Zebra, ja is echt leuk de jumpsuit. Volgens mij online ook nog te bestellen bij Miss Etam. Heb meestal maat 38 maar van deze maat 36. Miss Etam valt wel vaak wat ruim vind ik! Ben vanochtend naar fysio geweest heb bekken band gekregen. Kennen jullie dit? Had er nog nooit van gehoord maar zit voor t lopen wel stuk fijner! Woensdag ( morgen ) heb ik nog afspraak bij de VK vergeten op de lijst erbij te laten zetten! Morgenavond om 19:15 uur! Smoothieluv, wat een boeffie dat ie zo dubbel gaat liggen! Haha wel schattig! Leuk weer een meisje! Meisjes zijn ook erg leuk! Hahaha! maar jongens vast net zo leuk, maar daar heb ik geen ervaring mee! Waaaaaaaaaaaah nog zes dagen dan de 20 weken echo! Zie er tegenop, vind het zooooooo spannend! En ook wat t wordt ben ik ook erg nieuwsgierig naar!
Krijg je eigenlijk ook binnenkort een onderzoek voor zwangerschapssuiker? Vroeg me dit af..... Heb zo'n dorst steeds! Of is dat normaal?
Spannend An! Hier nog een weekje . Volgens mij hebben we ook meer vocht nodig, maar als je het niet vertrouwt zou ik het volgende week aankaarten, kunnen ze het onderzoeken.
Oooo ik ben ook zo benieuwd An! Nog een paar dagen en dan weten we wat het wordt! Hoop ik! Ik heb 2 broeken bij de H&M besteld, zit bij mij echt super lekker! Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL En vorige week nog 2 korte broeken besteld, heb ze helaas nog niet binnen. Product Detail | H&M NL in wit en zwart. Verder nog een 3/4 broek, lekker voor van de zomer denk ik: Product Detail | H&M NL
Voor de dames die al kinderen hebben. Op Naamkunde heb je de Voornaamwijzer. Eerst op databanken klikken en dan op Voornaamwijzer. Als je daar de naam van je kindje intypt krijg je de 10 jongens en 10 meisjesnamen te zien die daar mooi bij staan en vaak bij gegeven worden. Leuk! Mijn voorkeur meisjesnaam staat in het lijstje. Naam is maar 80 x gegeven vorig jaar maar blijkbaar komt de combi dus regelmatig voor.
leuk Meijke ik ga eens kijken op de site van de namen Hartlief, die korte broek van 14,95 die je in wit en zwart besteld hebt had ik ook besteld in wit, 2 maten maar kreeg bij allebei echt nauwelijks mijn bovenbenen erin terwijl de buikband bij de grootste maat dan weer veel te groot was en ik ook een pamper effect had bij de billen. echt balen want vond t zo'n leuk broekje! die zwarte jogging achtige capri ga ik ook bestellen! misschien wel fijn voor warme dagen dat ik geen zin heb in strak zittende spijkerstofje An, veel drinken zou ik zeker even aankaarten
Zebra, dat had ik ook bij di. korte broekjes van de H en M! Terwijl ik volgens mij niet echte dikke bovenbenen heb... Schrok er al van! Haha, dacht dat ik al zo dik geworden was! Spannend he dames die 20 weken echo! Wat gaat de tijd snel! Ik ga t toch maar ff aankaarten van dat vele drinken van mij! Kunnen ze t misschien beter ff onderzoeken! IK WIL OOK DIE TRICOT BROEK! Haha, die is leuk! Die jeans trouwens ook allebei! Ml wordt gek van mij dat ik steeds aan t shoppen ben! Hij zegt dat ik zoveeeeeeeel koop! haha maar das belangrijk!
Haha herkenbaar An! Zo had ik een heullll leuk jurkje gezien (en gekocht) maar hij vond m zo duur. 37,00 en die heb ik nu al aan met mooi weer en hopelijk tot en met september zomers genoeg. Valt best mee dus, kan het bijna een half jaar aan .
Ow zebra das jammer zeg... En An ook al... Tja ik geloof niet dat ik nu uitermate dunne bovenbenen heb, maar ook geen dikke dus het zal bij mij ook niet passen waarschijnlijk... Ja die capri lijkt mij ook heel handig voor zin-in- 'losse broek' -dagen. Ja die mama jeans heb ik echt vaak aan, het liefst elke dag! haha Van een vriendin had ik mamalicious jeansgehad, maar die hebben geen kontzakken en dat vind ik altijd zoooo raar staan... dus óf iets langs erover of gewoon niet aan doen haha vl zegt altijd dat ik dan mn pamperbroek aan heb En wat shoppen betreft: vl vind het al heel wat dat ik nog zo weinig voor de baby heb gekocht! hihi maar daar gaat na de 20 weken echo verandering in komen hoor!
