De kleine is nu bij mij overdag super actief. Is voor vriendlief ook leuker, gisteren legt vriendlief zijn hand op mijn buik en de kleine geeft me toch een mega harde schop, we dachten eerst dat het toeval was, maar elke keer als vriendlief zijn hand op mijn buik had liggen kreeg ik een schop. Haalde hij zijn hand weg was het rustig. Vandaag met de baas gesprek gehad, dat ik zo weinig mogelijk hele dagen ga werken en merendeel halve dagen, en dan voornamelijk de middagen werk. Vandaag ook contact gehad met iemand die eventueel een muurschildering bij ons gaat maken. Even kijken wat dat kost en anders maar eens kijken wat een muursticker kost (vriendlief kent iemand die bij zo'n bedrijf werkt)
Ooooh dus dat krijg je als suiker in familie zit enzo okee vandaar ijzercheck moet ik wel over 3 weken.. Kimm jaa super fijn gevoel geen stress omtrent dat inderdaad heerlijk.!!
Ik leef ook naar de 30 weken!! Dan is t beetje aftellen! Mijn buik groeit zo hard ineens! Pffff straks word ik veeeeeeeel te dik!! Hier ook geen suikertest. Alleen laatst vingerprik gehad. Gaan ze eigenlijk nog een keer bloedprikken? Wat was t warmmmmmmmmmmmm vandaag..... Pffff... Heb voor t eerst gezwommen sinds ik zwanger ben! Was heeeerlijk! Voelde me heerlijk licht in t water!
Ik wil actiever mee gaan posten en lezen, ga echt m'n best doen dit keer! Hoe is het hier met iedereen? Allemaal een beetje de warme dag door gekomen? Hier gaat het goed. Erg druk en moe, maar mag verder niet klagen. Misselijkheid lijkt ook steeds minder te worden. N is nu ineens gigantisch aan t spoken dus ligt naast me in bed. Ga zo m'n vriend maar wakker maken, want ik wil slapen! Mag hij haar weer proberen in bed te krijgen
butterfly en kimmylynn succes vandaag! Boommm, wat een tijdstip van je post nog een beetje kunnen slapen ?
Dag lieve mensen, Ik lees vaak in de avond snel even mee maar heb al lang niet meer gereageerd (niet echt het gevoel iets mee te maken ) Maar vanaf vandaag vakantie (vanavond vertrekken we) HEERLIJK! afgelopen weken nog iets te hard gewerkt maar daar komt nu verandering in. Merken jullie ook dat het 'nesteldrang' begint te komen? Ik heb serieus nog niks aangeschaft maar begin nu wel wat zenuwachtig te worden.. midden in de nacht het bed uit om met een meetlint door ons appartement te lopen om bepaalde muren en hoekje op te meten Hoogstwaarschijnlijk zitten wij in oktober nog in ons appartement (50 m2) dus mijn 'hoe-gaan-we-spaarzaam-met-onze-ruimte-om' modus staat aan!! Zie al leuke muurversieringen voorbij komen, super! Lijkt mij ook leuk om te doen in het babyhoekje Meeste van jullie hebben al kindjes dus hier mijn vraag: Heeft iemand ervaring met wasbare luiers (Lady Lemonade || Luieren ) ? oh en heb maar wat bevallingsboeken aangeschaft, leesvoer voor op vakantie Iemand hier nog tips of goede recensies? Voor diegene die ook vakantie hebben... Have fun, voor de anderen... Fijn weekend
Smoothie, die wasbare luiers zien er best ok uit en handig met inlegvelletjes voor de ontlasting. Enthousiaste recensie is het. Als ik het zo zie zou het best iets zijn om te proberen. Ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die er al ervaring mee hebben. Wat zijn veel van jullie al ver met het kamertje, leuke muurdecoraties zeg! Idee hier is dat we dit doen als we terug zijn van de vakantie. Hier alles ok met de kleine. Ik probeer de laatste weken braaf op mijn zij te slapen, maar wordt af en toe wakker op mijn buik. Ook al weet ik dat het kindje nog flexibel is en gyneacoloog zegt dat het niet kwaad kan, maak ik me dan toch een beetje zorgen of ik haar niet geplet heb . Ze kan nog volgens mij nog niet zo hard trappen dat ze me wakker schopt als ze het niet leuk vindt ... De schopjes zijn inmiddels boven navel aanbeland, grappig. Ik ben toch elke keer weer verrast door de groei van de buik... Ik voel me best goed de laatste tijd, zo blij dat het sinds de aanpassing van bloeddrukmedicatie beter gaat! Ik heb alleen wel last van de warmte. Morgen op vakantie naar Ierland, zijn de temperaturen ook wat lager Voor de andere vakantiegangers: fijne vakantie gewenst.
