Hoii bs *zwaait* Hier nog 2,5 week tot onze vakantie. Heb er zo'n zin in! Nu wel druk met voorbereidingen we blijven 4wkn weg dus wil wel allea mee voor de kids!
@Zebra Misschien een soort verlatingsangst?? Stijn heeft dat ook met perioden gehad en is een pittige fase. Wij zitten momenteel in de fase dat hij van heel veel dingen bang is en in de nacht ook regelmatig wakker wordt en dan bang is in het donker! @ Muppet Lastig dat je daar zo aan denkt! Ik zou anders contact opnemen met degene die je begeleid en het daar aan voorleggen. Het is toch niet niks wat jullie tegemoet gaan en daar hoort dit soort begeleiding ook bij vind ik
Voor de lijst 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen 11 juli : Angelica gyn
Butterfly welkom! Lastig inderdaad muppet, inderdaad misschien een idee om met iemand te praten die jullie hierin begeleiden kan? Zebra, zwaar zeg zo'n nacht, hoop dat je bij kunt komen. @hier, weer goedgekeurd vandaag, inmiddels 6 kg aangekomen. Vk was er tevreden mee, vindt het zelf een beetje snel gaan in ene, maar heb er natuurlijk verder geen ervaring mee...
Hier was ook vandaag alles goedgekeurd. De kleine is een flinke baby, ik had nu een andere verloskundige (je kon er in het begin voor kiezen om 1 vaste verloskundige te kiezen, met de kans dat je tijdens de bevalling dus een wildvreemde naast je bed staat, of voor afwisseling, zodat je iedereen een keer gezien hebt, ik heb toen voor het laatste gekozen) maar dat vrouwtje wat ik vandaag had, moest even dubbelchecken of ik wel 24+4 wkn was. Haha, ze dacht dat ik al 4 weken verder was. Dat was/is dus ook de reden dat ik zoveel last van mijn banden en onderrug heb. Ik zelf ben maar 2 kg aan gekomen. En het hartje klonk weer super, moest wel even een traantje laten toen we het hartje gingen luisteren. Ik mag ook elk moment van de dag bellen als ik vragen heb, of als ik het hartje wil horen. Dan plannen ze mij even snel tussendoor. En heb ook met haar gepraat over gisterenavond. En volgende keer in nijmegen moet ik gewoon een lijstje vragen met wat ik mee moet nemen. En een lijstje thuis neer hangen, dat mijn ouders of schoonouders evt. mee kunnen nemen als ik geen tijd heb om te pakken. Maar moet zeggen dat ik me daar zelf gek mee maak, ik denk altijd; wat nou als dat gebeurd of dat gebeurd.. terwijl er niks aan de hand is.
Fijn dat alles goed was vandaag. sorry als ik te direct ben maar wat is er mis met het hartje? Moes zwaai terug
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Chantal19888 - 25 jaar - 2e kindje ♥ 22 Oktober. Anoniempje2014 - 30 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 24 Oktober. Lindatje1983 - 30 jaar - 1e kindje ♥ jongen 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 01 juli : zwangels glucose test 02 juli : MoesCH gyn 03 juli : Meijke gyn / 0Zebra0 vk / liefdotje glucose test 07 juli : zwangels vk / vlindertje126 pretecho 08 juli : liefdotje vk 11 juli : Tikske gyn / Butterfly Stars gyn 15 juli : Hartlief vk 17 juli : Boeffie2011 gyn 21 juli : zwangels vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 29 juli : zwangels pretecho 04 augustus : zwangels vk 08 augustus : Boeffie2011 gyn + groeiecho 18 augustus : zwangels vk 21 augustus : Boeffie 2011 gyn 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho
Je bent niet te direct hoor, maar ons kindje heeft een aangeboren hartafwijking en daar zijn we met de 20 weken echo achter gekomen. De kleine heeft een interruptie (onderbreking) in de aorta-boog en een gaatje in het tussenschotje van de hartkamers. Gelukkig kan het verholpen worden, maar dan moet de kleine na de geboorte geopereerd worden.
