Zebra, ouders en broertjes en zusjes weten het. Het is meer de vraag wanneer die hun mond voorbij praten. Ons lukt het goed om niet verder te vertellen.
ZWANGELS wat mooi zeg, fijn dat alles goed is! Zebra, jij vandaag! Spannend! Heel veel succes! Hier kindje steeds beweeglijker! Bij jullie ook? En hebben jullie ook al last van harde buiken? Ik gisteren ineens.. En moest gewoon drie keer plassen binnen een half uur! Raar! S nachts soms ook vier keer eruit! Gek word ik ervan! Volgens mij springt ie dan op mijn blaas! Maandag over een week weten we eindelijk wat t wordt, ik ben nu al zenuwachtig, vind zo'n 20 weken echo wel erg spannend!
Dag lieve meiden, Het is zooo lang geleden dat ik heb gereageerd, dit betekend niet dat ik mee lees...vaak te druk en geen inspiratie om iets te schrijven. Hier gaat het in principe heel goed, voel me goed en energiek. (tenzij ik weer 6 dagen achtereen gewerkt heb ) Aankomende maandag mijn 20-weken echo, heel spannend!! Hoop zo dat alles goed en wel is!! Daarbij komt dat we het geslacht nog niet weten en wel graag willen weten Ik lees dat meesten al iets van de beeb voelen, ik helaas nog niet zoveel... voel wel wat gepruttel daarbinnen maar weet dan niet of dit mijn darmen of een beebje is..? oh ja, qua aanschaf kan ik nog niet veel laten zien, wel hebben we gekozen voor een kinderwagen ( Bugaboo) alleen nog een kap kiezen. (een vriend heeft een spiksplinternieuwe nog in de doos staan die ik mag hebben voor 200,- ... ) Zoals ik al zei; heb niet zoveel te vertellen, maar lees graag mee meiden die naar de VK moeten... succes!! en een fijn weekend iedereen!!
Ik voel de kleine uk steeds meer, de placenta ligt aan de rechterkant en voel het dan ook aan de linkerkant. En soms voor. Zie nu dat de foto van gisteren gedraaid is.
An heel herkenbaar. Ik heb dan geen harde buiken, maar volgens mij denkt het kindje dat mijn blaas een voetbal is. 'S nachts hoef ik er gelukkig maar een of twee keer uit, maar overdag doe ik niks anders dan plassen. Beebje wordt ook steeds beweeglijker. Hij heeft echt al vaste schopmomentjes, maar gaat ook steeds vaker tussendoor van zich laten horen. Heerlijk. Hoe weten jullie eigenlijk allemaal waar je placenta ligt? Het is mij nooit verteld... Ik ga ervanuit aan de achterkant want ik voel en zie de beeb links, rechts en van voren. Smoothieluv, zooo jij hebt mazzel! Lekker hoor. Voor wat betreft het voelen; bij mij voelde het echt duidelijk als een beweging, maar veel vrouwen voelen het als luchtbelletjes zeg maar. Als het anders voelt dan wat je gewend bent te voelen in je buik dan mag je er denk ik wel vanuit gaan dat het de baby is!
Hi dames, Hier ook wel een bewegelijke baby! Voel t eigenlijk op een plekje, beetje onderin m'n buik. Tijdens laatste VK afspraak vonden we t hartje ook heel laag. M'n partner en ik werden er best zenuwachtig van. Hier verder geen bijzonderheden maar deze wou ik ff met jullie delen: https://sftimes.co/?id=365&src=share_fb_new_365 hoop dat je t kan zien! Heb echt zin in een baby
Popol, wat is laag dan? Wat een fantastisch filmpje! Prachtig! Ik voel de baby meestal aan de rechterkant! Volgens mij ligt ie daar te trappelen met zijn voetjes! zo liefffff
Thuis of ziekenhuis bevalling... Pffff ik weet t niet meer... Jullie? Mijn laatste bevalling was binnen 3,5 uur ennse had haar navelstreng om haar nek. Toen ze er uit kwam was t ff btje paniek. Moest snel gehandeld worden. Wel had ze door de snelle bevalling het KISS Sydroom. Oftewel wervels vastzitten. Toch vond ik deze bevalling ondanks dat ie zo snel ging vreselijk! Ik wist niet meer wat ik moest doen en hoe ik de weeën op moest vangen... Zie er dus tegenop, de VK heeft al gezegd dat een derde nog sneller kán gaan.... Ik weet niet waar ik nu t beste af ben.. Thuis of ziekenhuis? Iemänd tips/ervaring? Zebra, ik ben benieuwd hoe t was! Hihi
@an, ik wil ook wel thuis bevallen hoor maar m'n partner ziet dat echt niet zitten. En nu dat ik het dossier heb van m'n vorige bevalling, m'n zoon is namelijk geboren in Grun terwijl ik in A'dam woon, weet ik niet of het een goed idee is om thuis te bevallen. T was best een zware bevalling en erna ook wat probleempjes :s Ik denk dat ik maar voor veilig ga. En hopen dat t in de avond gebeurt want het ziekenhuis waar ik wil bevallen is ook nog een eindje weg. Hahah
Alles wat goed! buikje liep een weekje achter op groei maar dat was niet zorgelijk , dat zou wel bij trekken zeg maar!
Fijn dat alles goed was Zebra. Je buikje loopt een weekje achter? Serieus?? Nou als jij al achter loopt dan ben ik benieuwd wat ze volgende week van mij gaan zeggen... Over in het ziekenhuis/thuis bevallen: Voor mij staat echt al heel lang vast dat ik naar het ziekenhuis wil. Ben een paniekvogel wat dat betreft hoor, maar ik ben zo bang dat er iets fout gaat waar ze in het ziekenhuis dan net iets aan hadden kunnen doen... Verder ff delen hoor: Kennen jullie "Jouw Liedje" van Claudia de Breij? Ik heb hem pas ontdekt en iedere keer als ze begint met 'Mijn hart sloeg even over, toen dat van jouw begon. Ik kon het niet geloven, niet geloven dat het kon...' krijg ik kippenvel, tranen in mijn ogen...