16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Helling? Ik bedoel heel lang... Stomme IPad!:D

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb dé miss etam jumpsuit binnen maar twijfel over de maat!
    denk dat ik toch ook een M ga bestellen om te passen
    heb nu S en zit wel goed maar ik kan er niet heel erg meer in groeien want dan word het toch echt te klein

3. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Worteltje, hoe is de echo gegaan?

Ik heb vandaag echo deel II gehad en madam lag weer dubbel alleen net andersom. We konden nu alles goed zien wat we maandag niet konden zien.. maar alles zag er goed uit!!!

Wij hebben eigenlijk alleen naar jongensnamen gekeken omdat we zo overtuigd waren van een zoon, nu maar volop naar meisjesnamen aan het kijken:)

Hier ook veel dorst en veel plassen (vooral in de ochtend en avond!) Volgens mij is het niet meer dan normaal dat je meer dorst hebt... veel water/thee drinken kan ook alleen maar goed zijn toch?:)

De laatste paar dagen voel ik de baby ook echt goed... het zijn wel echt momenten en dan vervolgens lange tijd niet...

Morgen vrije dag, Hemelvaart .... en nog leuker, ben morgen jarig :D

4. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Pfoe! Na een lange dag werken eindelijk thuis. Ben kapot.

Echo was goed! Alles werd weer uitgebreid bekeken en gemeten.
    Hartje was nu ook goed te bekijken en op n kalkvlekje na allemaal prima!
    Kalkvlekje kan geen kwaad zolang er geen andere afwijkingen te zien zijn. Niks om ons zorgen over te maken dus.

Smoothieluv fijn dat bij jullie ook alles goed was! Haha ook al zo'n eigenwijs! Onze madam ligt ook steeds verkeerd haha!

Ben echt benieuwd naar jullie namen! En ook of er dezelfde namen zullen zijn haha!

5. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Mooi van de goede echo's worteltje en smoothieluv!

Ik ben net naar VK geweest, alles goed. Alleen harde buiken geeft aan dat ik t rustiger aan moet doen! Nog te vroeg voor zegt ze! Bloeddruk, 110/62. Heb gezegd dat ik zoveel dorst heb, is wel normaal zegt ze. Wel ff suiker geprikt. 4.4 moest tussen 3 en 7 zitten dus prima!

6. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Dit is lekker... Appel, banaan, yoghurt, jus d orange, beetje suiker en de staafmixer erop..... Jummielekker voor de dorst zo'n zelfgemaakte smoothie! :D

7. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Fijn dat alles goed was An.
    En een prima suiker!

Harde buiken is inderdaad erg vroeg. Luister naar je lichaam.
    Ik ben al n dag minder gaan werken omdat het te erg werd. Maar duurt niet lang meer of stop helemaal met werken. Trek t gewoon echt niet meer om 8,5 uur te staan en te lopen. Werk nog maar 2 dagen in de week maar moet 4 dagen bijkomen :(.

Ooohh klinkt heerlijk wat je gemaakt had!

8. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Worteltje, jij dus ook harde buiken? Ja wel vervelend, helemaal zo vroeg al... Kan me voorstellen dat je dan minder werkt.. Hier ook, en das ook maar beter anders gaat t niet goed. Ik vergeet ook af en toe dat ik zwanger ben... Heel gek misschien naar ik voel me goed! En wordt dan af en toe teruggefloten! Ja die smoothie was heeeeeeerlijk! :D:D dat wordt mijn nieuwe verslaving denk ik! Hihi!:D

9. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Worteltje je zit op de helft!!! :p

10. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Ja en best veel erg genoeg. Wil te veel maar kan echt niet meer. Verloskundige heeft me ook door gestuurd naar fysio voor m'n bekken.
    Wie van hier ging er ook alweer naar de fysio??
    Hihi wat grappig dat je het soms nog vergeet dat e zwanger bent. Komt vanzelf wel ;).

Jaaaaaa op de helft al!!!!!!! Zebra en orchidee ook!!
    Wat zijn die afgelopen 8 weekjes snel gegaan!!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Jaa 20 weken vandaag!!!! Zo leuk!

12. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    wooewwwiiee gefeliciteerd!!! Een mijlpaal :)

13. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Smoothieluv, gefeliciteerd met je verjaardag!