Welkom butterfly! Wat naar Zebra, zo'n nacht! Hoop dat t vanavond beter is! Of wil ze misschien nu weer bij jullie slapen? Muppet, kan me voorstellen dat t emotioneel is als je t hartje hoort... Ook allemaal erg spannend voor jullie! Zo ik heb vandaag zoooooooo weinig energie... Ben niet vooruit te branden.... Pffff hebben jullie ook wel eens zo'n dag? Gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen! Voel je de kleine al weer beter, Zebra? Wie is er nu nagelstyliste hier? Juf, 6 kilo valt mee toch? Ik durf niet meer op de Weegschaal... ja heb met mezelf afgesproken dat ik er op ga staan als ik 40 weken ben... Hihi.. heb een weegschaalfobie! Moesch, heerlijk zeg zo lang op vakantie! Waar ga je heen?
Fijn dat alles goed was Muppet! Hier ook over 2 1/2 week vakantie, 3 weken vrij samen, heerlijk! We gaan 1 weekje weg, verder lekker thuis dagjes weg. An, hier ook wat minder energie, lui . Ik voel de baby altijd op dezelfde plek, rechts onderin. Sinds 16 weken altijd daar. Zou dat betekenen dat ze hetzelfde ligt?
An, ik heb wel meer van die dagen hahah meijke , ik denk ook dat het kindje dan steeds op dezelfde plek ligt. ik heb nu al 300x in de manenschijn gezongen zodra ze ook maar denkt dat ik weg ben gaat ze weer huilen. denk toch een soort verlatingsangst
Bij de 20 weken echo lag ze overdwars, hoofd links, voeten rechts, in plaats van naar boven of beneden. Benieuwd of dat donderdag nog zo is. Hopelijk is dat niet haar voorkeur, zo mag je niet bevallen namelijk . Maar alle tijd nog, komt vast goed.
in die houding zal ze toch een beetje klem komen zitten dus dan zal ze wel een houding kiezen. hopelijk de goede kant op haha ons meisje ligt juist vanaf het begin al met het hoofdje omlaag en stiekem hoop ik dat ze gaat draaien want als ik mocht kiezen zou ik weer voor een keizersnede gaan
Meijke, hier ligt onze beeb steeds in stuit volgens mij... Twintig weken echo ook en afgelopen weekend met de echo ook... Ik voel ook vaak getrappel onderin mijn buik nooit aan de bovenkant! Jullie dan? Oh Meijke en Zebra ben dus niet de enige die zo moe en lui is soms.... Pffff echt weinig energie steeds!
ik voel het ook altijd aan de onderkant, maar ze ligt dus met haar hoofdje beneden , voetjes bij het hoofdje, en kontje omhoog. tja je kan maar een houding hebben
Hier voel ik de kleine uk echt overal in de buik. Zal wel van de voetjes en handjes zijn. Maar wat heerlijk is het om het te voelen en ook zien bewegen aan de buitenkant.
MoesCH succes vandaag Zwangels, wat leuk dat je het al aan de buitenkant ziet! dat heb ik hier nog niet meegemaakt gelukkig mag ik morgen weer naar de vk. nog steeds weinig gevoel. af en toe een lichte verschuiving denk ik te voelen want dan word mijn buik op 1 plek wat harder dus dan denk ik dar ze daar tegenaan is gaan liggen. Weet iemand of het de moeite is om bij Primark te shoppen voor de kleine ?
Moes succes. Ik ben afgelopen week bij primarkt geweest in Hoofddorp en ik heb er niks kunnen kopen. Ben erg blij met de hema. Ik voel onderin ook getrap en hij ligt ook bij mij in een stuit. Gisteravond heeft mijn man voor het eerst mijn buik zien bewegen. Ons ventje is heel druk. Echo's zijn ook heel moeilijk te maken.