met mijn hand ook over mijn buik. En dan voel ik ook soms iets, vraag me dan echt af of dat de baby is of dat het niks is en ik het me gewoon verbeeld.
Heerlijk mamske hoop nu stiekem dat hij het gauw nog eens doet Zarav ik moest lachen om het laatste gedeelte van je text geweldig zie het ook helemaal voor me zo een kindje met alle energie idd geen zw. Fitness nodig Wel vermoeiend idd dat het zo lang duurt! Muppet vind het een ploppend gevoel zou heel goed kunnen!!
Bij mij is het ook nog steeds heel licht hoor. Hij moet echt goed hard bewegen wil ik überhaupt iets voelen...
Zoooo speciaal!! Wat gaaf dat het vanaf de buitenkant ook al te voelen is. Ik voel ons meiske wel maar van buitenaf is nog niks te voelen. Wel als manlief zijn hand op m'n buik legt merk ik dat ze reageert op hem. Placenta ligt hier aan de voorkant dus dat is wel jammer.
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥ 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. Kimkos - 25 jaar - 3e kindje ♥ 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Nic78 - 35 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ 01 November. MissLinnie1984 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Afspraken: 16 mei : Mamske gyn 20 mei : liefdotje vk / Wuppie30 vk 21 mei : Hartlief vk 22 mei : Zwangels 20weken echo 23 mei : 0Zebra0 20weken echo 26 mei : smoothieluv 20weken echo 27 mei : Misslinnie1984 vk 28 mei : Worteltje13 echo 30 mei : Mamske 20weken echo 02 juni : An34 20weken echo / Hartlief 20weken echo 03 juni : MoesCH 20weken echo / Meijke 20weken echo / Popol 20 weken echo 04 juni : MoesCH controle gyn / Kimmylynn vk 05 juni : 0Zebra0 vk 09 juni : Tikske gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo / liefdotje 20weken echo 13 juni : Kimmylynn 20weken echo / Misslinnie1984 20weken echo 16 juni : zarav gyn 17 juni : Popol vk 21 juni : 0Zebra0 3D pretecho 23 juni : zwangels vk / Boeffie2011 glucosetolerantietest 26 juni : Boeffie2011 gyn 27 juni : zarav 20weken echo 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
Wat bijzonder kimmylynn, kan niet wachten tot ik dat ook mag voelen, lijkt me heel speciaal! @vlindertje, en wat is het geworden in de gendertaart? Meisje, of jongen? Of houd je het voor je zelf? voor de afsprakenlijst 28 mei controle vk en 9 juni 20 weken echo @hier gaat het best wel weer redelijk, moeheid is een heel stuk aan het afnemen, moet er wel meer rekening mee houden met voordat ik zwanger was, maar is nu zo veel beter te doen. Heerlijk om me weer wat meer mezelf te voelen, al vind ik ook ergens dat ik niet mag klagen qua klachten. Ik lees trouwens wel altijd mee, maar ben even wat minder actief, lekker weer buiten (hiervoor op vakantie geweest) en daar geniet ik dan liever van met een boek erbij in de tuin .