16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Haha An leuke actie! Wel heeeeel lief van je man! Pap, wat doe jij hier!? hahaha

Ik werd zojuist gebeld door mijn zwager. De mannen zitten al weken grapjes te maken over hoe ze een babyshower gaan organiseren voor mijn vriend. Ik dacht dat het echt grapjes waren, maar het gaat nu dus echt gebeuren. Zaterdagmiddag vertrekken ze voor een nachtje naar Amsterdam! Moet zeggen dat het me wel even overrompelde... Het lijkt wel op een soort van vrijgezellen feest op deze manier!

Vanochtend hadden we het er nog over dat het de laatste tijd erg druk is met werk, feestjes e.d., dat we het dit weekend maar eens rustig aan zouden doen... Vanaf maandag moet hij elke dag om 4.15 uur op voor zijn werk. Het zal een zuipfestijn worden zaterdag en ben toch een beetje bezorgd... Denk dat hij het erg zwaar gaat krijgen volgende week.

2. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Oh hartlief, dat zijn bijzondere babyshowers! Haha! Heftig! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor! Ik zou er ook helemaal niet tegen kunnen momenteel!

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Worteltje, wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt. Sterkte!

Aangekomen, 2 kg. Rustig dus :). Daardoor maak ik me extra zorgen over de BI, naarmate ik zwaarder word, wordt het nog zwaarder. En ik werk vanaf vandaag al halve dagen :(.

Al meer dames minder aan het werk? An, hoe gaat het met jou en je harde buiken?

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat is wel een erg aparte vorm van een babyshower :p

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuke kamer Zebra!

6. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

@boeffie, nog gefeliciteerd!

@worteltje, ook hier via vrienden goede ervaringen gehoord over Ronald McDonald huis. Nog even iets anders waar je vriend over na kan denken is of hij in die tijd dat het kindje geopereerd wordt zorgverlof wil nemen.

@hier, inmiddels 4 kg aangekomen, krijg ook complimenten over mijn mooie buik,staat mooi naar voren. Ik ben er ook erg blij mee.

7. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Ik krijg harde buiken van dat voetbal! Haha, spannend! Of is die kleine mee aan t voetballen? ;)

8. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Meijke, ik heb dus nog steeds last van harde buiken.. En ik doe bijna niks! Heel vervelend... Zit momenteel ook 100% in zw. Jij last van BI? Ook errug vervelend! Denk er maar goed om!

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Meijke hier 100% in zw door bi.

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Zebra mooi kamertje!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant

hahah geen idee. ik leef niet zo mee dus weinig spanning hier
    ik kijk mannen;) hahah

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mamalicious heeft in de webshop leuke sale artikelen
    net 3 shirtjes besteld voor samen 31 euro

13. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Zebra, haha de mannen zijn ook niet verkeerd! :p

14. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Vanochtend een heel bericht geschreven maar toen klapte internet er uit, grrr :(

@Worteltje, wat moet het nu moeilijk voor jullie zijn. Alle herinneringen die weer sterker naar voren komen op dit moment... Sterkte ermee.

@ Hartlief, wel heel gaafo'n nieuwe vorm van babyshower hahaha. Maar kunnen ze het niet over een paar weken doen als het voor jullie wat beter uitkomt? Het is tenslotte een feestje wat georganiseerd wordt voor hem toch?

@An, hier was de klein ook duidelijk mee aan het voetballen... Heel mijn buik lag te golven tijdens de wedstrijd. Volgens mij is hij nog nooit zo druk geweest ;)

@aankomen, ik ga er as maandag achterkomen bij de gyn. Het zal nu wel wat meer zijn, aangezien ik me helemaal scheel vreet aan de chocola (na al die weken misselijk zijn vind ik dat ik dat wel even verdiend heb hoor). Hoe dan ook ben ik wel heel blij met mijn buik op dit moment. Mooi bolletje naar voren. Van achter zie je inderdaad ook niet dat ik zwanger ben :)

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Thanks voor de tip Zebra!

Hebben jullie ook zo'n gedoe met bh's? Ik ben van 75B naar 80E gegaan en pas dus niks meer. Heb een tijdje terug 2 nieuwe gekocht, nog maar paar bijhalen!!

16. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Meijke, dat heb ik ook met bh's. Ik moet nu ook weer nieuwe kopen... Ik wil eigenlijk niet aan de meegroeibhs, ik vind dat niet zo mooi eigenlijk.... En ze zijn ook niet voor gevormd...,en een voorgevormde bh vind ik met die deurknoppen toch wel zo prettig! :p:p

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook bh problemen. kan ook niets vinden wat echt goed zit
    had 2 redelijke maar zijn ook alweer vrij klein dus moet weer op zoek.

18. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    @Mamske, ik had een klein beetje overleg ook wel fijn gevonden... maarja ik kan/mag het er met vl niet over hebben omdat het een verrassing moet blijven! Zaterdagmiddag gaan ze het hem pas vertellen! En daar komt nog bij dat mijn zwager ook in het buitenland werkt en vanaf volgend weekend 6 weken weg is.

Ben er nog niet over uit of er voor mij ook dit weekend ook een babyshower georganiseerd wordt... maar ik heb het nog nergens uit op kunnen maken!

@BH's: Hier gegroeid van 75B naar een 80D, maar die is ook alweer te klein. Ik draag ook het liefst voorgevormde BH's, zoals An ook al zei heb ik hier ook last van een tepel-issue :$

19. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    15-07-2014: Afspraak vk

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha "deurknoppen", maar inderdaad, met zo'n niet voorgevormde prikken ze zo door shirtjes heen ;) :D.

Hartlief, zou een leuke verrassing zijn. In onze vriendengroep pas 2x meegemaakt, niet zo gebruikelijk dus. Ik denk dus dat er hier geen komt.

Deel Deze Pagina