Hier staat voetbal ook aan. Moet mn mond dicht houden haha Dan maar lekkere mannen kijken. Al is t niet veel
Wow, nou inderdaad!!! Stel je toch eens voor dat we over een paar jaar allemaal kunnen zeggen:"Tsjah, Nederland heeft het WK een keer gewonnen, toen jij nog in mama's buik zat" Hihi
Ik kijk ook met de zelfde reden naar voetbal zebra! Hahahaha Ze hebben gewonnen dus dit wordt een lekkere nachtdienst
Zebra, hoe ist met je dochter? Hier ook last van mijn voeten! Pumps zitten niet lekker meer! dus gympen en slipper tijd! Begin ook vocht vast te houden helaas! De kleine kan soms al hard schoppen! Gisteravond deed hij me gewoon al zeer! Haha sterk mannetje al! Heb deze zwangerschap wel veel harde buiken..maar ja heb ook stress w.b. werk.. Wrsch wordt in december mijn contract niet verlengd..... Leuk die shorts zebra, maar op internet helaas uitverkocht! Nieuwe dames, welkom!
Hier ook last van vocht vasthouden. Loop vooral op slippers als t warm is. Als ik snadaaltjes aan heb neem ik standaard birkenstocks mee in de auto of buggy voor t geval ik last krijg van mn dikke voetjes ...
Hier is het ook niet best met de bi, zwaar he Moesch? Ik werk al minder, maar eigenlijk nog teveel. Als ik niet om de paar uur even ga liggen is het mis. Maar ja dat gaat eigenlijk niet met een baan en gezin . Sterkte ook voor jou Moesch.
An , wat balen van je contract!! hopen op het beste dat je toch kunt blijven. op zoek naar ander werk zo net na de bevalling is ook niet alles MoesCH , vervelend nu al zoveel last van BI! ik had het vorige zwangerschap ook wel een beetje maar het was vol te houden, tot nu toe gelukkig geen last! Meijke, jij ook al zoveel last! pff echt niet fijn die BI! ik heb wel verschrikkelijke buien en nesteldrang. ineens zit de bank niet meer lekker en wil ik het hele huis van onder tot boven aanpakken. man word er gek van en ik zelf eigenlijk ook. ineens is het allemaal niet mooi/goed/handig meer Dochter heeft geen vlekken bijgekregen , de zalf lijkt de roodheid wel iets af te nemen. de vlekken lijken nu iets te slinken maar goed ziet het er nog niet uit. ze plast nu wel heel erg weinig, terwijl ze toch wel hetzelfde drinkt als normaal nu heb ik wel gelezen dat een bijwerking is trage werking van bijnierschors ( geen idee of dat met de nieren te maken heeft trouwens ) maar ik dacht misschien kan dat het zijn dus morgenochtend 8.00 hang ik weer aan de tel bij de huisarts. vandaag nog even aankijken. mocht ze de hele dag niet plassen bel ik vanavond al even de huisartsenpost denk ik. hoop dat ze snel weer opgeknapt is en dat ze weten wat het is want zit me toch allemaal niet lekker. wat zijn ze dan ineens weer klein he als ze ziek zijn, terwijl je normaal vaak denkt, wat gaat het snel en wat is ze al ''zelfstandig''
Wat naar van je contract An! Wanneer hoor je dat? Zebra, duurt lang met je meisje, benieuwd wat de HA zegt morgen. Wel fijn dat de zalf lijkt te helpen. Ja die BI is echt rot. Als ik opsta kan ik bijna niet lopen. Vandaag zijn we met dochter naar een grote speeltuin geweest, en ik kan dan dus niks met haar doen. Ik zit en loop erbij als een bejaarde. Gelukkig is mijn man er!!!
Wat vervelend voor de dames met BI. Hier heeft manlief voor het eerst de baby voelen schoppen! Wat bijzonder ook zie je nu mijn buik bewegen. Morgen begint de werkweek weer, mag deze week 5 avonden aan het werk.
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 16 juni : zarav gyn 17 juni : Popol vk / liefdotje vk / Hartlief vk 21 juni : 0Zebra0 pretecho 23 juni : zwangels vk / Boeffie2011 glucosetolerantietest 26 juni : Boeffie2011 gyn 27 juni : zarav 20weken echo 02 juli : MoesCH gyn 03 juli : Meijke gyn / 0Zebra0 vk 07 juli : zwangels vk / vlindertje126 controle+pretecho 21 juli : zwangels vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk zarav succes vandaag!
Wat leuk zwangels! Bij mij beweegt mn buikie helaas nog niet lijkt me wel grappig om mee te maken Zebra hoe is het nu met je meissie
Zebra idd gwn bellen hoor als je t niet vertrouwd. Beter te veel dan te weinig Meijke ja zo vervelend he! Je wilt zoveel doen maar door de bi kan het gwn niet. Soms ga ik ondanks de pijn gwn door en dan voel ik t savonds en de dag erna echt wel. Ik probeer toch veel te lopen. Vooral dingen doen met de kids, maar zoals jij zegt, vaak voel ik me n oude oma.
