Goed nieuws Popol en Muppet. Popol, is dat alarmerend van het hoofdje? En Muppet, de kindercardioloog is voor jullie nog spannend toch? Hopelijk gauw duidelijkheid. Wij gaan heerlijk 2 weken naar Frankrijk, ik kan niet wachten .
Hee toevallig had ik die vorige week besteld voor 19.95!!! Jammer weer zeg dit. Komt hopelijk morgen of vrijdag binnen.... duurt altijd zooooooo lang bij de H&M!
Fijn Muppet dat je goed nieuws hebt gehad vandaag! Hopelijk is het gesprek maandag ook positief! Succes!! Popol, fijn dat je ook een goed echo hebt gehad! Ik vraag me net als Zebra af of een groot hoofdje kwaad kan?
Wat fijn dat de eerste uitslagen goed zijn Muppet. Ik kreeg uit je eerdere berichtje de indruk dat de uitslagen over twee weken ook spannend zijn, ik hoop dat die ook goed zijn. Alvast succes met het gesprek maandag.
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 12 juni : vlindertje126 20weken echo / liefdotje 20weken echo / suus85 20weken echo 13 juni : Kimmylynn vk / Misslinnie1984 20weken echo 16 juni : zarav gyn 17 juni : Popol vk / liefdotje vk / Hartlief vk 21 juni : 0Zebra0 pretecho 23 juni : zwangels vk / Boeffie2011 glucosetolerantietest 26 juni : Boeffie2011 gyn 27 juni : zarav 20weken echo 02 juli : MoesCH gyn 03 juli : Meijke gyn / 0Zebra0 vk 07 juli : zwangels vk 21 juli : zwangels vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk vlindertje , liefdotje & suus veel succes vandaag!!
Wij gaan dinsdag met vakantie. Ben er wel aan toe. Nog even met zijn 2e weg. Sinds gisteren ben ik weer misselijk. Meer mensen daar last van? Ben bijna 20 weken, dus snap er niks van
Misschien toch een beetje zenuwen Misslinnie? Volgens mij hadden wel meer meiden daar last van vlak voor de 20 weken echo...
Onze 20 weken echo was ook helemaal goed...ons meisje zit goed op schema en alle orgaantjes etc zien er goed uit. Ze was erg druk aan het schoppen dus was wel leuk om te zien Was ook wel erg emotioneel voor mijn moeder die erbij was ivm haar moeder die net overleden was. Gisteren was de begrafenis en het was een hele mooie dienst. Wel erg vermoeiend en ik heb veel pijn gehad aan mijn buik (banden) en ben veel misselijk geweest. Misschien toch alle emoties die eruit moeten... Voel me nu nog niet helemaal oke dus houd het vandaag ook lekker rustig thuis (moet tot 10.30 werken en dan kan ik naar huis gelukkig) Meiden met vandaag een echo veel succes en plezier!!
Fijn boeffie dat alles goed was! En het is best heftig allemaal, alle spanning en emotie... Nu even bijkomen en aan jezelf en de kleine denken!
