He zarav, Dat is heftig zeg! Wat lastig lijkt me dat in Frankrijk ook zoals je dat al eerder beschreef! Heeft je zoon er gevolgen aan overgehouden dat hij 3 wkn te vroeg geboren is? Je kunt ook met transferpapier zelf iets printen en op een shirtje strijken, is goedkoper dan via een shop meestal. Ik heb het zelf eens gewoon op een tshirt geschreven met tectielmarkers (action of Hema). Die kreeg mijn stiefzoon aan toen ik zwanger was van mijn zoontje! Hier gelukkig nog geen vervelende kwaaltjes, alleen mega emotioneel, ik schiet alle kanten op! En moe!!!
Ik kom er ook gezellig bij: Modi, 33 jaar en zwanger van de derde. Est. arrival date: 28 okt. Had na een neg test op 8dpo met mijzelf afgesproken pas op woe a.s. te testen.... Maar kon het niet laten en heb vanochtend een vroege CB test gedaan: er volgde binnen 3 min een licht streepje. Ben heel blij. Sinds eind december heel sterk het gevoel dat er nog een beeb moet komen.... Gestuurd door mijn mama en buurvrouw vanuit het rijk der geesten. Ik was 7 maanden zwanger van mijn dochter toen mijn moeder plotseling kwam te overlijden. Totaal onverwachts. Heel bizar om tegelijkertijd een geboortekaartje en een rouwkaartje te moeten maken. Hopen dat ons dit keer het grote leed bespaard wordt. Gegroet en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Modi
Zwangels dat herken ik. Wij zijn sinds dec 2009 bezig geweest voor nog een kindje. Ben in 2012 wel zwanger geweest maar dit is niet goed gegaan. Hier dus ook al genoeg namen gefantaseerd maar helaas niet kunnen gebruiken omdat anderen ons 'voor' waren. Nu maakt het ons niks meer uit als iemand die we (goed) kennen dezelfde naam gebruikt. We willen niet meer veranderen. Modi gefeliciteerd! Heftige periode achter de rug. Hopelijk nu een zorgeloze en fijne zwangerschap!
Gelukkig dat ik niet de enige ben met rugklachten! Hopen dat het snel over gaat! Het zwanger zijn is al 8 jaar geleden voor mij... Mijn jongste is 8! Zo bijzonder om dit nog mee te mogen maken! Kan het nog steeds niet helemaal geloven! Nog twee weken en twee dagen en dan de echo!
Dag allemaal, Ten eerste , gefeliciteerd allemaal.. spannende tijden breken aan. Ik heb vorige week een test gedaan en kwam erachter dat ik zwanger was, eerste keer. Ben al meer dan 1,5 jaar (en weet ik hoeveel testen ) bezig en kwam dus heel onverwacht. Heb vanochtend opnieuw een CB test gedaan en er was een weekje bijgekomen! Zoals het er nu uitziet ben ik +/- 20 okt uitgerekend. XXX
Smoothieluv, gefeliciteerd! Hier geen rugklachten - die komen meestal aan het eind en dan pakken de pijntjes gelijk het gehele bekkengebied . Wel af en toe krampjes onderin, bijna ongi-gevoel. Heel erg dorstig en pijnlijke borsten. Trekkend gevoel in liezen. En erg moe. Dus nu weer even hangen op de bank. Zijn er trouwens meiden die weten dat ze een ks zullen krijgen? Ik heb nl mijn andere twee kids met een ks te wereld gezet (zoon lag in een stuit en bij kleine meid wilde de ontsluiting niet verder dan 5 cm) en zal deze keer vrijwel zeker met een ks bevallen. Modi
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - ?? Jaar - ?? Kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modi - 33 jaar - 2e kindje Afspraken: 24 februari: Mariska1985 Gyn 28 februari: Worteltje Gyn (FA) 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 5 maart: An34 vk 10 maart: KimmyLynn vk/ Romilda vk/Tikske Gyn 11 Maart: Kimkos intake vk/ popol vk/ Mariska vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 Maart: JFelice vk 14 maart: Meijke vk/ Orchidee88 vk 25 maart: Kimkos vk Wie staat er nog niet op!?
Welkom nieuwe dames en Gefeliciteerd! Smoothieluv heb nog leeftijd nodig en hoeveelste kindje het wordt
Ik heb bij dochter een keizersnede gehad (stuitligging) Als ik kon kiezen zou ik nu ook wel weer een keizersnede willen
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - ?? Jaar - ?? Kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje Afspraken: 24 februari: Mariska1985 Gyn 28 februari: Worteltje Gyn (FA) 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 5 maart: An34 vk 10 maart: KimmyLynn vk/ Romilda vk/Tikske Gyn 11 Maart: Kimkos intake vk/ popol vk/ Mariska vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 Maart: JFelice vk 14 maart: Meijke vk/ Orchidee88 vk 25 maart: Kimkos vk Wie staat er nog niet op!?[/B
Ik krijg deze keer ook weer een keizersnede, na 3 keizersnedes kan het niet anders. De eerste bleef de ontsluiting steken op 4cm en hebben ze uiteindelijk beslist tot keizersnede. Bij de 2de, is op 40 weken ook beslist tot keizersnede door de eerste keizersnede en dat onze kapoen al op meer dan 4kg geschat werd (uiteindelijk 4kg440) en dan werd de 3de natuurlijk ook keizersnede. Ik heb heel dom deze morgen nog eens een test gedaan, naar voorbeeld van Zebra, dacht ik, ik doe de laatste action, is hij volgens mij lichter dan die op 17dpo. Domdomdom natuurlijk, maak ik me nog meer zorgen.
tikske heb je een foto van je test van toen en die van vandaag ? misschien urine minder geconcentreerd ?
Ik test al sinds 12dpo met action, dus het zijn dezelfde testen. Hierbij een foto (bovenste van vandaag, onderste van vrijdag)
Ik zie wat je bedoeld. Misschien hoe zebra zegt is de urine wat minder geconcentreerd. De controle streep is ook lichter dan bij 17 dpo. Denk dat het dan of in de test zit of minder geconcerteerd.
DEnk dat het aan de test ligt Want heb vaker gehoord dat de action wat vager was Al met al vind ik het een mooie test
Ik had vandaag een afspraak tussen 8:30 en 9:00 met moeders voor moeders Helaas is er niemand op komen dagen echt gek maar goed Ik moet zo wel de deur uit om 10 uur ofzo