Goedemorgen!! Hier nog steeds erg misselijk, en errug moe!! Ondertussen weet de hele familie al dat we een 3e kindje verwachten, onze oudste zoon kon het niet voor zich houden en versprak zich continu.. hihi.. Leuke reacties gehad. Afgelopen nacht nachtdienst gehad, erg vermoeiend.. Nog meer meiden die in de zorg werken? Liefs. Kim
Ik heb alleen gespannen borsten Veel slaap en een geheugen van een zeef En koud verder geen misselijkheid, geur of andere dingen
Kimkos ik werk in de zorg! Ben benieuwd hoe ver ik kom als ik echt bol begin te worden is toch zwaar werk
Kimmy, Fijn dat MvM geweest is, mooie knaltest . Kimkos, Dat lijkt me zwaar, nachtdiensten. Zodra je verteld dat je zwanger bent hoef je geen nachten meer te draaien toch? Of staat dat niet in de CAO?
Het is inderdaad zwaar. Met name de nachtdiensten. In de CAO staat idd dat je dan geen nachten meer hoeft. Maar dat ligt ook aan je zelf. Je mag ook aangeven dat je nachten blijft draaien tot dat het niet meer gaat. Ik zie wel hoelang ik de nachten volhou. Ondanks dat ik erg moe ben, kan ik niet slapen.. pff heel irritant. Anders vanavond maar lekker optijd naar bed..
Hi hier gaat alles goed hoor. Voorbereidingen voor het verhuizen gaan gewoon door. Manlief gaat zo behangen met een klusser. Geen last van misselijkheid en ook geen bloed gezien sinds gister middag. M'n partner zei dat m'n buik is gegroeid! Hoe is het met jou An? Ik ben logopedist dus zit ook in de zorg. Vind het heerlijk om met mensen te werken. Sporten alleen dans (lambazouk). Door drukte al een paar lessen gemist helaas
Meijke jaa toen ze die test afnam vondik het toch weer spannend Ik dacht nou gelukkig komt die streep alsnog dat duurde lang (al heb ik al 10 "voor de zekerheid testen"gedaan)
kimmyLynn mooi! Die spullen had ze dat wel in een onherkenbare tas ofzo? Want als ze dat hier zien weet de buurt het gelijk....
Zwangels Jaa idd niemand heeft er iets van kunnen merken Gelukkig We hebben een oudere buurvrouw die werkelijk iedereen in de gaten houd Soms moet ik lachen omdat ik merk dat ze oud wordt en ze wartaal praat maar soms is het best vervelend
Bevallingslijst: 15/16 oktober. Orchidee88 - 25 jaar - 1e kindje 16/17 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje 16/17 Oktober. Romilda - 27 jaar - 1e kindje 17 Oktober. Worteltje13 - 25 Jaar - 3e Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 18 Oktober. JFelice - 30 Jaar - 1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje 20 oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje 20 oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e Kindje 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje 21 Oktober. Kimkos - 25 Jaar - 3e kindje 22 Oktober. Mariska1985 - 28 jaar - 2e kindje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje 24 Oktober. Meijke - 35 jaar - 2e kindje 25 Oktober. Wenda - 20 jaar - 1e kindje 27 Oktober: Zwangels - 31 jaar - 1e kindje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober. Modigliani - 33 jaar - 3e kindje Afspraken: 24 februari: Mariska1985 Gyn 28 februari: Worteltje Gyn (FA) 1 maart: 0Zebra0 vroege pretecho 4 maart: Popol echo (echocentrum) 5 maart: An34 vk 10 maart: KimmyLynn vk/ Romilda vk/Tikske Gyn 11 Maart: Kimkos intake vk/ Popol vk/ Mariska vk 12 maart: 0Zebra0 vk 13 Maart: JFelice vk 14 maart: Meijke vk/ Orchidee88 vk 25 maart: Kimkos vk
Ja Meike, wat is vijf maand nog lang....... Popol, gelukkig dat je geen last meer hebt, ik momenteel ook niet, alleen wel wat buikpijn... Maar wrsch dat ik de banden voel... En rugpijn.... Maar wel vanochtend mijn ramen al gelapt! Hahaha! Lekker poetsen! Maar nu moe! Moet ik vanmiddag ook nog werken! Hihi! Lange dag wrsch! Misschien eerdaags ff urine laten testen op blaasontsteking. Alleen mijn schoonzus werkt bij de huisarts... Hahahaha en die weet nog niks! Wel gezellig zo dit forum! Nachtdiensten lijkt me erg zwaar nu! Maar ja financieel zijn het altijd wel erg leuke meevallers! Hebben jullie ook last van vergeetachtigheid...?.. Stond vanochtend in de slaapkamer en dacht wat ik hoor ik nu steeds? Wie zet zijn muziek nu zo hard aan s ochtends! Hmmmm bleek dat ik zelf de radio al aan had gezet!, en ben steeds mijn sleutels kwijt.... En mijn auto moest afgelopen vrijdag naar de garage en ik kon hem om vijf uur weer ophalen.. Komt mijn man thuis om half zes en vraagt: ' waar is je auto'? Ik zeg geen idee!!! Ohhhhh oeps ff vergeten mijn auto weer op te halen... Hihi! Van die heerlijke vage acties!
An dit heb ik ook best erg dat ik mezelf afvraag hoe ik nou zo een warhoofd kan zijn Dit was al zo een paar dagen voor NOD Ik had een examen en niks bleef in mijn hoofd
Haha zeker vergeetachtig. Was m'n sleutel in de voordeur van de portiek vergeten een paar dagen terug. Pas toen ik weer naar buiten ging kwam ik hem tegen haha iemand had hem er netjes uitgehaald. Maar niks tegen m'n partner gezegd