Hartlief, houd op! Haha kost me handen vol geld die leuke dingen! Die is echt zooooo schattig! ben benieuwd of jouw broekjes wel goed zitten! Meijke, die mannen van ons snappen dat niet he? Wij moeten er toch beetje leuk uit zien! Haha! En half jaar vind ik best lang!
Ik ben er ook weer! Wel maar kort, maar toch (we zijn gisteravond terug gekomen van een lang weekend weg en zaterdag gaan we een roadttrip van een week maken). Wat is er heerlijk gekletst hier! Pfff ik heb echt het idee dat de zwangerschapskleding in Nederland veeeeel leuker is dan hier als ik dat allemaal voorbij zie komen... Je hebt hier heel weinig keuze en het enige shirt waar ik echt helemaal verliefd op was... Uitverkocht in mijn maat! Ik ben in ieder geval compleet qua basics, maar zou nog wel wat echt leuke dingen willen. An, het klopt inderdaad dat je nu meer (veel meer) vocht nodig hebt dan voor de zwangerschap, dus een beetje dorst is alleen maar goed. Is het zoveel dorst dat je je zorgen maakt dan zou ik het zeker aangeven! Je weet maar nooit... Bijntje, welkom bij de club! Wat leuk dat er nu steeds meer 20-weken echo's voorbij komen! Heel veel plezier en succes allemaal. Wij mogen vrijdag, ik heb er echt zo'n zin in! Nog een keer het geslacht bevestigen en lekker genieten van de super actieve uk. Van het weekend trouwens wel een nieuw kwaaltje erbij gekregen. We hebben heel veel gelopen (deels op slippers) en de bedden in het hotel waren niet denderend en een van de twee of de combinatie ervan heeft gezorgd voor een flinke pijn in mijn heupen. Eerst was het alleen 's nachts, op mijn zij liggen deed zo'n pijn dat ik er meerdere keren wakker van werd. Maar nu voel ik ook overdag een soort restpijn. Hebben jullie daar ook last van? Kan dat van de bandenpijn zijn? Ik las hier dat iemand zo'n ondersteunende band heeft gekocht, zou dat kunnen helpen?
Hebben jullie ook zo'n moeite met namen?!?!? Met m'n eerste wist ik meteen z'n naam, maar nu...... Pfffff
jongensnaam niet meisje hadden we wel meteen een lijstje maar kiezen was moeilijk maar we zijn eruit!
dat had ik in het begin ook, maar nu een paar weken later is het echt dé naam en vind ik deze weer net zo leuk als ik toen de naam van dochter vond ( en vind )
Zo weer lekker gekletst hier Ik heb ook de zwangerschapsbroeken van de h&m. Die zitten gewoon lekker en zijn ook niet zo prijzig gelukkig. En die 3 kwartbroek heb ik ook en die zit echt heel lekker, vooral met warm weer zit die super. Vriendlief vind het gelukkig niet zo erg dat ik nu wat meer kleding koop. Hij heeft zoiets van, als jij je er maar lekker in voelt. Maar ik zelf vind het verschrikkelijk om nu wat te kopen, want het zit allemaal niet lekker en ik vind het allemaal zo duur. Of het is allemaal niet in mijn maat. Zoals de jumpsuit van miss etam (per pagina's terug) heb ik ook geprobeerd, maar ik voel me daar echt zo'n zak aardappelen in. We hebben van het weekend een kinderwagen gekocht Vrienden hadden er 1 over, en die vroegen of wij er interesse in hadden. Een mooie groen/blauwe Quinny. Van het weekend even een proefritje mee gemaakt (met hun baby erin) Namen vond ik lastig, meisjesnaam hadden we genoeg, maar elke keer als er 1 kleine in de groep geboren was onze naam al gebruikt of leek het erop. Maar nu hebben we eindelijk een naam voor een jongen en meisje! En aangezien ik nu de enige in de vriendengroep ben, die zwanger is. Worden onze namen niet meer in gepikt
Wat een leuke site Meijke, de voornaamwijzer. Alleen heb ik blijkbaar al een bijzondere namen combi met mijn 2 jongens. Vul ik de naam van de oudste in....krijg ik de meest afschuwelijke namen en de naam van de jongste kent de database niet......ehmmm namenprobleempje hier...dat gaat nog wat worden