net mail gehad dat ik de zwanger box bij Etos kan ophalen, heeft iemand m al? ben zo nieuwsgierig wat erin zit
Lekker Zebra, bijna vakantie! Hier nog 6 dagen werken en dan ook! Ik begin vocht vast te houden, mijn trouwring zit niet lekker meer . Zo op zoek naar een kettinkje en dan maar om mijn nek de komende maanden .
Hee meiden! Lang niet hier geweest. Even goed voor mezelf moeten zorgen maar kan nu eindelijk zeggen dat het een stuk beter met me gaat. Ik heb besloten per deze week te stoppen met werken, lichamelijk gaat het gewoon niet meer lukken, heb bekkeninstabiliteit , maar heb de rust gewoon echt nodig. Deze week nog 2 halve dagen en dan zit het er op . Dochterlief heeft haar arm gebroken , net boven haar elleboog. Ze is vorige week dinsdag van een klimrek gevallen toen ze op de bso was. Diezelfde avond is ze nog geopereerd en hebben ze haar arm moeten zetten en zijn er pinnen in gezet. Ze heeft sinds vandaag gelukkig geen pijn meer. Maar wel heeft ze hulp nodig met alles, zo zielig! Verder druk bezig met de babykamer.. Begint al erg leuk te worden . Tot zover even een snelle update van mij... Zal als ik deze week klaar ben met werken weer wat vaker hier zijn! Liefs voor jullie allemaal!!
worteltje wat sneu voor je dochter! en vervelend dat je moet stoppen met werken, maar waarschijnlijk wel prettiger als je het wat rustiger aan kunt doen met je BI
Jeetje Worteltje, wat sneu voor je dochter!! Zielig hoor. Ook al zo'n last van BI, naar he? Ik werk nu halve dagen (ook BI) en dat is te doen. Wel pijn, maar betere balans doordat ik in de middag kan rusten.
Ja zo ontzettend sneu.. De dag nadat ze van het ziekenhuis thuis kwam ging school op schoolreisje.. Kon ze niet mee! Heb echt heel hard met haar mee gehuild.. Arm kind. Maar flink verwennen in de vakantie en met een beetje geluk heeft ze toch anderhalve week zonder gips vakantie! Van het werk is inderdaad vervelend. Maar vind het niet meer zo erg. Ben blij dat ik het nu rustig aan kan doen, vooral nu m'n lichaam echt heel hard stop roept. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Fijn dat je een betere balans zo kunt vinden Meijke. En als het niet meer gaat op tijd stoppen! Hier is ochtend werken/middag vrij helaas geen optie.. En halve dag werken is van 15.00u tot 19.30u.. Kan 's Ochtends wel rustig aan doen, maar toch niet rustig genoeg
Even gauw een berichtje: alles was goed bij de verloskundige en de uitslag van de bloedsuikertest was prima! Nu lekker slapen
Bevallingslijst: 15 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 22 Oktober. Butterfly Stars - 34 Jaar - 1e kindje ♥ jongen 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 29 Oktober. Bijntje - 25 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Afspraken: 08 juli : liefdotje vk 11 juli : Butterfly Stars gyn / Kimmylynn vk 15 juli : Hartlief vk 17 juli : Boeffie2011 gyn 18 juli : Tikske gyn 21 juli : zwangels vk 25 juli : 0Zebra0 pretecho 29 juli : zwangels pretecho 31 juli : 0Zebra0 vk 04 augustus : zwangels vk / vlindertje126 groeiecho 08 augustus : Boeffie2011 gyn + groeiecho 12 augustus : Meijke gyn 18 augustus : zwangels vk 21 augustus : Boeffie 2011 gyn / MoesCH gyn + groeiecho 01 september : zwangels vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho
Nee het prikken Ik zat te lezen op symptomen suiker en zit te denken of ik het ook niet op laten controleren maar ik ben panisch voor naalden / prik dingen. Dus ik wil weten hoe het voelt. Maar ja misschien voor jou niks en zit ik al in de zenuwen hahaha Ik ga echt elk half uur plassen en soms echt dorst aanvallen. En zo moe de hele dag door! Maar kindje en buikgroei ligt wel weer goed op schema dus ik weet t niet. Vk heeft er vorige week niks over gezegd om te testen dus misschien hoort het wel gewoon bij het termijn Word gek van de regen en binnen zitten. Krijg zin om de babykleertjes te wassen
Hier ook al de hele dag regen . Er was maar 1 buisje nodig voor het suikerprikken, dus dat valt mee. Ik had niet met zo'n drankje, gewoon standaard bloed prikken.