Echt leuk al die meiden! We hebben nu 14 meiden en 6 jongens op de lijst! Wie weet zijn de verrassingen wel allemaal jongens, maar dan zijn het er nog steeds maar 12! hihi Ben erg benieuwd naar de rest! Mooi echo Kimmylynn! Mooi Buikje An! Nu we het geslacht weten zijn we veel meer bezig met namen We hebben er nog 5 over, waarvan er 2 het wel zouden kunnen gaan worden! Gaat best goed eigenlijk hahah Omdat ik grafisch ontwerpster ben, heb ik zelf al een geboortekaartje ontworpen... Het is alleen zoooooo moeilijk om iets te maken wat echt helemaal naar mijn zin is! Heb nu 10 versies die het allemaal net niet zijn pfff Zijn er al meer mensen met geboortekaartjes bezig?
hartlief ik ben ook al begonnen met het kaartje , kom er alleen niet echt uit met de teksten. bij dochter had ik ; geboren om voor altijd lief te hebben en nu had ik ; een liefde voor het leven opnieuw aan ons gegeven. maar dat vind ik geen mooie tekst dus ik moet nog op zoek naar iets in die richting
Alles goed met de 20 weken hier! En we gaan onze derde jongen krijgen ben superblij dat alles goed is!
Mijn oma is vanavond om 20.15 overleden en gelukkig een lijdensweg bespaard gebleven....we gaan wel oma vernoemen in de tweede naam van ons ukkie....
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 09 juni : Tikske gyn 10 juni : Boeffie2011 GUO 20weken echo / Fizzy 20weken echo / Zwangels vk / Juf1985 20weken echo 12 juni : vlindertje126 20weken echo / liefdotje 20weken echo / suus85 20weken echo 13 juni : Kimmylynn vk / Misslinnie1984 20weken echo 16 juni : zarav gyn 17 juni : Popol vk / liefdotje vk / Hartlief vk 21 juni : 0Zebra0 pretecho 23 juni : zwangels vk / Boeffie2011 glucosetolerantietest 26 juni : Boeffie2011 gyn 27 juni : zarav 20weken echo 02 juli : MoesCH gyn 03 juli : Meijke gyn / 0Zebra0 vk 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
Gefeliciteerd met alle goede echo's! Boeffie gecondoleerd. Hier heerlijk op vakantie! We zijn nu bijna een week in Tsjechië en hebben heerlijk weer. Morgen alweer naar huis..... Ik voelde onze uk al een poosje, maar het is steeds meer. Gisteren zag ik mijn buik bewegen manlief zag het niet hihihi.
Boeffie, gecondoleerd, idd best dat het geen lange lijdensweg is geworden. Kimmylynn, fijn dat alles goed was en mooie echo en buikje. Trixie, leuk 3 jongens Leuk al die goede echo's. Hier mogen we straks ook weer naar de gyn, nog enkele uurtjes geduld. Ons meisje beweegt ook meer en meer en het wordt ook vanaf de buitenkant duidelijker. Hier eindelijk de gewone laptop terug, die had problemen. Kan ik nu eindelijk ook beginnen met geboortekaartjes ontwerpen of toch proberen.
Boeffie gecondoleerd en sterkte de komende tijd. Wel mooi dat jullie oma's naam gaan gebruiken. Vind ik een heel mooi gebaar. De extra controle ging hier helaas niet zoals we hoopten. Ons wondertje heeft idd een gaatje in het tussenschot van de hartkamers en de aorta is of heel smal op een bepaalde plek of helemaal onderbroken. Dat kan allebei operatief verholpen worden (is wel een zwaardere operatie en word gedaan zodra de baby sterk genoeg is) Verder hebben we meteen een vruchtwaterpunctie laten doen en is er bloed afgenomen bij mij en vriendlief voor extra onderzoek naar erfelijke aandoeningen. Daar krijgen we dinsdag de uitslag van en donderdag moeten we weer naar Nijmegen, voor gesprek met de kindercardioloog en maatschappelijk hulp. En dan over 2 weken krijgen we de andereu uitslagen. Als die allemaal goed zijn heeft het kindje een normale levensverwachting en als die niet goed zijn, krijgen we een gesprek over wat dan de verwachtingen zijn en moeten we keuzes maken. Eerst deze week maar kijken of ons wondertje de punctie overleefd. En zelf bijkomen en slapen, heb vannacht hele nacht lopen janken. Zit nu in de ziektewet en vriendlief heeft ook een week vrij gekregen.
Boeffie sterkte met het verlies. Muppet ow wat een vreselijk nieuws. Hopelijk zullen de uitslagen goed zijn. Heel veel sterkte de komende tijd!!
Jeetje muppet wat erg om te horen! Kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent! Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten. En ik hoop ook echt dat je geen moeilijke keuzes hoeft te maken! Heel veel sterkte!