16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hartlief, fijn dat het allemaal goed is! en spannend dan morgen!! hopelijk doet het kindje de beentjes even uit elkaar :D

Juf,oooh ja herkenbaar van ''dat ding'' ik kom ook heel vaak niet op woorden :)

An, zeker een duidelijke foto! :D
    en qua duidelijk maken aan je man.. tja lastig. ik ben in zulke situaties vaak niet erg redelijk meer en ga gewoon eisen ;)
    niet zo netjes maar het werkt hier dusja dan hou ik het er ook maar in :p
    ( en mag ik even zeggen dat ik jaloers ben dat jou man topkok is! mijne kan net een ei bakken. en dan moet ik nog de hele keuken schoonmaken )

MoesCH , Meijke , Popol en Muppet86 succes morgen!!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Bevallingslijst:
    15 Oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje ♥
    16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje
    17 Oktober. Muppet86 - 27 Jaar - 1e kindje ♥
    18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥
    jongen
    18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥
    19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥
    19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje

21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥
    22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥

23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥
    23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing
    24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen
    25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥
    27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen
    28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥
    29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥
    30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥
    30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥
    01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥

Afspraken:
    03 juni : MoesCH 20weken echo / Meijke 20weken echo / Popol 20 weken echo / Muppet86 20weken echo / Hartlief pretecho
    04 juni : MoesCH controle gyn / Kimmylynn vk
    05 juni : 0Zebra0 vk / Muppet86 vk
    09 juni : Tikske gyn
    10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo / Zwangels vk / Juf1985 20weken echo
    12 juni : vlindertje126 20weken echo / liefdotje 20weken echo / suus85 20weken echo
    13 juni : Kimmylynn 20weken echo / Misslinnie1984 20weken echo
    16 juni : zarav gyn

17 juni : Popol vk / liefdotje vk / Hartlief vk
    21 juni : 0Zebra0 pretecho
    23 juni : zwangels vk / Boeffie2011 glucosetolerantietest
    26 juni : Boeffie2011 gyn
    27 juni : zarav 20weken echo
    07 juli : zwangels vk
    21 juli : zwangels vk
    25 juli : 0Zebra0 pretecho
    04 augustus : zwangels vk
    18 augustus : zwangels vk
    01 september : zwangels vk

3. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Deze moet ik nog even delen... hij/zij was lekker aan het gymnastieken :D
    Zo lenig ben ik zelf echt niet hoor...

Bijgevoegde bestanden:

4. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    @ An, gefeliciteerd met de goede echo en dat je het geslacht kon zien, idee went vanzelf ;). Mijn gevoel zei eerst een meisje, toen op basis van NUB theorie jongen dus was net een beetje aan het idee gewenst dat het weleens een jongen kon zijn toen het volgens de echo een meisje bleek :). Van mijn moeder een paar dagen later super lief roze pakje gekregen.
    Mijn man reist veel (meestal kort) naar het buitenland, we hebben zelf de grens bij 36 weken gelegd, kans eerder is niet zo groot, maar snap dat het onrustig voelt. We hebben daarbij wel zoiets dat als het rommelt hij niet gaat of eerder terugkomt.

@ Hartelief: gefeliciteerd met de goede echo, ik hoop dat de kleine morgen wel goed ligt.

Morgen dus veel 10 weken echo's, succes allemaal, spannend!

"Grappig" al die vergeetachtigheid en/of lastig uit woorden komen. Ik ben van mezelf redelijk chaotisch maar heb dat normaal redelijk onder controle, dat is nu veel erger, lastig op mijn werk ;).

5. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Hartlief, fijn dat alles zo goed was maar wat jammer dat je t geslacht nog niet weet! Gelukkig kan je morgen terecht! Zo dat klonk ook heftig van jouw man! Das echt aan de andere kant van de wereld! Haha dan zou ik echt gek worden geloof ik! ;) kan me voorstellen dat je dat ook niet wilt! Wat een geweldige foto! Zo lenig al! Hihi!

Zebra, ik kan dan ook heel duidelijk zijn tegen ml! Ben er dan gelijk klaar mee! Ik zou dat andersom nooit doen als mijn partner zwanger zou zijn... Beetje raar om voor te stellen natuurlijk maar je begrijpt me wel... Dan zijn mannen toch wel weer heel anders dan vrouwen he? Houd daar helemaal niet van! Helemaal ook door het feit dat ik in voorgaande relatie zoveel gezeik van dit soort dingen heb gehad! Doe me dat niet aan zeg.. Bah... Niet weer! Maar goed wat hij doet kan ik straks natuurlijk ook! :D succes met drie kids! :p
    ja topkok is wel handig... Eentje op sterrenniveau is wel handig in huis! Alleen hij werkt momenteel zoveel dat ik steeds sta te koken! Haha! ;)

Ben blij te lezen dat ik niet als enige zo denk wat betreft de actie van ml! Twijfel dan zo aan mezelf he? Lief van jullie reacties! Het is fijn mijn ei kwijt te kunnen! Hoop dat hij nu eind november gaat! Dat zou hij nu gaan overleggen! Liever helemaal niet meer maar ja dat heb ik niet voor t zeggen wrsch... Misschien beseft hij het níet helemaal wat ik erbij voel momenteel... Ook omdat hij al zoveel van huis is.. Voel me soms al zo alleen in mijn relatie... Nou zal er nu over ophouden wordt er alleen maar verdrietig van!

