Wilde het net vragen. Gewoon bellen nu zebra! Mijn vk werd pas boos op me omdat ik ongerust rondgelopen had voor een week! Bellen dus!!!
Hier af en toe een licht schopje. Dat was gisteren ook zo maar dat vond de VK beetje raar omdat ik haar maandag nog vertelde dat ik zo'n druk kindje in mijn buik had en zoveel beweging voelde! En vanaf woensdag werd dat ineens veel minder... Nu ff douchende zo weer ff bellen. Wrsch word ik dan ff doorgestuurd voor echo had ze het over.. Als jij nog helemaal niks voelt zou ik gelijk bellen Zebra! Want das ook beetje raar... Beter te vaak bellen dan te weinig hoor! Denk dat onze kleintjes gedraaid zijn en als t ware tegen de rug kant schoppen! Ik houd jullie op de hoogte!
Ik heb net gebeld en moet rustig doen een paar uur en anders vanmiddag terug bellen. Ze zei weer met 24wk hoef je niet dagelijks wat te voelen. Vind t toch niet heel fijn
Zebra, was ze eerst wel druk kindje? Of altijd al rustig? Raar dat ze je niet ff langs laten komen! Al is t maar voor ff hartje te luisteren! Toch?
Al zeker 2/3 weken heel druk en flink schoppen maar dat kon zei ze dat het kindje de energie nodig had voor een groeispurt. Als ik niks voel bel ik straks gewoon weer terug.
Ach Zebra wat naar dat ze je zo afwimpelt! Ik zou gewoon om een uur of 2, 3 bellen, dan is er nog genoeg tijd voor een echo of naar het hartje luisteren! Wat kunnen vk's toch verschillend zijn in hun oplossingen/reacties hè... Wat is het nu voor moeite om op z'n minst even naar het hartje te luisteren!
ja vind ik ook en hoe langer het duurt hoe ongeruster ik word. vind het gewoon raar 3 dagen niks voelen. ik heb gewoon net al een glas 7up gedronken en 2 broodjes pittige kip ( bluh zo op de vroege ochtend ) maar met de tips van An van pittig eten en suikers dacht ik , proberen kan altijd
Gek Zebra, hoop dat je haar snel weer voelt, drie dagen niets voelen is dan wel lang ineens. Heb je ook al rustig in verschillende houdingen gelegen op bed/bank (rug, rechterzij, linkerzij?), als ik me omdraai wordt ze soms ineens actief. Ik zou vanmiddag inderdaad gewoon even bellen, beter het zekere voor het onzekere.
ik heb alle houdingen nu wel gehad, net zelfs staan springen en dansen in de hoop dat ik nu wat zou voelen ( zit nu rustig op de bank ) maar helaas ga over een uurtje gewoon weer bellen. vertrouw het helemaal niet. benieuwd hoe het nu met jou gaat An...
Zebra, hoe ist nu? Ik heb gelukkig een echo net in het ziekenhuis gehad. Alles was gelukkig goed! Hij bewoog wel maar ik voelde t niet zo goed! Maar ze heeft alles gecontroleerd! En was prima. Ook wat betreft groei etc! Hij zwaaide nog even naar ons! De gynaecoloog vond t helemaal niet erg dat we kwamen! Ze had dit juist liever! En stress is ook niet goed voor de baby! Waar t nu aan lag wist ze niet. Wrsch is hij gedraaid! Hij lag nu in stuit.. Zebra, gewoon weer bellen hoor! Vind dat vervelend voor je want weet hoe je je voelt! Voel je nog steeds helemaal niks? Ook geen mini schopje?vaak ff gaan douchen en dan op bed liggen helpt ook wel ff! Sterkte meid!
Fijn An!! Toch gedraaid dat denk ik hier dus ook. Ik kan helaas niet douchen en ff liggen. Dochter is weer wakker en man is tot vanavond half 12 weg (bedrijfsuitje ergens bij Rotterdam ) Had mn moeder al gebeld maar die is ook niet te bereiken. Ga zo weer terug bellen. Benieuwd wat ze zeggen....
Nou ze vond langskomen niet nodig. Anders moest ik morgen maar even bellen als haar collega dienst had wat zij er van dacht. Maar voor nu vind ze het voor dit termijn niet zorgwekkend. Ze zullen het wel weten maar toch..
Jammer Zebra dat ze je niet ff langs laat komen of dat ze zelf ff bij je langs gaat... Ik vind dat wanneer een moeder zich zorgen maakt je dat wel serieus moet nemen! Maar kan idd dat je dochtertje ook gedraaid is hoor dan voel je t veel minder. Schijnt dat ze nu veel ruimte hebben en nog niet de baarmoederwand aan alle kanten kunnen raken! Ik denk aan jou en duim voor jou!! Leef met je mee! En kijk nu ff vaker hier om te lezen hoe het gaat met je!!