Hey iedereen, Ik heb al een tijdje niets van me laten horen. Ik heb het heel druk. We hebben bijna elke week vrienden die komen logeren die op vakantie zijn Bovendien is het hier nu dagelijks 34+ graden en het weegt echt op me. Ik heb echt heel weinig energie (in tegenstelling tot mijn zoontje die de hele dag op en neer springt als een duracelkonijntje ) Leuk om te lezen dat alles goed is gegaan met de 20weken echo's (op een paar kleine dingetjes na, maar dat komt vast wel goed.) Ik hoop dat je dochtertje er snel weer bovenop is, Zebra! Ik mag straks om 14u. Normaal is de 20 weken echo pas gepland binnen 11 dagen maar ik hoop stiekem dat ze toch een echo gaan doen. Ik heb er nog maar 1 gehad Voel het kindje wel goed bewegen nu. En gefeliciteerd met jullie prachtige overwinning tijdens het WK! Mooie wedstrijd! Ik ben namelijk wel een voetballiefhebber. Hier zit mijn vriend nukkig naast me op de bank omdat het hem niet interesseert
Jeetje An wat klote van je werk! Hopelijk kun je nog iets nieuws vinden voor januari! Bekkeninstabiliteit hoop ik echt niet mee te maken... Lijkt me echt heel vervelend als je er last van hebt en ook nog een kleintje hebt lopen! Sterkte meiden! Zijn er dames die hun aanstaande (nieuwe) papa's een vaderdag kado hebben gegeven? Ik heb een kaartje gegeven er heb erin geschreven dat ik denk dat hij een geweldige papa zal zijn voor onze dochter! Hij vond het heel lief Zo hier weer een druk weekend achter de rug! We hadden dit weekend 3 avonden vol gepland, maar de zaterdag heb ik toch maar even overgeslagen! Al dat staan en hangen in uitgaansgelegenheden en evenementen... ik houd het niet vol! En ik moet gewoon aan mijn heupen denken! Gelukkig is iedereen er altijd wel snel blij hoor met een kruk of een stoel, want ze weten allemaal dat ik niet lang kan staan Hoe vinden jullie het trouwens dat er mensen zijn die alsmaar aan je buik willen zitten? Zeker op die voetbal evenementen e.d. lijkt het wel of iedereen het maar normaal vindt! (met een slok op vaak) Bij bepaalde mensen vindt ik het echt niet erg, maar sommigen moeten er gewoon van af blijven! Normaal zitten ze er toch ook niet aan! Hoe gaan jullie hier mee om?
Zarav, bedankt voor de felicitaties! Dit hadden we in NL ook nooit verwacht! Heel veel plezier bij de gyn vandaag, hoop echt dat je je kleintje even mag zien!
Zebra, hoe is het met je dochtertje? Eng hoor, ook nog eens minder plassen erbij... Ik hoop maar dat ze snel opknapt! Speelt de bi nu al op bij jullie? Jeetje zeg, dan heb je nog een zware tijd voor de boeg... Pfff als ik zou mogen kiezen om 1 kwaal over te slaan dan is het die wel, lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb wel steeds meer last van mijn heupen. Sommige momenten doet alles pijn... Liggen, zitten, staan, lopen, alles. Maar als ik dan die verhalen lees over bi, dan stop ik maar weer met klagen :s Voor vaderdag heb ik geen kadootje gedaan. Ml had ook niets voor mij met Moederdag, dus dan zou ik hem ook meteen een schuldgevoel kado doen. Ik wilde wel iets voor hem doen, want hij doet zo zijn best! Dus hij heeft een lekker ontbijtje op bed gehad en ik had mijn 'I love daddy'-shirt aan. Had een heel leuk effect... We kregen continu opmerkingen 'Nice shirt for today' en er werd hem tot 3x toe een fijne vaderdag gewenst. Mijn buikje gaat ook steeds meer bewegen. Wat een kracht zit er al in die kleine beentjes zeg! Gisteren hield ik mijn hand op mijn buik om te voelen en bewoog die omhoogga vandaag werd de ipad gewoon even omhoog gedrukt!
het gaat gelukkig wat beter met dochter! de zalf lijkt wel aan te slaan. wil niet te hard roepen want ze zit nog onder de vlekken, maar minder felrood en gezwollen. en ze eet en plast ook weer als normaal ik vind het ook heel vervelend als mensen aan mijn buik zitten. zeker mensen die je niet eens vaak ziet. ik zeg altijd gewoon dat ze me niet hoeven betasten aangezien ze dat normaal toch ook niet doen. en 1 keer ( vorige zwangerschap ) heb ik aan iemand gevraagd of ze wilde omdraaien dan kon ik even haar kont aaien ze zat namelijk echt overdreven over mijn buik te aaien en hard ook. en ik zie die persoon misschien 1x in de 3 maanden ( familie van man ) nou je had die blik van haar moeten zien tja ik had al een slechte dag dus het kwam er zo uit. en ook niet op een aardige toon hahah