16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb geen idee qua gewicht :p ik vermijd de weegschaal en bij de vk wegen ze ook niet

jongens kamer... phoe!geen idee

2. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Hier weer een berichtje van mijn kant. We zouden vandaag gebeld worden over de uitslag van de punctie maar ze hebben niet gebeld. Ook zouden we afgelopen vrijdag gebeld worden voor de afspraak van as donderdag. Niks gehoord dus vl heeft vanochtend gebeld, moest hij op een later tijdstip maar terug bellen. Dus hij belde rond een uur of 2 weer en toen werd gezegd dat we as donderdag niet verwacht worden maar maandag. Dus vl beetje boos dat de prof. daar had gezegd dat we vandaag gebeld zouden worden en donderdag een gesprek zouden hebben met de kindercardioloog. Maar dat vrouwtje aan de telefoon zei dat er op donderdag geen kindercardioloog is. Maar we zouden vandaag voor 5 uur gebeld worden met de uitslag. Maar helaas we hebben geen telefoontje ontvangen. Dus hebben we om 5 uur zelf weer gebeld en werd er niet opgenomen. Dus morgenvroeg hang ik weer aan de telefoon.
    Weer een nacht zonder slaap.

De kleine is wel heel actief, haha. Krijg regelmatig een paar harde schoppen :-D maar dat vind ik nu helemaal niet zo erg. En ontvang elke schop met heel veel liefde

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Muppet. Belachelijk dat je er zelf zo achteraan moet zitten! Vind ik echt niet netjes, zeker met zoiets ze weten toch hoe ongerust ouders dan zijn.
    Echt schandalig. Hopelijk morgen wel nieuws

4. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Inderdaad zeg! Het blijft mensenwerk natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat je ze op dit moment wel kan schieten! Een beetje begrip voor jullie zorgen mag wel...

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Ja idd belachelijk dat jullie er zo achteraan moeten! Wat maakt dat ziekenhuis er een rommeltje van. Hopelijk morgen mooie uitslagen!

6. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Belachelijk Muppet! Ik zou ook zo boos worden!

Moesch, dus 4.5 kilo valt nog mee? Ik schrok ervan... Durf niet zo goed op de Weegschaal steeds.. Hihi ik denk dat ik t ook maar niet meer doe...:D

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    boeffie heel veel sterkte vandaag!
    hoe was je echo ?

Juf hoe was jou 20 weken echo ?

8. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Nou Muppet ik hoop dat je vandaag meer geluk hebt!

Hier nu ook 4,5 kg aangekomen... Vind het zelf nog niet shocking hoor haha maar vanaf nu zal het wel harder gaan, want vorige week was het nog 3,5 kg! Buik groeit ook steeds harder!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mijn buik lijkt nu juist stil te staan
    vandaag 21+6

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Mooi buikje zebra. Ik vind t hrlemaal meevallen met de 9kilo van mij. Pff strax moeten al die kilos er ook weer af. En met het warme weer hou ik ook vocht vast. Dus zal er deze zomer wel opgezwollen bij lopen.

Gaan jullie nog op vakantie?

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee hier geen vakantie plannen. wat dagjes weg, zwemmen/dierentuin etc , wat leuk is voor dochter

toen ik zwanger was van dochter zijn we op vakantie geweest en dat doe ik nooit meer , wat een ellende. voelde me echt niet goed, het eten viel allemaal verkeerd en vliegen was een drama. werd er zo misselijk van.
    volgend jaar helaas ook niet omdat we met zo'n kleintje ook niet zo ver weg willen en wij zijn niet het type voor vakantie in NL / BE of frankrijk etc, wij willen dan echt luxe en ver weg
    nouja voornamelijk ik :p man zou best op een camping of bungalowpark willen voor een weekje maar daar krijg je mij echt niet naartoe :p

12. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Vanochtend gebeld voor de uitslag, kreeg de echoscopiste aan de lijn. En die was best een beetje boos dat ze mij gisteren niet hadden gebeld. Ze ging er meteen achteraan en kwartier later belde ze weer terug. De uitslag was na half 6 binnen gekomen. Maar de uitslag was goed. Er was wel een kleine afwijking in een chromosoom te vinden maar daar hoefden we ons geen zorgen over te maken. Maandag gesprek met de kindercardioloog, maatschappelijk werkers en de gynaecoloog. Weer een zorg minder :-D

vakanties dit jaar gaan we waarrchijnlijk nog een paar dagen naar Texel. We willen graag met de hond naar het strand normaal gaan we altijd kamperen, maar dat zie ik mezelf niet doen op dit moment haha. Ik zie mezelf al in een tentje kruipen (we staan altijd bij mijn ouders op de camping, en dan slapen we in zo'n klein tentje)

13. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Moesch ik ben ook bijna 5 kg aangekomen schrok ervan!

Muppet wat erg zeg! Ze moeten rekening houden met de bezorgdheid na zulk nieuws
    Maaaar gelukkig is het goed!!

Waauw zebraaa je hebt echt een hele mooie buik!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    muppet gelukkig toch een zorg minder!

15. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
  16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zoo kimmylynn had je een relax momentje :D voetjes in een badje en een drankje erbij , heerlijk!

er zijn bij H&M nu positie shortjes in de sale;
    Product Detail | H&M NL

vanochtend waren alle maten er nog dus verwacht morgen ochtend ook wel weer.
    ik had de roze al, zitten echt heerlijk. dus ook beige besteld.

zit nu nog wel te wachten wanneer er jumpsuits komen bij H&M!

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Muppet wat fijnn! Last van je schouders!

Wij gaan wel 4 wkn naar het buitenland. Tis er erg warm dus ik hoop t goed te kunen volhouden hahaha.. Ik ben benieiwd hoe t zal gaan.
    We hebben eerst overwogen om niet te gaan. Maar we zijn echt aan vkantie toe na een jaar weer hard werken. En de kids genieten ook van het strand en het warme weer dus we gaan t toch doen.

18. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hey meiden,
    Gister druk dagje gehad, maar de 20 weken echo was helemaal goed, kindje was/ is nog steeds prima in ontwikkeling. Wij wilden het geslacht niet weten, maar had ook niet of moeilijk geweest, want kindje lag lekker met de benen over elkaar, haha..

Muppet, wat een gedoe zeg! Hoop dat de echoschopiste haar collega's goed op hun donder geeft. Gelukkig is de uitslag goed! Pak van je hart volgens mij.

Ik ben ongeveer 3,5 kilo aangekomen, dus volgens mij gaat het wel goed, qua dat.

Leuk shirtje, zebra, waar heb je die vandaan? Ik vind het zo lastig om leuke zwangerschapskleding te vinden. Heb zo weinig om aan te trekken nu.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Shirtje is van het merk Supermom. Heb m uit een winkel in den bosch maar zal online ook te vinden zijn

20. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    @muppet gelukkig is alles goed afgelopen!!! Ben erg blij voor je:)
    Hier had ik gisteren de extra echo voor de hersenen (vochtkamers ofzo), maar ze waren niet te groot gelukkig! Was lastig om voor me te houden maar toch blij dat ik het heb gedaan want anders had ik me onnodig zorgen gemaakt.
    Kindje heeft wel een groot hoofdje :/ ruim 22 weken... Placenta ligt ook ok. wel laag maar er niet voor.

Die mooie shorts zijn uitverkocht :( Ga volgende week zaterdag 3 weken weg. Ben echt aan het aftellen!!! Nu druk druk druk op het werk dus weinig tijd om te genieten van het weer.

Deel Deze Pagina