Net terug van het zkh. Kleine heeft het naar zijn zin vruchtwater is mooi. Wat we al wisten kleine bovenbenen, maar hij groeit netjes volgens zijn eigen curve. Over 4 wk weer groei nakijken maar ze was positief. Bloed geprikt voor suiker, hb etc Kym hoe was het bij jou Mijn man heeft nesteldrang hahaha hele huis ligt overhoop
Zebra. Haha wacht maar, rond oktober wordt het hier druk snachts uiteindelijk nog wel redelijk geslapen gelukkig! Zo nog maar even een dutje doen. Smootieluv. Hier geen ervaring met wasbare luiers, vind dat teveel gedoe. Maar er is een heel topic hier, staat onder baby en kind en dan bij het verzorgingshoekje. Veel plezier op vakantie! Waar gaan jullie heen? Ijsbeer. Leuk, Ierland! Heel veel plezier. Hoelang gaan jullie? Butterfly. Fijn dat alles goed was! Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Wij zouden naar de Malediven gaan maar deze reis hebben we gecanceld. We gaan nu lekker 2 weken naar Italië!
butterfly, goed nieuws dus! Boommm, waarom hebben jullie gekozen voor een andere reis? hebben jullie ook zoveel last van lage rugpijn ? het begint bij mij in de loop van de dag en savonds op de bank kan ik geen houding meer vinden dan doet het echt pijn. vooral met zitten, terwijl ik toch al heel erg let op goed recht zitten iemand nog tips voor leuke uitjes voor een meisje van 2 jaar ( bijna 2,5 ) liefst beetje omgeving brabant/gelderland man heeft vanaf vandaag vakantie en zit te kijken wat we allemaal kunnen gaan doen. wil geen 2 uur in de auto zitten want daar word niemand vrolijk van. dochter houd niet zo van in de auto zitten efteling vind ik zonde van t geld omdat ik dan zelf vrij weinig kan toch mis ik het wel dat we dit jaar niet op vakantie gaan. vooral als je dan al die facebook statussen leest dat mensen vertrekken *jaloers*!
Fijn Butterfly! Krijgen meer mensen (groei)echo's? Mijn laatste echo is de 20-weken echo, nu telkens de Doppler (ook leuk, maar echo leuker ) Boomm: we gaan drie weken, lijkt me heel erg mooi daar. Italië is ook mooi, waarom niet meer naar de Malediven?
Geen ervaring met wasbare luiers Smoothieluv. Fijne vakantie! Ook jij Ijsbeer, veel plezier in Ierland. Uitjes in Gelderland/Brabant weet ik niet zo goed. Kun je dan niet toch een weekje weg nog Zebra? Nog 3 dagen werken en dan vakantie, joehoe!!
Meijke, wij willen geen vakantie in het buitenland. heb ik de vorige zwangerschap gedaan en was helaas geen succes. en een vakantie in nederland heeft niet zo mijn voorkeur voor een vakantiehuisje ofzo. vandaar dat we maar dagjes weg gaan
De baby schopt net, onze 3 jarige dochter: "ik denk dat de baby aan het huilen is, ze wil denk ik eten". Maar gauw uitgelegd dat de baby via mij in de buik ook eten krijgt .
Wij gaan een weekend naar texel toe. Lekker voor de laatste keer met elkaar en met de hond uitwaaien op het strand. Volgend jaar moeten we weer naar spanje :-D Oud-collegaatje heeft daar met haar man en hun hondje een b&b en die willen dan dolgraag kennismaken met ons kleine hummeltje. Vorig jaar zijn we er voor het eerst geweest van 13-10 tot 19-10, de periode dat ik nu ben uitgerekend. Eerste keer dat we samen vlogen en dit jaar worden we rond die tijd voor het eerst papa en mama. 7 augustus zie ik eindelijk ons kleintje weer. Kan niet wachten om de kleine weer te zien, kijken of de uk echt zo groot is als ze zeggen.
Vañaf volgende week moet ik aan de insuline. Dat betekent dat ik met 38weken woed ingeleid. De kleine komt dus zkr voor 19okt. Ik heb 3 dagwn terug wat zitten krabben en drukken aan een moedeevlek op mn bovenlip. Ik heb m al zolang ik me kan herinneren. D8 dat er een meeeter in zat maar er zat dus niks in. Maaar sinds ik er op he zittn drukken is de huid eromeen rood en pijnlijk gewordenm ookis de huid eronder wat gezwollen lijkt t wel. De moedervlek zelf is niks geks mee maar maak me nu toch wel zorgen. Wat denken. Jullie. Kan het kwaad of beter een afspraak maken bij se arts.
jeetje MoesCH toch wel heftig lijkt me om dat zo nu al te weten. en dat spuiten brrr verschrikkelijk! over de moedervlek hoelang is het al rood en gezwollen ? als het na 3 dagen niet afneemt zou ik wel even naar de arts gaan
Vandaag de 3e dag dat de huid eromheen rood is.. Pijn ia wel mibder geworden. Maar heb er net weer aan gezeten. Tis ook nog s weekend dus kan niet bij de ha terecht