Ga nu genieten van t feit dat ik een mooi kereltje in mijn buik heb die t super goed doet!:)

6. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Ijsbeer, bij jou ook NUB fout? Hier dus ook! Dacht ff echt dat ze gelijk hadden wat betreft een meisje... Zou t van ml ook minder erg vinden als t echt voor zaken zou zijn.. Maar dit is gewoon fun.. En dat kunnen ze best ff verplaatsen vind ik... ;)

7. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Zebra je hebt elke maand een echo! Haha wat super ja!
    Ik heb 23 juni weer afspraak bij de VK!

8. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    An, grappig dat bij jou nub ook niet klopte. Was toch arm of beentje denk ik in mijn geval, we twijfelde al beetje, ook in topic.

Ben het wel met je eens dat het voor leuk reisje anders is. En misschien denk ik er t.z.t. ook wel anders over, man overlegt er goed over met me dus ik denk dat dat ook scheelt... Raar dat ze er niet mee willen schuiven als het een nog te plannen leuk uitje is... Misschien nog duidelijker zijn richting man wat het met je doet?

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier morgen ochtend de 20wkn echo.vind t zo spannend!!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Jaa ik ben echt ongeduldig en ook wat onzeker dus ik wil kleintje vaak kunnen zien :)
    Gelukkig snapt man mijn gevoel wel al vind hij het ook weer zonde van het geld

11. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    MoesCH , Meijke , Popol 2, Muppet86 heel veel succes morgen..Spannend :)

Zijn er nog dames aan het sporten onder ons? Zo ja, hoe voelen jullie je daarbij?

Heb net hardgelopen en had het even behoorlij zwaar.. misschien is het éénmalig en voel ik me de volgende keer weer beter hoor.. maar ben benieuwd wat anderen ervaren?

12. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat een leuke echo's!

An gefeliciteerd met je boyy
    Ik was ook overtuigd van een meisje k stond op t punt zelf een jurkje te halen zo zeker wist ik het
    Haha gek heh
    Wel fijn dat het nu een beetje uitgesproken is

Hartlief wat een lieve echo t blijft nog een verassing dus haha

Mannen ik ben sinds ik zwanger ben erg geïrriteerd naar mn vriend toe puur omdat mannen een empathisch denkvermogen missen zo irritant ze zien alles vanuit hun eigen positie

Nog 2 nachtjes dan mag ik ook de 20 weken echo! Haha

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Spannend alle echo's morgen! En Hartlief, wat een eigenwijsje heb je in je buik :D. Benieuwd!

An, ik zou denk ik liever hebben dat manlief in juli/aug weg gaat dan november. Dan is de baby er net, alle drukte erom heen enzo. Mijn man gaat eind juli ook een paar dagen. Maar met 35 weken zou ik ook niet heel relaxt vinden inderdaad. Hoop dat jullie een mooi compromis kunnen sluiten.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    al zenuwen deze vroege ochtend? :p succes allemaal vandaag!

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha ja onwijs, ik moest net voor het eerst in 6 weken weer overgeven ;) :). We mogen al om 8:50 gelukkig!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat zijn dan zeker zenuwen! komt vast goed :) succes met wachten, gelukkig al vroeg op de dag

17. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Succes allemaal vandaag met de echo's!!

Nou met mijn oma gaat het snel bergafwaarts! De artsen hebben nu aangegeven niks meer te kunnen doen voor haar (wat ze verder zelf ook niet meer wilde) en vandaag gaat de transferverpleegkundige bespreken wanneer ze naar mijn tante's huis vervoerd zal gaan worden waar ze (waarschijnlijk) binnen nu en 8 dagen zal overlijden...

Ze is mijn omaatje en merk dat ik het er heel erg moeilijk mee heb ondanks dat ze toch zo'n goed en mooi leven gehad heeft.
    Wat ik nog wel erg bijzonder vind is dat ze weet dat er nog een meid in de familie bij komt en dat ze toch hun 60 jarig jubileum hebben kunnen vieren samen.

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Alles goed! En het is een...

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

En deze foto vond ik ook mooi:

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36