Niet leuk voor je Zebra. Aan de ene kant goed om te horen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Maar het was fijner geweest als ze je zorgen echt hadden weggenomen door je even langs te laten komen. Succes, ik hoop dat de kleine snel weer van zichzelf laat horen.
Zebra, hopelijk heb je je meisje intussen al gevoeld. Iets eten met veel suiker en idd linkerzij liggen schijnt idd te helpen, jammer dat het bij jou niet zo was, maar het kan dat je meisje even energie nodig heeft om te groeien. Ken je iemand die een doppler heeft? Jammer dat je verloskundige je niet even laat langskomen, stress is ook niet goed natuurlijk. An, gelukkig dat alles goed was op de echo en dat je hem misschien minder voelt omdat hij in stuit ligt.
Zo woensdag mooi veel geshopt voor de kleine. Helaas nog geen luiertas gevonden, de grijze die ik wou was er niet meer. Hoop dat ze hem nog wel krijgen. Verder heb ik de standaard dingetjes gekocht zoals borsteltje en kammetje, nagelscschaartje enzo. Badthermometertje, 2 digitale thermometers. Beetje dat soort dingen. Gisteren zijn 2 vriendinnen van mij met elkaar getrouwd. Dus had ik de hele dag feest. Moet wel zeggen datvik er nu wel flink last van heb, heb super veel last van mijn onderrug (kan niet zitten, liggen of lopen) en last van bandenpijn. Gisterenavond kreeg ik ook al super vaak last van kramp in mijn voeten en kuiten. Dinsdag ga ik naar de verloskundige toch maar eens vragen wat ik er aan kan doen.
Klinkt als een leuk dag woensdag en vandaag Muppet, vervelend dat je zoveel pijn hebt nu. Heb je dat vaker of kan het door drukke dag/verkeerde schoenen komen? Ik hoop dat de verloskundige tips heeft. Bij kramp hielp het mij als mijn man de kuit (voorzichtig) masseerde. Nu slaap ik met zo'n voedingskussen en heb matras aan onderkant en bovenkant (bleek te gaan snurken ) iets hoger gedaan.
nee helaas niks. ik heb nu al 2x gebeld en wil ook niet overkomen als zeur omdat ze zeggen dit termijn kan normaal zijn. maar het zit me toch niet lekker. anders bel ik morgen misschien gewoon weer terug hoor.. zal niet de enige zijn toch ik heb ook af en toe ineens kramp in mijn kuit. dan springen de tranen in mn ogen en dan blijft het er ook echt heel lang in. verschrikkelijk pijnlijk!
Muppet, ik had ook nog niet gereageerd op het nieuws over het hartje van je kindje. Ik wens je heel veel sterkte ermee, komt vast allemaal prima in orde. Ik heb vrienden die vorig jaar een kindje kregen die na 3 maand geopereerd moest worden aan het hart in Leuven. Alles is heel goed gegaan en nu is alles weer normaal voor hen. Totaal geen verschil meer met andere kindjes.
Vind het belachelijk zebra dat je niet even mag komen! Ik weet zeker dat mijn vk had gezegd kom maar even als jij daar rustiger van word. Mamma met stress is helemaal niet goed! Hoop dat je je meisje snel voelt en je wel een beetje kan slapen. En dan morgenochtend gelijk bellen. Niet weer eerst van alles proberen!
Ik vind het ook raar hoor Zebra! Ik zou morgenvroeg gelijk weer bellen! En erop aandringen en zeggen dat je nu wikt weten van hoe en wat en dat je helemaal in de stress zit! Nog steeds geen mini schopje?
Zebra heb je al geprobeerd te porren aan zijkanten? En als je VK niet helpen wil ga dan alsjeblieft naar de HA al is t dat ze er even naar gaan luisteren. Sorry maar ik zou die VK echt op hun donder geven! Jij weet uiteindelijk het beste Hoe je je voelt niet hun.. Hoop dat je je kleine gauw voelt schoppen hoor
ik zie nu dat bij kruidvat komende week tassen in de folder staan die misschien zouden kunnen als luiertas geen idee of er genoeg vakjes binnenin zitten ik ga wel even kijken of het wat is
ja ik ben wel wat gerustgesteld gelukkig! ze zei wel dat ik het even in de gaten moet houden en als het me niet lekker zit gewoon morgen weer bellen. dus dat is fijn.