16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    net binnen gekregen :D
    helemaal blij mee, super zacht en ik denk ook lekker warm
    ga m gebruiken voor koude dagen in de box of voor in de wandelwagen ipv een jasje, dan doe ik deze met een dekentje.
    is maat 0-6mnd dus dat moet wel lukken in de winter

2. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Haha Zebra dan is het net een klein pinguinnetje :) Ik kijk ook vooral naar pakjes mét voetjes, want onze kindjes gaan gewoon direct de koude winter in als ze geboren zijn. Lekker warm inpakken die boel!

Sorry Zwangels hier ook geen verstand van isofix...

@ baby voelen: ik voel tot nu toe alleen af en toe een harde buik/baarmoeder en wat lichte plopjes, maar ben nog niet echt overtuigd dat het de baby is... Kan ook honger zijn of gewoon een borrel van maag/darmen? hihi Als ik in bed lig, heb ik vaak mijn hand op mijn buik in de hoop dat ik iets voel. Overdag ben ik er wat minder mee bezig gelukkig :)

3. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Valt het jullie ook op dat de reclame op deze site is afgestemd op wat je pas hebt opgezocht via Google of een webshop? Heel slim trucje van Google en haar adverteerders om dat zo te doen, de advertenties worden persoonlijk aangepast. Je kunt niets meer doen zonder dat ze het weten ;)

Als je nu iets heel geks ziet op deze site zoals een auto o.i.d., heeft je man misschien op auto's gezocht gisteravond hahah

4. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Wat een supergaaf pakje Zebra!

Hartlief, in het begin voelt het ook bijna hetzelfde als rommelende darmen, maar het is wel net even anders. Het voelt echt als een beweginkje, heel zacht.

Hier wordt niet gereageerd als ik mijn hand op mijn buik leg. Als papa zijn hand op mijn buik legt wel! En de kat kreeg zonder dat ze het al kon merken een trap. Gaat nog wat worden!

De afspraak van mij was verzet naar afgelopen maandag. Sorry ik had er geen erg in dat hij was blijven staan...

Juf fijn dat je je wat meer jezelf voelt :)

Zwangels ik zou het ook niet weten, voor mij is alles nieuw. Kunnen ze je bij de winkel niet helpen?

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    het is niet echt een pakje, weer een slaapzak achting ding, of voetenzak. net wat je er van maakt :D

6. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Zwangels ik heb wel een vermoeden wat je bedoeld.
    Maak er eens een foto van.. Dan weer ik zeker of we het over hetzelfde hebben

Zebra leuk zeg! Hier ook zo'n soort zak voor in de kinderwagen. Heb er een met aande onderkant een rits zodat hij ook in de maxicosi kan (al heb ik daar ook een winterzak bij)

7. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    ZWANGELS dat is toch wat bij de verkleiner zit in de maxi cosi? Dat is volgens mij voor onder het kontje idd! Later als hij/zij groter wordt gaat ie er weer uit!

Wij hebben vandaag maxi cosi om geruid. Nu niet meer de Citi maar de cabriofix ivm isofix! En gelijk baby doos van baby dump meegenomen! Erg leuk zonder reclame gelukkig!

Zebra, leuk ding heb jij besteld! Lekker warm! ;)

Ik voel de baby duidelijk! En bijzonder dat ml ook al gevoeld heeft, wel maar een keertje hoor! Mijn placenta ligt aan achterzijde gelukkig! :p

8. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat lief zebra! Idd een mini pinguin k zie al een minu baby in spartelen met de beentjes

Hartlief dat viel me idd ook op!! K zag ineens de babykleding die k pasgeleden had bekeken haha

9. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Vandaag de box van de Etos opgehaald. Bij mij zaten er tijdschriften 1 en wat vouchers, voorleesboekje, klein potje sudocreme, tandpasta voor kinderen (houdbaar tot 2015) Pyjama papje van 6 tot 36 maand (houdbaar tot 11-2014) fruit hapje vanaf 4 maand, 2 luiers vanaf 4 maand. En billendoekjes met lavendel geur. En dat was het. Heb er dus weinig aan. Tenzij mijn kleine al met tanden in zijn mond geboren word, dan kan ik de tandpasta gebruiken. Vond het wel beetje teleurstellend. Scheelt dat ik nog wel een aantal vriendinnen heb die de kids al wat groter hebben (eentje is van februari) anders kon ik het allemaal weg gooien. Ik had trouwens box nummer 2.

Scheelt dat het gratis is maar ja ik had me wel verheugd om dit weekend een lekker koude Jillz 0.0 of een wieckse radler 0.0 te drinken. Dan moet ik ze maar zelf aanschaffen, haha.

10. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Ik ben er al achter, ik heb in plaats van de zwanger box, de baby box gekregen. Heb even mailtje gestuurd naar de Ouders van nu. Kijken wat ze er mee gaan doen.

Wat een lekker weertje was het vandaag! Heb heerlijk in de tuin gezeten. Echt genieten!

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik ga er morgen een foto maken worteltje. Ik heb de hele dag gewerkt dus nu net weer thuis.

Muppet kun je niet naar de etos gaan en omruilen voor de zwanger box 1?

En iedereen al bedankt voor het reageren!
    Fijne avond :)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Onderweg naar babypark :D eens kijken of er wat leuks te vinden is

13. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leuk zebra!

14. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Bij de hema zijn rompertjes 2 + 1 gratis!

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier een foto, oh en ik ga een hoes kopen voor de maxo cosi aangezien wij niet willen weten wat het geslacht is. Maar deze van vrienden gekocht voor €15

Maar dat kussentje moet dan toch onder de stof bij de kont?

Bijgevoegde bestanden:

16. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Dat kussentje hoort inderdaad onder/achter de billen/ruggetje. Maar normaal zit dat in een hoesje dat zoals op mijn foto uitziet, een verkleiner:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,8 KB
      Weergaven:
      1
  17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ja die hoes met verkleiner krijg ik nog, dus daar moet die in :) dank je!

18. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Aah kijk! Dat is wel handig ;). Jep daar moet ie in en dan wijst t zich helemaal vanzelf

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ben mijn maxi cosi verkleiner kwijt helaas :( moet toch echt op zoek want vorige keer hier toch wel een tijdje kunnen gebruiken.
    mijn aankopen van vandaag ;

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Leuke aankopen zebra!

Ik was vandaag bij de babydump en vroeg naar het pakket omdat ik mijn gegevens via internet ingevuld had. Dan zou ik dus via de post een bon moeten krijgen. Niks gehad, en ze gaf aan dat ik later maar met een ingevulde bon terug moest komen......pffff
    Verder vandaag ineens weer hoofdpijn. Lig nu op de bank te niksen.

Deel Deze Pagina