Hallo dames, Ik ben ook uitgerekend in deze periode! Ben op 20 oktober uitgerekend Vorige week de 20 weken echo gehad, en alles was tiptop in orde met onze uk Kan niet wachten totdat we onze kleine kunnen zien
Fijn boeffie dat alles goed was met de kleine! Wel heftige dag voor je gisteren, vandaag maar ff goed om jezelf denken! Dames voor de 20 wk echo, succes vandaag! Ik ben verslaafd aan de serie "One born every minute"! Haha hebben meer mensen hier last van? Kijk t altijd op you tube. Interessante bevallingen! Hihi
boeffie, inderdaad even wat rust nemen nu. fijn dat alles goed is met de kleine! ik kijk ook alle baby/bevalling programma's vind kleine baby grote zorg altijd zo indrukwekkend om te zien en idd al die programma's op TLC leuk! voelen jullie al dagelijks beweging ? vanaf wanneer moet je eigenlijk elke dag iets van leven voelen ? ben het vergeten te vragen aan de vk. en via google kom ik op steeds andere dingen uit dus misschien dat iemand van jullie het toevallig gevraagd heeft bij de vk of gyn ? gister bijvoorbeeld voelde ik haar niet ( tenminste niet opgevallen, was wel druk bezig die dag ) dus dan zit ik savonds op de bank weer te porren en voelen of ze wil bewegen wat dan dus niet zo is
Welkom Roxannekuh! En gefeliciteerd met je goede echo! Zebra, ik heb het nooit gevraagd, maar ik vind het ook nog zo minimaal wat ik voel. Soms inderdaad een dag niet, maar vandaag al een paar keer iets gevoeld. Komt denk ik zeker omdat je er niet altijd mee bezig bent, of te druk bezig bent. Moet eerlijk zeggen dat ik me dan ook wel eens een beetje zorgen maak hoor. Toevallig vertelde iemand die nu 33 weken zwanger is, dat ze soms echt even niet lekker kan zitten omdat de kleine meid zo in haar ribben zit te duwen! Haha dat is dus weer de andere kant, die van ons zijn gewoon nog niet zo sterk en laten we wel wezen, ze slapen ook heeeeeeeel veel in de baarmoeder.
Fijn boeffie dat alles goed was! Kan me voorstellen dat je uitgeput bent na alle emoties, zijn nu nog heftiger als normaal als je zoiets meemaakt! Lekker je rust nemen! Ik heb morgen de 20 wkn echo! Toch weer spannend!! Zebra, volgens mij zei mijn vk de laatste x dat je vanaf 27 wkn dagelijks? de kleine moet voelen... Volgens mij als je dr nu een dagje minder voelt is dat nog niet zo heel erg.. ik moet zeggen dat ik mn ukkie nu toch nagenoeg wel elke dag voel, blijft een mooi en bijzonder iets vind ik!
Ik heb trouwens nog steeds niet echt veel geshopt voor de baby... alleen 2 lakentjes, waskussenhoezen en matrashoesjes... Kleding totaal nog niet! haha, misschien nog steeds beetje ongeloof dat het een jongen is?? haha. Na morgen ga ik wel shoppen, als ze dan ook weer zeggen dat het een jongen is durf ik het wel aan hoor, haha.
@meijke die kamers mochten niet groter zijn dan 10 (ik denk mm) anders werd ik doorverwezen. Ze mat elke keer tussen de 8 en 9,5 ongeveer. En deze week gelukkig nog steeds. Het is voor het regelen van de druk ofzo. Het blijft en iedereen heeft het. @hartlief groot hoofd.... denk het niet echt een probleem alleen als het na verhouding groter blijft is het misschien lastig tijdens bevallen hahah :/ @an heerlijk die programmas!! vond 16 and pregnant ook leuk. terwijl ik mn eerste kreeg met 27. Kleine baby's grote zorgen kijk ik liever niet. Je hebt ook zo'n ander programma dat dochter en moeder zwanger zijn
Muppet en Popol, fijn dat de uitslagen nu positiever zijn. Dat moet een hele opluchting zijn. @Bewegen: Ik voel de baby nu echt wel iedere dag, maar volgens mij hoeft dat pas laat in je zwangerschap. Hij wordt echt drukker en drukker. Mijn vader heeft hem gisteren al via Skype zien schoppen zo hard bewoog hij! @Misselijk, ik had gisteren ineens weer een 'aanval'. Tijdens het koken en vervolgens tijdens het eten was ik even bang dat het er allemaal weer uit zou komen. Vervolgens ging de trek in lekkers gewoon weer door... @Wuppie, hup naar de winkel dan Wij gaan zaterdag weer even shoppen, heb er nu alweer helemaal zin in. En over drie weekjes eindelijk lekker samen met mijn moeder.