16 t/m 31 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 0Zebra0, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Geen overige namen, hij heeft er maar 1 :).

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik vind Willemijn dan eigenlijk toch de mooiste vernoeming.
    kan zo eigenlijk niets anders bedenken waarin je echt Willem terug hoort komen.

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Misschien is Wilma een optie.....?

4. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Hoi dames ik beval 19 oktober van een jongen me eerste kindje. X

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    succes vandaag met de afspraken!

6. Trixie77

Trixie77 Lid

23 feb 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom snoepje84!!

7. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Welkom snoepje!

Succes vandaag dames!

Vandaag 7:00 glucose test op nuchtere maag zo een vies vies drankje en vervolgens 2 uur stil zitte en weer prikken nog 3 kwartier te gaan hahaha

De baby kickt nu de laatste paar dagen erg hard maar naar beneden vraag me af waar hij allemaal zo mee bezig iss

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Kimmylinn ik moet deze week ool voor de glucose test met dat drankje. Blegh! Moet je je daarvoor om 7u melden? Ik d8 namelijk om rond 9u even te gaan ivm schooltijden zoontje.

9. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Succes kimmylynn met je drankje.. Klinkt niet prettig!

Vond t maar raar een lekkende borst! Haha, en zo vroeg al....

Vanmiddag weer naar de VK.. Ben benieuwd wat ze zeggen betreft mijn harde buiken..

Zo net ff afspraak gemaakt voor mijn kat! Zijn ballen gaan eraf! Word helemaal gek van hem! Haha hij jammert en doet maar! Dusssss helaas voor zijn ballen! Haha! Verder is ie wel lief hoor.... :)

Baby boy is steeds druk in mijn buik! Zo schattig! Zie soms mijn hele buik heen en weer gaan! Mooi is dat!

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Oh die glucose test moet ik ook nog doen. Verloskundige gaf aan tussen de 24 en 28 weken.
    Moet dan ook eerst bellen naar het ziekenhuis om een afspraak er voor te plannen.
    Ook moet ik met 27 weken bloedprikken voor de Rhesusbloedgroep.
    Vanavond weer voor controle bij de verloskundige.

11. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja dat laatste heb ik ook, alsof ons ukkie ontzettend staat te springen op mijn blaas, pff.. Wel leuk om te voelen dat hij/zij zich vermaakt.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat is eigenlijk de reden dat vele van jullie de glucose test moeten ? Ik heb er nog niks over gehoord dat ik het zou moeten maar vraag me toch af waarom dat dan nodig is

13. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Ben er ook weer, even afwezig geweest door een drukke zoon, pfieuw...

@Zebra hier is glucosetest standaard rond 24 weken. Volgende afspraak met gyn is 11 juli (voor lijstje), denk van 'm dan te doen, ben dan 25 weken. Hier moet hij trouwens niet nuchter, moest die niet goed zijn, dan opnieuw en wel nuchter.

@An34, ja lekkende borsten heb ik voorlopig nog geen last van, denk eigenlijk dat enkel bij de eerste zwangerschap het al begon voor de bevalling.

Hier schopt ons meisje de laatste 2 dagen iets minder, maar ook beetje meer gedaan, ligt mss wel daaraan. Ze teistert anders heel graag mijn blaas, schopt naar beneden en dat vooral 's avonds.

Dit weekend voor het eerst enkele kleertjes gewassen, en ook al een deeltje net door de strijk gegaan, die gaan straks haar kastje in. (ook stuva).

Ze slaapt hier trouwens ook in het begin bij ons op de kamer, bij borstvoeding lekker makkelijk. En waarschijnlijk blijft ze ook bij ons op de kamer zolang ze nachtvoeding nodig heeft, bij de jongens ook zo gedaan.

14. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Moesch dank je heb het overleeft haha geen idee wat tijd betreft t moet wel op nuchtere maag en het duurt 2 uur denk misschien daarom zo vroeg

An wat lief dat je buik beweegt ik voel t alleen mijn vriend ook maar zie helaas nog niet veel

Zwangels succes vanavond!!

Juf hahaha jaa vooral als mijn blaas vol is gebruikt hij het als waterbed ofzo

Zebra bij mij zit suiker in de familie dus was het meer voor de zekerheid

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hm zal het toch eens navragen. mijn vader heeft suikerziekte maar blijkbaar val ik dan toch niet in de risico groep.
    niet dat ik er op zit te wachten trouwens haha lees overal dat dat drankje echt ranzig is

16. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    #3916 Hartlief, 23 jun 2014
    Laatst bewerkt: 23 jun 2014
    Hier ook geen lekkende borsten gelukkig... Wel ontzettend gevoelige tepels nog steeds... Hoop dat het straks goed gaat komen met borstvoeding geven.

Schoppen voel ik steeds iets meer, gister heeft vl ook een duidelijke schop gevoeld aan de zijkant. Gelukkig (nog) niet in mijn blaas!

Wij nog over een wiegje op de slaapkamer. Het is wel makkelijk met borstvoeding geven, maar zo houden we vl ook wakker. Omdat ik thuis werk en zelf mijn tijd kan indelen, hebben we besproken dat het meest logisch is dat ik eruit ga 's nachts en hij kan blijven liggen.

Deze woensdag ga ik met mijn ouders naar babypark in Gouda. Is een klein uurtje rijden vanaf hier. Kon ook voor Roosendaal kiezen, maar heb van meerdere mensen begrepen dat ze in Gouda wat behulpzamer zijn. Mijn ouders geven ons de kinderwagen kado en verder wil ik ook kijken voor een matras, box, textiel, en wie weet wat ik nog meer tegen kom. Eigenlijk moet ik nog heeeeel veel aanschaffen. En ze hebben nu veel aanbiedingen!

Vl heeft de komende maanden weinig tijd, kan in principe geen vrij krijgen van zijn werk en werkt 12-14 uur per dag. Dus maak ik graag gebruik van mijn ouders :)

17. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Babypark gouda pas geweest. Zijn ze zwaar aan het verbouwen. Was geen pretje om te winkelen eerlijk gezegd. Stonden amper kinderwagens enzo. Was een zooi. Niet fijn. Zou even informeren als ik jou was voordat je een uur in de auto gaat...

Hier word het een andere kast. Vind die niet zo leuk.. (sorry!!!) Word een gewone kledingkast..

Zijn er meiden die al een leuke luiertas hebben gekocht? Zo ja waar? Weet echt niet welke ik wil!! Die ik had bij dochter is stuk. Dus moet helaaaas een nieuwe :)

18. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Hier ook nog een blaas schopper. Vooral als ik in de auto zit, dan vind de kleine het maar al te leuk om zijn moeder te pesten.

Hier nog geen last van een lekkende borst, ik had laatst wel dat er korreltjes uit mijn tepels vielen.

Pff heb dit weekend geen oog dicht gedaan. Super veel last van mijn onderrug. Vandaag mocht ik ook eerder weg op het werk (ik sta veel, loop veel en buk veel en dan nog vaak de trap op)
    Ik baal er wel beetje van.

19. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Ohhhhh dat blaas schoppen! Zo irritant! :D Voelt alsof ik dan ineens heel nodig moet. En zodra ik op t toilet zit zijn t een paar druppen! :$

Wanneer gaan jullie de kleertjes wassen? En wasverzachter mag je niet gebruiken toch?

Nog 17 week! AFTELLEN, haha! :p

20. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Luiertas: ik vind die van LIEF! zo leuk... Alleen erg duur.. En kreeg eentje gratis bij de kinderwagen! ;)

Deel Deze Pagina