Gelukkig Zebra! Ben er blij om! Gelukkig dat deze verloskundige stuk begripvoller was! het zijn wel boefjes die van ons al! Hahaha! Gisteravond voelde ik ons mannetje ineens weer super goed! Toen lag ie weer andersom waarschijnlijk! Boefje! Leuke tassen trouwens!
Ohhhhh ik heb echt mega last van nesteldrang momenteel! Echt heel erg! Ben aan t verven, opruimen, schoonmaken, echt alles tegelijk! Mijn harde buiken zijn beetje minder gelukkig dus neem het er ff van... Ml was al beetje boos en vind dat ik t rustiger aan moet doen.. Maar ik heb zo'n giga drang om schoon te maken! Ik word alleen gek van onze kippen momenteel! Steeds zo'n irritant gekakel! Ben er al achteraan gerend met de bezem... helpt niks helaas.... Zal wel ei klem zitten ofzo.
An wat leuk kippen! Hahahahaha weet er alles van heb t alleen meer met de haan hier die is in de war denk ik kukelt 24 uur door Zebra gelukkig is het goed Dromen ik droom vaak over bevallen de laatste tijd Het blijft me zo erg bij omdat t ook zo realistisch is
Goed om te horen zebra! Ik heb vandaag ook de boel schoongemaakt arghhhh wat heb ik toch met dat schoonmaken! Vitrages gedaan en de ramen gelapt (wel met Hulp uiteraard) voor de rest wasjes gedraaid en de huis gesopt pfff ben nu echt kaduuk ff de voetjes op de bank en me klaar maken voor NL - Mexico
Die tassen van de kruidvat zag ik ook inderdaad, zei ook al tegrn vl dat dat wel een mooie luiertas is. Mooi goedkoop ook. Ga morgen meteen even kijken. Dan heb ik voor 50 euro een kinderwagen met maxicosi en een luiertas. De pijn die ik gisteren had is gelukkig al minder, denk dat het een combinatie was van druk en veel staan en groeipijn. Ik ga van de week ook even kijken naar een voedingskussen. Was vorige week of die week ervoor ook bij de kruidvat in de aanbieding. Dacht toen, ach dat kan nog wel even wachten en toen was ik woensdag bij de prenatal en kostte zo'n kussen 38 euro en bij de kruidvat 15 euro ofzo..
gelukkig ben ik niet de enige met extreme nesteldrang man nog 2 weekjes werken en dan vakantie ben er ook echt aan toe merk nu dat ik eind van de dag echt al op ben, en ik niet meer normaal loop maar echt waggel
ja ik zag ze vrijdag nog liggen. zat nog te twijfelen of ik m mee zou nemen maar bij dochter bijna niet gebruikt. maar nu denk ik hmm misschien toch handig. morgen nog even kijken
Hallo meiden, Weer terug in het land, na een laatste vvakante met zijn 2tjes. Het vliegen is heel goed gegaan, zou het een volgende x weer doen. Gisteren 22 weken, en soms bekruipt me dan ineens heel veel stress door de gedachten wat er allemaal nog gedaan en geregeld moet worden. De beeb voel ik heel regelmatig. Met de voetbal net ging vl heel hard juigen daar werd de beeb druk van. Heb heel veel terug moeten lezen, sorry dat ik daar verder niet op reageer, maar weet niet meet wie wat verteld heeft.
Zag net idd op de site van kruidvat dat de voedingskussen nog in de aanbieding is. Eerst maar eens hier bij de winkel kijken en anders via internet bestellen. Misslinnie1984 wel fijn dat het vliegen goed ging. Verder mooie vakantie gehad? Wij gaan dit jaar gewoon in nederland op vakantie. Vorig jaar zijn wij in oktober naar spanje geweest en dat wouden we elk jaar doen rond dezelfde periode, ivm de temperatuur. Maar dat zou betekenen dat ik in spanje zou bevallen, haha. Nu gaan we lekker naar texel of zeeland
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 02 juli : MoesCH gyn 03 juli : Meijke gyn / 0Zebra0 vk 07 juli : zwangels vk / vlindertje126 controle+pretecho 11 juli : Tikske gyn 21 juli : zwangels vk 15 juli : Hartlief vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
Hoi meiden Zebra voel je al weer bewegingen in je buik? Fijn dat de VK langs geweest is dat geeft toch geruststelling. Hoe is het met alle andere zwangeren? Is teveel om te reageren na een poosje niet aanwezig geweest te zijn. WIj hebben heerlijk genoten van onze stedentrip Praag in 6 dagen 2200km gereden En onze dochter vond het allemaal best hebben 3 dagen door Praag gelopen met de tram gereden en metro en ze vond het allemaal super en wij ook. Nu nog een weekje vakantie mijn man is weer wel aan het werk en dochter naar KDV ben alle kasten aan het uitzoeken en aan het wassen is het allemaal weer lekker fris. Deze week gaat dochter naar haar nieuwe kamer over en kunnen we weer verder. Mijn zwangerschap verloopt echt top nergens last van alleen mijn buik is groot en zit met bukken wel in de weg haha Aanstaande donderdag naar het zhuis voor de glucose test hopelijk is het niet al te vies en heb ik een goede uitslag. Mijn gewicht blijft echt mooi stabiel erg fijn!
Wat veel gekletst hier! Zelf heb ik het onwijs druk met het werken en daarbij de babykamer in orde maken. Zijn nu bezig met de vloer en de vensterbanken. Als dat klaar is kunnen de meubeltjes er staan en kan ik de kasten inruimen Wij gaan toch nog een pretecho laten doen Dus voor op de lijst: 29 juli pretecho
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 02 juli : MoesCH gyn 03 juli : Meijke gyn / 0Zebra0 vk 07 juli : zwangels vk / vlindertje126 controle+pretecho 11 juli : Tikske gyn 21 juli : zwangels vk 15 juli : Hartlief vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 29 juli : zwangels pretecho 04 augustus : zwangels vk 18 augustus : zwangels vk 01 september : zwangels vk
Ik heb 8 juli weer een afspraak bij de VK is bij mij al weer om de 3 weken vanaf afgelopen keer. Aanstaande donderdag heb ik de glucose test in het ziekenhuis weet niet of die op de lijst gezet wordt?