hallo allemaal ik zou me ook graag willen aansluiten in de oktober 2014 mama's. Ik ben 26 oktober uitgerekend van een meisje. Wij hebben hiervoor 6x IUI moeten doen en 4x ICSI en nu zijn we 20weken en 4 dagen zwanger. 20 weken echo hebben we al gehad en alles was goed met ons meisje! ook voel ik haar al flink trappelen in mijn buik. zo bijzonder!!
Ff snel 20 weken echo was top! Wil snel weer meekomen kletsen maar ben super druk met werken,klussen in huis en in het huis van zwager en zusje die gaan in september trouwen... en volgende week vrijdag gaan we voor 6 dagen naar praag heerlijk met de auto
Hier ook alles goed! Geslacht is voor ons nog een verassing, wat veel meisjes zeg! Ik reageer hier weinig door veel stress in de privésituatie, ik lees vooral veel mee. Hopelijk de komende week wat meer rust!
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 13 juni : Kimmylynn vk / Misslinnie1984 20weken echo 16 juni : zarav gyn 17 juni : Popol vk / liefdotje vk / Hartlief vk 21 juni : 0Zebra0 pretecho 23 juni : zwangels vk / Boeffie2011 glucosetolerantietest 26 juni : Boeffie2011 gyn 27 juni : zarav 20weken echo 02 juli : MoesCH gyn 03 juli : Meijke gyn / 0Zebra0 vk 07 juli : zwangels vk / vlindertje126 controle+pretecho 21 juli : zwangels vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
kimmylynn en misslinnie succes vandaag! hier om 8uur meteen de dokter weer bellen voor dochter. hij zei dat het netelroos was wat ze had maar ik geloof het niet. het is nu nog veel erger geworden echt grote rode vlekken en ze voelt zich niet goed. is heel afwezig en gisteravond viel ze uit bed en keek ze ons aan alsof ze geen idee had wie we waren. terwijl ze nog nooit uit bed gevallen is. dus ik trek toch weer aan de bel. vind het niks en heb er geen goed gevoel bij. de H&M shortjes waren hier in de winkel trouwens nu 10,- euro ( op de site nog 12,- ) dus ik heb ze nu in alle 3 de kleuren gisteravond ook nog op marktplaats een lange jurk kunnen scoren. alleen gewassen en niet gedragen stond erop, dus ben benieuwd. normaal ben ik niet zo van via marktplaats kopen, ben zo bang dat het tegen valt maar vind de leuke positiekleding zo duur! gelukkig heb ik nu redelijk wat dus denk dat ik de zomer wel door kom. zarav hoe is het met je?
Welkom Angelique . Fijn dat alles goed is Suus en Vlindertje! Zebra, wat naar voor je dochter. Ik hoop dat de HA je verder kan helpen. Niet fijn om zo het weekend in te gaan. Vandaag komen de gordijnen voor de babykamer! 1 van de weinige dingen die we pas hebben geregeld . Komt goed. Manlief zei dat van de lijst met 9 namen wel een paar af kunnen. Ben benieuwd. Hopelijk schrapt ie niet mijn favorietjes !
Succes meiden die vandaag mogen. Ik heb om 15.55uur mn 20wkn echo! Oh bah zebra van je kleine meid! Hoop dat het meevalt!! Beterschap en sterkte!
He bah zebra wat naar voor je kleine meid. Idd maar even goed na laten kijken.voorl omdat ze zich niet lkkr voelt en zomaar ineens ook uit bed valt enzo. Hopelijk is t niets.
nou net terug van de huisarts, onze eigen arts was er niet dus we hadden een vervanger en zij vertrouwde het ook niet helemaal en kon het niet goed plaatsen samen met het gedrag wat ze heeft ( veel aangeven moe te zijn , uit bed gevallen , niet echt goed meer eten, beetje hangerige etc ) dus fotos laten maken die de dermatoloog vanmiddag nog gaat beoordelen en dan belt ze me rond 17.00 terug arm ding. nu ligt ze weer in bed want ze wilde slaapie doen.. zo moe .. zei ze . nou dat is normaal wel anders hopelijk snel weer fit! en ben echt benieuwd wat de dermatoloog zegt deze shorts An; Product Detail | H&M NL ze zitten zo fijn en staan echt leuk.
Zebra, hoop dat je vanmiddag een uitslag krijgt waar je iets mee kunt. Net terug van de 20 weken echo, en alles is goed . Nog een x het geslacht bevestigd gekregen, en is gelukkig nog steeds hetzelfde. Succes voor degene die vandaag nog mogen.
dankjewel allemaal! hebben jullie ook zoveel last van je voeten ? ik heb steeds een soort van stijve voeten, dat als ik mn tenen beweeg het vervelend aanvoelt en een zwaar gevoel nu ik kijk zie ik trouwens ook dat ik dikke enkels heb
Zebra, fijn dat ze nog even verder kijken. Ik zou het ook niet helemaal vertrouwen... Ik heb nog geen opgezwollen enkels, maar begin wel zo'n raar gevoel in mijn voeten te krijgen, zeker als het warm is en/of ik veel gelopen heb. Hoort er weer bij hè...
Welkom Angelique en gefeliciteerd dat het nu gelukt is!! Bijzonder hè! Wat fijn dat er allemaal goede uitslagen zijn van de 20 weken echo's! Gefeliciteerd allemaal! Wat vervelend van je dochtertje Zebra, ben benieuwd wat de dermatoloog zegt en of er nog iets aan gedaan kan worden om 17 uur vanmiddag! Succes hoor! Hier geen last van voeten, begin wel mijn heupen te voelen...
Hoop berichtjes gezellig! Welkom nieuwe dames en Gefeliciteerd! zebra wT vreemd ben zoo benieuwd wat het is! Ik krijg volgensmij echt een drukke baby Dit is al de 2e x dat er hem niet goed konden meten dus ze konden mijn zwangerschapsduur niet berekenen Ook het hartje dit keer niet beluisterd want meneertje was druk met schoppen tegen het apparaat
kimmylynn wat een druktemakertje! hier helaas nog geen uitslag van de dermatoloog dus word maandag :x zegt ze ( huisarts ) ja je kan een hormoonzalfje halen bij de apotheek in het ziekenhuis om het weekend door te komen. uhh oke, en die is voor ? ja, jeuk en voor de vlekken... oke maar je weet niet wat het is ? zegt ze : nee maar word bij vlekken vaak voorgeschreven dat houd het wat rustiger. zucht... ze zal het vast weten want zij is de huisarts en ik niet maar ik ben niet zo van het zomaar smeren als je niet weet waar je iets op smeert ( zeker niet met hormoonzalf bij zulke jonge kindjes )
Zebra nou wat vervelend vind het zelf ook nooit fijn als ze iets voorschrijven zonder iets te weten. Nu ook nog het weekend er tussen Misschien wel fijn voor der dat het dit weekend niet zo heet is Vannacht werken bij jongeren op de psychiatrische afdeling Nu realiseer ik me dat er fanatieke voetbal supporters bij zitten Dus God laat NL vandaag AUB winnen voor ik met tikkende tijdbommen te maken krijg vannacht