Kimmylynn heb wel s hartkloppingen en voel me dan ook slap. Blijkt dus een hyper te zijn... Controle. Ik heb over 6 wkn weet n afspraak gyn en n groeiecho. 21-08 voor t lijshte.volgende week n bijeenkomst met andere zwangeren met diabetes..
Geweldig al die zwangere buikjes, zo leuk om te zien! Moesch wat vervelend zeg van je diabetes! Is het een streng dieet? Mag je echt helemaal geen suikers meer?
@moesch Ik heb bij de eerste zwangerschapssuiker gehad en via het dieet niet hoeven gaan spuiten. Eigenlijk houdt het in dat je 6x op een dag gaat eten om je suikerspiegel stabiel te houden. Houdt niet in dat je niks meer mag maar je moet het niet "dom en zonder nadenken" in je mond stoppen. Succes
Muppet & Zebra jaa ik vroeg me ook al af wat "normaal" zou zijn voor deze tijd Dank je meijke wat leuk al die buikjes mooi! Zo grappig om te zien dat de buik steeds wat groter wordt zo bijzonder!!
leuk die buikjes mooi hoor. Ik ga altijd twijfelen of mijn buik wel groot genoeg is. Ik weet dat onze vent tegen mijn rug aan ligt
Hey meiden eindelijk even achter de laptop ik ben echt mega druk haha vanmorgen al om 07.30 naar belgie gereden om boodschappen te doen. Nu weer lekker thuis alles opgeruimd en nu heel even met een lekker kom koffie zitten en dan ga ik de keuken schilderen (muren en plafond weer netjes wit maken) Dochterlief is tot 2 uur op kdv en dan rijden we door naar een vriendin van mij kan ze daar lekker spelen met de kids en ik kletsen met vriendin. Vanavond naar de bouwmarkt nog wat spullen halen voor dochter haar kamer en dan kan ze denk ik morgen wel over. Moesch VErvelend joh zwangerschapssuiker hopelijk kun je het goed onder controle houden en voel je je ook beter dan. Mooie buikfoto's allemaal! En kleine grote buiken zegt echt niks... Ik ben bijna tegelijk bevallen met een dorpgenoot zei had een klein buikje en ik een hele grote... Haar dochter woog 4856 en die van mij 3825 zegt echt helemaal niks zou mij daar ook echt niet druk om maken hoor meiden! Ik heb zo snel geen duidelijke foto zal eens aan mijn man vragen of hij een foto maakt. Ik ga snel weer verder
Moesch, oei, balen die zwangerschapssuiker, hoop dat ik er ook niet aan hang, ben er elke keer wel bang voor. Denk van volgende week test te doen. Leuk, al die buikjes op een rij. Moet er dringend ook eentje maken. Het duurde een hele tijd voor hij begon te groeien, maar nu gaat hij als een speer. Afspraak met gyn is weekje uitgesteld naar 18 juli.
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 07 juli : zwangels vk / vlindertje126 pretecho 08 juli : liefdotje vk 11 juli : Butterfly Stars gyn / Kimmylynn vk 15 juli : Hartlief vk 17 juli : Boeffie2011 gyn 18 juli : Tikske gyn 21 juli : zwangels vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 29 juli : zwangels pretecho 31 juli : 0Zebra0 vk 04 augustus : zwangels vk 08 augustus : Boeffie2011 gyn + groeiecho 12 augustus : Meijke gyn 18 augustus : zwangels vk 21 augustus : Boeffie 2011 gyn / MoesCH gyn + groeiecho 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho
hebben jullie ook zoveel dorst ? ik weet niet of het door het weer komt ( zit wel de hele dag binnen want ik hou niet van warmte en hier binnen is het niet eens zo warm ) maar ik drink echt zo veel, niet normaal! ook snachts. dan word ik gewoon wakker met helemaal een droge mond en veel dorst. dan ga ik echt onder de kraan hangen en vorige week ben ik zelf naar beneden gelopen en heb ik 2 mokken melk staan drinken om 3.00 snachts word er helemaal gek van want moet daardoor ook weer elke 5 minuten plassen
Wat een mooie buikjes, meiden! Bij mij zijn de reacties wisselend, de ene vind mijn buik bescheiden en de ander zegt, oh net over de helft, dat is dan een flinke buik. Vooral in de avond is het nogal een buik vind ik. @zebra, ik heb de ene keer in ene onwijze dorst en dan weer dagen niet. En heeft bij mij niet zoveel te maken met warmte oid. @allemaal, is er iemand die zich ook verkouden voelt, maar niet is? Ik heb echt heel erg last van mijn hooikoorts en ben een soort van neusverkouden. In de loop van de dag loopt mijn neus helemaal vol. Heb nu een weekje Otrivin gebruikt (vaak 1 keer in de ochtend en voor het slapen gaan), maar langer mag natuurlijk niet. Daarnaast ook mijn hooikoorts medicijn (rhinocort) maar het helpt niet genoeg meer, iemand tips? Mijn dokter kwam met zoutoplossing, maar ik ben een beetje sceptisch of dat gaat werken. Ga het wel proberen, want dit is het niet. Zo nog even een paar uurtjes verder werken nu en dan VAKANTIE! Ik tel de uren af.
Juf succes met de laatste uurtjes werk! hier geen last van verkoudheid of het gevoel daarvan misschien zoutoplossing en in de avond even stomen ?
Ik gebruik altijd zoutoplossing en bij mij helpt het goed. Ik stoom ook gewoon met kokend water met niks erin (volgens mijn HA flauwe kul die troep erin)
Dieet is van wat ik heb begrepen best streng. Geen suikers en zo min mogelijk koolhydraten. Kga t er zkr zwaar mee hebben gezien ik van lkkre hapjes cakjes shipjes snoepjes etc hou
@ Juf, heel herkenbaar, en super irritant. Ik heb er normaal gesproken last van + doofheid maar niet zo erg als nu. Nu mag ik de Nasonex spray die helpt niet gebruiken. Heb drie keer op mijn werk gehad dat het helemaal dichtsloeg, zo niet charmant door de mond ademen. Zoutoplossing helpt wel wat, ik spray twee keer in elk neusgat. Heb het nu altijd in mijn tas. En om de zoveel weken tijd inderdaad Otrivin voor max een week. Ik overweeg zelf om een keer zo'n neusspoeler bij de apotheek te kopen en met zout of zuiveringszout te gaan spoelen. Chronisch ontstoken neus schijnt er soms over van te gaan.
nou inderdaad. lijkt me verschrikkelijk aangezien ik vrijwel niets anders meer eet dan brood en lekkere dingen warm eten krijg ik bijna niet weg, vlees lukt wel maar daar houd het ook op. succes ermee! dan duren die weken toch nog erg lang
@MoesCh, zou het er ook heel moeilijk mee hebben, daarom stel ik hem voorlopig nog uit, maar kan het natuurlijk niet blijven doen. @Zebra, hier niet superveel dorst, drink wel meer dan anders. En in onze kamer staat nu het zo warm is een bakje water in de kamer, en helpt (hier toch) voor de luchtvochtigheid en geen droge keel meer. @juf1985 : hier ook hooikoorts, maar valt gelukkig best mee, snotter me een ongeluk en nies ook wat, maar heb het al erger gehad. Zoutoplossing helpt hier soms wel, soms niet, je kan het natuurlijk maar proberen. Hier intussen ook mijn 24-weken buik. Valt best mee voor 4de zwangerschap vind ik