An, ik moet om 9.15 maandag! Ben zooooooooo benieuwd of alles goed gaat en ook heeeeel erg benieuwd wat het wordt! Ik denk een meisje... Vl denkt jongen hihi dus we gaan het zien!

Gister zijn we naar een kroeg geweest... lag pas 2 uur op bed... half 8 weer op dus ik ben erg brak, lijkt wel of ik flink gezopen heb whaha

Gister de H&M broeken binnen gehad (heb de korte broekjes die bij iedereen te klein zijn maar afbesteld)! Die 3/4 zit goed! En die mama jeans ook, maar ja die had ik al in een donkere kleur :) Beetje vage foto, maar hij zit echt lekker! ben blij dat ik er nu 2 heb :) naast de pamperbroeken dan... :p

14. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Yessss! We zijn allemaal zo'n beetje op de helft nu! Nog 4,5 maand ofzo!!

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuk 20 weken Worteltje en Zebra!

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd met je verjaardag Smoothie!

17. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Joehoe, nog meer meiden met 20 weken!! Gefeliciteerd! Haha, de eerste helft zit erop! :D

Worteltje, ik ga ook naar de fysio. Ik had ook steeds last van mijn bekken. Heb oefeningen mee gekregen en moet nu ook af en toe op fitness bal zitten.. En heb bekkenband meegekregen voor als ik veel moet lopen! Dat zit echt super! Maar dat mag niet te vaak!

Hartlief, ik zit de dagen af te tellen tot maandag. Maar ik denk dat ik het wel voor 99% zeker weet.. Hihi, ik denk echt een meisje! Haha dat wordt de derde meid! Nub zeggen de meeste ook steeds meisje.. Dus heb echt zo'n voorgevoel. Ik zou heel raar op kijken als ze zeggen het wordt een jongetje. Terwijl ik dat eerst wel dacht... :p maakt me overigens niks uit..

Wil nog ff wat kwijt.....
    Vind de opmerkingen soms niet zo leuk die mensen maken... Omdat er al twee meiden zijn zeggen ze ik hoop dat het nu een jongetje voor je wordt... Vind dat helemaal niet leuk eerlijk gezegd, alsof een meisje minder zou zijn... Dat steekt gewoon. Helemaal omdat mijn schoonmoeder dat zelfs zei. Ze zei dat ze hoopte dat het een jongen werd dat zou ze voor haar zoon zo leuk vinden.... Maakt me best wel verdrietig.... Alsof dit meisje minder gewenst is ofzo... Ml maakt t allemaal niet meer uit. Eerst zei hij altijd toen ik nog niet zwanger was, ik wil een zoon, maar nu kan het hem niks schelen als het maar gezond is... Dat is het allerbelangrijkst, en hij is nu al zo trots op zijn buikbabietje...
    Sorry moest t ff delen...

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Weet iemand hoe de positiekleding van Prenatal valt qua maat ? (shirtjes)
    zag dat het 2e artikel halve prijs tot zaterdag, is en wil eigenlijk wat bestellen maar geen idee in welke maat..
    helaas geen tijd om naar de winkel te gaan deze dagen

19. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    An, begrijp het heel goed. Is niet leuk om te horen. Snap wel dat mensen zo denken, dat je na 2 meiden een jongen ook heel leuk zou vinden, maar uiteindelijk gaat het inderdaad om de gezondheid van het kindje. Die man van jou heeft straks misschien wel een heel HAREM om zich heen! Wie heeft dat!

Zebra, ik heb een paar shirts bij de prenatal gekocht, gewoon mijn eigen maat en die vallen nog best ruim. Prenatal houdt volgens mij echt rekening met het feit dat je er nog in moet groeien.

20. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Ow ik heb gisteren trouwens de blije doos van Prenatal opgehaald:

- 1 heel pak met Pampers Newborn luiers à 23 stuks (!!)
    - 2 blikjes bavaria wit en rosé
    - Dettol zeep flacon
    - Prenatal sokjes 3-6 maanden
    - klein probeerpotje sudocreme
    - Avent voedingsflesje 125 ml
    - bibi speen 'I love mama' 0-6 maanden
    - Jordan tandenborstel 0-2 jaar

Verder veel tegoedbonnen, een Party, geboortespecial tijdschrift

Het leukste pakket tot nu toe!

Deel Deze Pagina