Zebra wat jij hebt herken ik heb t wel vanaf t begin Ben vaak onderweg dus altijd een flesje mee maar k zie dan ook gelijk alle openbare toiletten Tikske mooie foto! Moesch Jeetje dat klinkt idd best streng ja Wie droomt r wel eens over bevallen? Of ligt dit aan mijn ongeduldig gedrag haha
Ben blij dat ik geen last van hooikoorts heb. Dacht gisteren morgen even datbik verkouden werd, maar heeft gelukkig niet doorgezet. Ik heb wel last van een droge keel. Vooral als ik aan het werk ben, veel praten met de klanten enzo. Vandaag mocht ik gelukkig eerder weg op het werk. Morgen vrijgezellendag van 1 van mijn beste vriendinnen. Heb ik samen met een andere vriendin georganiseerd, eerst komt er zo'n 30 man hier, beginnen met koffie en broodjes. En dan dan gaan de heren op pad en de dames gaan iets anders doen. Maar ja ik ben de afgelopen weken nogal lui geweest en bijna (niks) in het huishouden gedaan. Wel veel moeten werken waardoor ik 's avonds echt geen zin en puf had om schoon te maken. Maar ja ik wil het voor morgen natuurlijk wel netjes aan kant hebben. En ik begon met poetsen en kreeg op eens last van nesteldrang, haha. Heb op mijn knieën de plintjes schoongemaakt en de kasten van top tot teen afgenomen. Alleen morgen nog even dweilen (dat doet een vriendin van mij) en dan is het huis weer schoon. Maar ben nu wel kapot, al blij zijn als ik weer eens een weekend thuis kan blijven en niks hoef te doen. Volgende week geeft die vriendin hun trouwfeest (ze zijn in april getrouwd) en ik heb aangeboden om donderdag en vrijdag te helpen met klaarzetten en zaterdag zou ik helpen met de hapjes enzo. Week erop nog een vrijgezellendag en dan een weekendje niks haha. Vorige week ook al bruiloft gehad. Mijn kleine is nu overdag ook heel actief, hebben jullie dat ook?
Zo dames er is weer veel bijgeschreven... Sorry maar ff geen puf om op iedereen persoonlijk te reageren! Ben soms zoooooooo moe.... Maar ja gister was t ook laat door dat stomme voetbäl! Hooikoorts helpt Beclometason voor. Verkrijgbaar bij de HA. Mag je gewoon gebruiken. Is een neusspray! Voelen jullie je soms ook dik? bah heb t idee dat mijn bovenbenen en bovenarmen ook ineens beginnen mee te groeien! Ga echt wel flink,sporten straks! Haha! Sorry zeurmodus uit! verder gaat t goed!
Nou mijn bovenbenen en bovenarmen groeien ook gezellig mee. Verschrikkelijk Ik voel me nu echt al een walrus Gister 23.00 naar bed gegaan. Was zo moe. Ik kon echt niet meer. Werd later wel weer wakker door het vuurwerk en geschreeuw hier in de wijk
Ik voel me het ene moment wel dik en het andere moment niet. Ik heb nu het gevoel dat ik overreden ben door een vrachtwagen. Gisteren vrijgezellendag gehad van een vriendin van mij. Ik was 1 van de organisatie. Na die tijd met een hele hups voetbal gekeken, waarvan de helft bloed fanatieke voetballers en voetbalsters zijn. Die hebben mij paar keer bijna een hartstilstand bezorgd. En dan nog die stomme penaltys. Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen omdat de kleine aan 1 stuk door schopt/slaat/draait, aangezien mijn baarmoeder al heel hoog ligt, krijg ik nu ook de trappen tegen mijn ribben, heb paar keer met de tranen in mijn ogen in bed gelegen.
Muppet, dat klinkt als een heftige avond voor je! Pfff... En je ribben al aan de beurt? Oh jee! Das pijnlijk! Dat heb ik gélukkig nog niet! Mijn blaas is aan de beurt steeds! Kimmylynn, hihi resevekin? Die heb ik nog niet... Zebra, dat walrus gevoel ken ik... Bah vreselijk he? Vooral als ik op een stoel zit dan zie ik echt twee mega ingezakte bovenbenen! Pfff. En die bovenarmen als ik een hemdje aan heb... Hoop zo dat t niet te errug gaat worden!!!
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ Jongen 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 07 juli : zwangels vk / vlindertje126 pretecho 08 juli : liefdotje vk 11 juli : Butterfly Stars gyn / Kimmylynn vk 15 juli : Hartlief vk 17 juli : Boeffie2011 gyn 18 juli : Tikske gyn 21 juli : zwangels vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 29 juli : zwangels pretecho 31 juli : 0Zebra0 vk 04 augustus : zwangels vk 08 augustus : Boeffie2011 gyn + groeiecho 12 augustus : Meijke gyn 18 augustus : zwangels vk 21 augustus : Boeffie 2011 gyn / MoesCH gyn + groeiecho 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho
Zwangels succes bij de afspraak en Vlindertje veel plezier bij de pretecho! 3D ? kom je een foto showen ? laatste werkweek voor man en dan 3 weken vakantie. ben er echt aan toe. kan wel even rust gebruiken. dochter is een schatje maar nu is het toch wel zwaar, zwanger en voor een hyper actief meisje zorgen wat non spot aandacht vraagt. haar mondje is alleen dicht zodra ze slaapt
Haha zebra hier ook een kleuter en een peuter die je de oren van je hoofs kletsen. Erg gezellig maar soms idd wat vermoeiend hahaha.. Wij moeten nog 2 weken tot aan dr vakantie en dan even een paar weken yot rust komen. Ben er echt aan toe, mede ook dankzij de bi en nu met het dieet enzo.. Vandaag begonnen met een dagcurve prikken. Ben erg benieuwd naar mijn waardes.
Bedankt zebra..! Als t lukt wel die vorige 3d echo wou ik ook posten maar lukte me niet zal he proberen...[QUOTE=0Zebra0;17286951]Zwangels succes bij de afspraak en Vlindertje veel plezier bij de pretecho! 3D ? kom je een foto showen ? laatste werkweek voor man en dan 3 weken vakantie. ben er echt aan toe. kan wel even rust gebruiken. dochter is een schatje maar nu is het toch wel zwaar, zwanger en voor een hyper actief meisje zorgen wat non spot aandacht vraagt. haar mondje is alleen dicht zodra ze slaapt [/QUOTE]
Hey meiden, yeah, VAKANTIE! ( moet er even uit hoor) Bedankt voor de tips meiden, ik ben al iets minder aan het snotteren en gebruik inmiddels zoutoplossing, wat inderdaad soms helpt en soms niet helemaal. Daarnaast ook gewoon mijn hooikoortsmedicijnen. Ik kreeg gister weer een compliment ' wat zie je er goed uit, ik had gedacht dat je buik veel groter zou zijn'. Gehoord van mensen die me gezien hadden rond de 16e week en nu weer zeg maar, toch fijn om te horen, doet me goed. @moesch, succes met het prikken! Ik hoop dat het je een beetje lukt zo. Ik heb het met de voetbal volgehouden, en volgende dag helaas wel weer vroeg op, maar goed nu weer een chilldag, dat scheelt weer. Volgende week op vakantie, heerlijk! Zo'n zin in, lekker kamperen. Hoop alleen wel dat we redelijk dichtbij het wcgebouw zitten, vooral omdat ik in de nacht altijd minstens 1 keer naar de wc moet.